Relaatio 33. auki \o/

Tähän merkkaus.

Pelin läpäisy:
341 / 369 (92.4%)

Sijoitus:
2 / 268

Jollain on joku sana enemmän kuin mulla.. jos johonkin näihin saisin jonkinlaisen vihjeen, on ihan täydellinen jumitus.

Tampere: a..a.. 7 6

Hassisen Kone: aa.. 4 7

Salmiakki:

op.. 11
salmiakki 8 ylös
suo.. 13
mur.. 11 5

"ruu"
Tähän merkkaus.

Pelin läpäisy:
341 / 369 (92.4%)

Sijoitus:
2 / 268

Jollain on joku sana enemmän kuin mulla.. jos johonkin näihin saisin jonkinlaisen vihjeen, on ihan täydellinen jumitus.

Tampere: a..a.. 7 6 LEFFA joka tuli uutena vuotena

Hassisen Kone: aa.. 4 7 MITÄ tarkoitat tällä ??

Salmiakki:

op.. 11 MISSÄ se HP on opena
salmiakki 8 ylös LEMPINIMI ko. aineelle
suo.. 13
mur.. 11 5
tässä jotakin

[QUOTE="ruu";27804610]tässä jotakin[/QUOTE]

Kiitos! Paitsi että sitä vihjettä aamuun en tajunnut. :)

Tarvitsetko itse jotain, vai joko on valmis? Yöllisen ahaa-elämyksen jälkeen mun tilanne on tämä:

Pelin läpäisy:
362 / 369 (98.1%)

Sijoitus:
1 / 275

[QUOTE="ruu";27804923]siis en tajunnut mitä tarkoitit aa...lla mutta siis aamua ;-)
vihjeenä siihen: biisi 70-luvulta[/QUOTE]

Kiitos tähänkin! Tämä on sitten tätä myötä valmis. Käyn myöhemmin illalla katsomassa jos joku tarvitsee apuja, mutta ne sanat, jotka olivat mulle itselleni oikeasti vaikeita, löytyivät joko jo annetuilla vihjeillä tai lukemalla googlen ja Wikipedian hakutuloksia, ja ajattelemalla asioita yksinkertaisesti.

Jumissa oleva
Kiitos tähänkin! Tämä on sitten tätä myötä valmis. Käyn myöhemmin illalla katsomassa jos joku tarvitsee apuja, mutta ne sanat, jotka olivat mulle itselleni oikeasti vaikeita, löytyivät joko jo annetuilla vihjeillä tai lukemalla googlen ja Wikipedian hakutuloksia, ja ajattelemalla asioita yksinkertaisesti.
Et vinkkaisi tuota 70 luvun kpl et onko suomalainen,ulkomainen ja mistä genrestä?

vov!
Tuntuu, että itse tahkoaa ihan hirmuisesti ja joku on jo saanut tuon valmiiksi!

Opet, 7 tuottaa tällä erää tuskaa...

Pitää varmaan lähetä tekemään jotain muutakin, ettei koko päivä mene tässä :D

Jumissa oleva
Ei kellää ois vinkata suuntaa näihin muutamaan sanaan ;

Tampere:
van sky 7+3

salmiakki
koira 5
koira 6+7

vov! : ope 7 on ope wikissä oikeessa laidassa siinä info ruudussa :)

ST
Mulle ei Hassisessa a...a 7+6 auennut vinkistä huolimatta, jotain lisävinkkejä? Vaikka kanavaa tai jotain?
Lisäksi salmiakki-ruutuun ylös 8? Ei tämäkään auennut täällä olleesta vinkistä huolimatta. Samoin samassa ruudussa kaipaisin vinkkiä pääsanasta vasemmalle 5+6?

Jumissa oleva
[QUOTE="ruu";27805271]samaa aikakautta kuin esim. slade, black sabbath. biisin sanassa siis aamu[/QUOTE]

Juuh tuo löytyikin kovan wiki ja googlettelun jälkeen ,tosin voisin todeta ettei ole suomalainen kpl nimi..

Mie tarvisin osviittaa näihin 3 sanaan,kun ei aukene mitään kautta

Tampere:
van sky 7+3 (tälle ei oo yläpuolelta mtn vastasanaa)

salmiakki
koira 5 (vasta sana on muttei siitä ole mtn apua)
koira 6+7

Jumissa oleva
Alkuperäinen kirjoittaja Kehtaako kysyä?;27805286:
Oon yrittänyt kaikkia makkaroita, mitään ei huoli tää rakkine. Pyydän nöyrästi vinkkiä:
Tampere
makkara 10
makkara oikeelle : " on vuonna 1934 valmistunut, Naantalissa sijaitseva, kaksiosainen ja -aukkoinen teräsbetoninen holvisilta, jolla on pituutta 211 metriä."

makkara vasemmalle : "on suomalaisessa ja ruotsalaisessa ruokaperinteessä esiintyvä ruokalaji. Siihen kuuluu yleensä kuutioitua"

"ruu"
Mulle ei Hassisessa a...a 7+6 auennut vinkistä huolimatta, jotain lisävinkkejä? Vaikka kanavaa tai jotain?
Lisäksi salmiakki-ruutuun ylös 8? Ei tämäkään auennut täällä olleesta vinkistä huolimatta. Samoin samassa ruudussa kaipaisin vinkkiä pääsanasta vasemmalle 5+6?
tuo a...a 7+6 on tre ruudussa ja se on elokuva joka tuli uuden vuoden aattona yöllä muistaakseni TV5

salmiakki 8 on lempinimi salmiakille. toinen vihje "painajainen merellä "
5+6 on nlö jok akirjoittanut aihetta käsittelevän kirjan

Kehtaanko kysyä?
Kiitän avusta. Ei heti tullut mieleen toi pyttäri. Nyt jumituin tohon Tre 11 kohtaan. Jos joku armelias auttais niin pääsisin jatkamaan vasemmalle. Kiitos etukäteen.

ST
[QUOTE="ruu";27805336]tuo a...a 7+6 on tre ruudussa ja se on elokuva joka tuli uuden vuoden aattona yöllä muistaakseni TV5

salmiakki 8 on lempinimi salmiakille. toinen vihje "painajainen merellä "
5+6 on nlö jok akirjoittanut aihetta käsittelevän kirjan[/QUOTE]

Kiitos :)
Lempinimi ei vieläkään aukea... ei käy merkkari, piraatti ym. Tunnenpa itseni taas tyhmäksi, mutta jotain lisävinkkiä tähän vielä?

Jumissa oleva
Onko jollain vinkkiä mihkään näistä sanoista?

Tampere:
van sky 7+3

salmiakki
koira 5
koira 6+7

lyön päätä seinään täys jumissa ja en etene yhtään minnekään suuntaan, vinkkiä pyydän? : -|

ST
[QUOTE="ruu";27805489]mutta sama lempinimi on tv-sarjalla (vihjeenä tuo painajainen merellä)[/QUOTE]

No nyt tajusin, kiitos! :)
Enpä ole koskaan tuota nimeä salmiakista kuullutkaan.

Yhteistyössä