Relaatio 305

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos rellusta! Vähän sai metsästää tuota viimeistä tv-sarjaa ja olisiko siitäkin voinut olla viiva siihen ylempään sanaan, kun kerran tv-sarja oli? Ja ihmettelin myös, miksi pari sanaa lähti siitä eläimestä, kun ne olisivat voineet lähteä myös suoraan pääsanasta?
 
Kiitos rellusta! Vähän sai metsästää tuota viimeistä tv-sarjaa ja olisiko siitäkin voinut olla viiva siihen ylempään sanaan, kun kerran tv-sarja oli? Ja ihmettelin myös, miksi pari sanaa lähti siitä eläimestä, kun ne olisivat voineet lähteä myös suoraan pääsanasta?
Kiitos palauttteesta. Laiton sen viivan sinne tv-sarjaan, vaikka siinä jo kaksi viivaa toisiin sanoihin olikin. Olet itse niin kokenut tekijä, että osaat neuvoa. Minulla tämä oli ihka ensimmäinen laatimani rellu Olen niitä itse täytellyt yli 70 kappaletta, ja vaikeampiakin on tullut vastaan. Eikä tämän tarkoitus ollutkaan olla ihan läpihuutojuttu. Mutta saithan sen kuitenkin valmiiksi. Kiitos kun jaksoit kiinnostua!
 
Kiitos palauttteesta. Laiton sen viivan sinne tv-sarjaan, vaikka siinä jo kaksi viivaa toisiin sanoihin olikin. Olet itse niin kokenut tekijä, että osaat neuvoa. Minulla tämä oli ihka ensimmäinen laatimani rellu Olen niitä itse täytellyt yli 70 kappaletta, ja vaikeampiakin on tullut vastaan. Eikä tämän tarkoitus ollutkaan olla ihan läpihuutojuttu. Mutta saithan sen kuitenkin valmiiksi. Kiitos kun jaksoit kiinnostua!
OK! Kelpo rellun sait kuitenkin aikaan ensimmäiseksesi. Itse olisin tosiaan laittanut kaikki mustalla alkavat sanat suoraan pääsanasta ja sen sarjan päähenkilön siitä sarjasta, mutta menihän se näinkin. Eikun lisää vaan laatimaan :)
 
timtom
Kiitos Catgirl avusta. Minäkin olen useamman rellun ratkonut, lähinnä geokätköilyyn liittyviä koska... :) Pikkuhiljaa kiinnostus muihinkin relluihin on kasvanut. Suunnittelen myös omaa rellua, saa nähdä toteutuuko. Liittyen tietenkin geokätköilyyn. Mutta. Tämä on ollut kiva rellu. Ensimmäinen, jossa selvisin pros. luvuille 80 ilman apuja. Ehkä sitä kehittyy. Ja nuo antamasi vinkit, olisi pitänyt tajuta... Muissa relluissa olen odotellut vinkkejä, mutta tähän ei kukaan muu kysellyt. (Ja olisin samoin pistänyt kaikki musta -sanat pääsanasta, muuten ok!). Mutta edelleenkin pari aukkoa, kolme sanaa...

Sitä "keisariperheen jäsen" en löydä/ tajua/hoksaa

Alhaalla vasen valtio S, siitä 4 9

Nimim. epätoivoinen
 
Kiitos Catgirl avusta. Minäkin olen useamman rellun ratkonut, lähinnä geokätköilyyn liittyviä koska... :) Pikkuhiljaa kiinnostus muihinkin relluihin on kasvanut. Suunnittelen myös omaa rellua, saa nähdä toteutuuko. Liittyen tietenkin geokätköilyyn. Mutta. Tämä on ollut kiva rellu. Ensimmäinen, jossa selvisin pros. luvuille 80 ilman apuja. Ehkä sitä kehittyy. Ja nuo antamasi vinkit, olisi pitänyt tajuta... Muissa relluissa olen odotellut vinkkejä, mutta tähän ei kukaan muu kysellyt. (Ja olisin samoin pistänyt kaikki musta -sanat pääsanasta, muuten ok!). Mutta edelleenkin pari aukkoa, kolme sanaa...

Sitä "keisariperheen jäsen" en löydä/ tajua/hoksaa

Alhaalla vasen valtio S, siitä 4 9

Nimim. epätoivoinen
Kiitos vaan, kiva kun on ollut mieleinen.
Tässä lisää vinkkejä:
14 6 googlaa vaikka Mayerling

4 9 näyttelijtär joka esitti aikoinaan edellä olevan roolihahmon äitiä - elokuvasarjassa 50-luvulta.

Tuo voi olla vaikea jos olet nuori. itse olen senioriluokkaa!

Lykkyä tykö!
 
Jäin jumiin m k p p ylöspäin 14 ja 11-kirjaimisiin. Puuttuu nämä kaksi sanaa ja niiden jatkot. Saisinko vinkkiä?
Hei,
tässä vähän vinkkiä...


m k p p : n kolmannesta sanasta pitennät sanaa, niin saat elokuvahahmon, menneiltä vuosikymmeniltä sekä hänen kaverinsa sitten siellä jatkossa
voisi ajatella haukkumasanaksikin


14 - sellaisia oli elokuvat ennen, ja muukin asia voi olla sellainen, esim sarjakuvat, manga yms.
Jos ei aukea niin palaa asiaan!
 
Kiitos rellusta! Vähän sai metsästää tuota viimeistä tv-sarjaa ja olisiko siitäkin voinut olla viiva siihen ylempään sanaan, kun kerran tv-sarja oli? Ja ihmettelin myös, miksi pari sanaa lähti siitä eläimestä, kun ne olisivat voineet lähteä myös suoraan pääsanasta?
minä en saa tästä rellusta ollenkaan kiinni, lojunu vajaana pitkään... siksi kyselen nyt vinkkejä :D

po..val.. 12
val.. 9+13
mu.. ki.. 5+6
tv 6+6 ja 6+9+10

ja tosiaan ei noilla ole vastasanoja
 
minä en saa tästä rellusta ollenkaan kiinni, lojunu vajaana pitkään... siksi kyselen nyt vinkkejä :D

po..val.. 12 jälkimmäisen sanan eteen tietty tanssilaji ( esim TTTK:ssa tanssitaan)
val.. 9+13 erään val...n nimi, liittyy edelliseen Straussin veljeksistä yksi on säveltäjä
mu.. ki.. 5+6 mu.. + sairaus
tv 6+6 ja 6+9+10
6+6 vanhemman hyvin hyvin suositun komediallisen tv-s:n päähahmo
6+9+10 tv-s,dekkari pyörinyt viime viikkoina ykkösellä, liittyy eurooppalaiseen pääkaupunkiin

Ehkäpä pääset eteenpäin näillä. Autan mielelläni lisää jos tarvii. Usein vaan ei haluta liian selviä vinkkejä niin nyt näin.
Kyllähän näissä pitäisi joskus olla ajatustenlukija kun relaatioita pelailee. Ajattelu on niin erilaista ja aiheet ei aina ole oman kiinnostuksen kohteita. Tsemppiä vaan!


ja tosiaan ei noilla ole vastasanoja
 
kiitti vinkeistä, toi mu.. ki.. 5+6 ja tv 6+6 ei auennu... ja samalla jumitin sit melkeenpä heti jatkoihinkin :D
Kiva kun jaksat sinnitellä!
mu ki 5 +6 on siis tauti, mu su
siitä jatko 5 sen mu su:n toinen nimi, ( se tai kolera) siitä 6+5 sen nimisen kirjan tekijä
ja 11 toinen kirja jossa tuo sana alussa ja siitä sen kirjailija sitten

6 6 vastasana selvittäisi, mutta jos ei ole niin tv-sarjan rasistinen perheenisä NYC:ssä 70 -luvulla
Arc... Bun... (All in the family)
se vastasana on suomennos tuonsta sukumimestä ja se vie sitten WWII:n asioihin.
Nyt ei enää osaa helpommaksi tehdä ellei sano suoraan.
Mutta sekin käy jos tiukka paikka tulee.
toivon että auttaa!!!! Palataan jos tarvis!!
 
Kiva kun jaksat sinnitellä!
mu ki 5 +6 on siis tauti, mu su
siitä jatko 5 sen mu su:n toinen nimi, ( se tai kolera) siitä 6+5 sen nimisen kirjan tekijä
ja 11 toinen kirja jossa tuo sana alussa ja siitä sen kirjailija sitten

6 6 vastasana selvittäisi, mutta jos ei ole niin tv-sarjan rasistinen perheenisä NYC:ssä 70 -luvulla
Arc... Bun... (All in the family)
se vastasana on suomennos tuonsta sukumimestä ja se vie sitten WWII:n asioihin.
Nyt ei enää osaa helpommaksi tehdä ellei sano suoraan.
Mutta sekin käy jos tiukka paikka tulee.
toivon että auttaa!!!! Palataan jos tarvis!!
kaunis kiitos taas :)

tuo sairaus vinkki on siihen 5+5 ;) mie etin toiseen suuntaan menevää 5+6, joka löytyi kun tuon hahmon keksin :D

hankala tämä minulle ainakin on ollut, ei mun logiikka riitä tähän :D mutta sain kuin sainkin valmiiksi.. ihmettelen että kuinka esim. sen ita... lähtevän 3+6 olette keksiny :D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jaa, mä en saa yhtään sanaa tuosta pääsanasta. Olen kokeillut kaikki surmat, pekat, maijat ja aukot mitä vain meleen putkahtaa. Eli saisko vinkkiä, että mitä nuo ensimmäiset sanat on?
 

Yhteistyössä