relaatio 295

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
onpa outo rellu, mutta melkein loppuun asti pääsin :) puuttumaan jäi kolme sanaa, jotka ovat yhden takana eli Taiteilijanimi: ma..yo. oikeelle 4+7+5 joka yhdistyy seuraavan ruudun ru..

En keksi edes ekaa sanaa. Siis toi Tiistaitrippi oli joskus jokin radio-ohjelma? Olen kokeillu kaikki mahdolliset ja mahdottoman radioon ja siihen juontajaan ja ohjelmaan ja musiikkiin liittyvät sanat, mutta ei aukea. Ärsyttää...

En keksi edes ekaa sanaa. Siis toi Tiistaitrippi oli joskus jokin radio-ohjelma? Olen kokeillu kaikki mahdolliset ja mahdottoman radioon ja siihen juontajaan ja ohjelmaan ja musiikkiin liittyvät sanat, mutta ei aukea. Ärsyttää...

Toimii Tiistaitripin periaatteella. Jokaiseen sanaan on lisätty vihje, jonka perusteella saa vinkin siitä, mitä ruudussa haetaan. Tarkoitus ei ole ratkoa ilman vihjeiden käyttämistä :)

Toimii Tiistaitripin periaatteella. Jokaiseen sanaan on lisätty vihje, jonka perusteella saa vinkin siitä, mitä ruudussa haetaan. Tarkoitus ei ole ratkoa ilman vihjeiden käyttämistä :)

Siis hä? En ole ikinä kuunneellut mitään tiistaitrippiä, enkä tiedä mikä tämä periaate on. Tunnenpa itseni nyt ihan idiootiksi, kun en vain tajua, vaikka relaatioita olen ratkonut paljon. Pitäisikö tuosta sanasta "tiistaitrippi" jotenkin saada se seurava sana? Ei ole muita vihjeitä, joita käyttää...

Hei,
kävin jälkijunassa tämän ratkomassa. Tämä rellu oli kyllä omanlaisensa ja piristävä sellainen. Tuo vinkki-juttu oli mielestäni onnistunut.
Kiitokset tekijälle :-)
M2