Relaatio 363

  • Viestiketjun aloittaja timtom
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen se neljäs maaliin päässyt. Ja sinne pääsin yksinomaan tämän vihjepalstan avulla.
Olen seurannut Patin uskomattoman nopeita suorituksia. Siksi oli pakko ottaa esille tämä Eka ja tutustua Patin ajatuksenjuoksuun. Olin jo luovuttamassa, koska oli vain 2 ratkaisussa onnistunutta ja palstalla ei ollut mitään eloa. Catgirl ilmeisesti pelasti minut jatkamaan ja siitä suuret kiitokset.
Minusta ei kuitenkaan tällä rellulla tullut Pati-fania. Aika moni sanaketju jymähti yleissanaan, jonka jatkoksi sopi valtava määrä vaihtoehtoja. Kun toisesta suunnasta tuleva ketju oli myöskin pysähtynyt johonkin yleissanaan, oli jumi valmis. Palstalla aiemmin esitetty kommentti erilaisuudesta pitää hyvin paikkansa.
Osallistun tarpeen vaatiessa myös vihjeiden antoon.
-joule17-
 
vierailija
Olen se neljäs maaliin päässyt. Ja sinne pääsin yksinomaan tämän vihjepalstan avulla.
Olen seurannut Patin uskomattoman nopeita suorituksia. Siksi oli pakko ottaa esille tämä Eka ja tutustua Patin ajatuksenjuoksuun. Olin jo luovuttamassa, koska oli vain 2 ratkaisussa onnistunutta ja palstalla ei ollut mitään eloa. Catgirl ilmeisesti pelasti minut jatkamaan ja siitä suuret kiitokset.
Minusta ei kuitenkaan tällä rellulla tullut Pati-fania. Aika moni sanaketju jymähti yleissanaan, jonka jatkoksi sopi valtava määrä vaihtoehtoja. Kun toisesta suunnasta tuleva ketju oli myöskin pysähtynyt johonkin yleissanaan, oli jumi valmis. Palstalla aiemmin esitetty kommentti erilaisuudesta pitää hyvin paikkansa.
Osallistun tarpeen vaatiessa myös vihjeiden antoon.
-joule17-
Onnittelut! Olen aika samaa mieltä kanssasi. Mutta jos tää ois ollut isompi, olisi jäänyt tekemättä. Ilma tätä palstaa ois monta rellua vähemmän valmiina. Nyt sitten seuraavan kimppuun!!
T. Catgirl
 
timtom
Jees! Viidentenä maalin, kiitos vihjeistä! Ja toinenkin relaatio 372 tänään sairaslomapäivänä finaaliin.

Sisänsä ok rellu, että kukaan ei ollut kysynyt vinkkejä, ennen kuin minä epätoivoisena loppumetreillä niitä anelin. Mutta Ve -> 6 , se oli silloin kun oli NL...
 

Yhteistyössä