Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
[QUOTE="ruu";25247560]think ;-)[/QUOTE]

sitr 11 (vasemmalle) (se alas oleva mulla oli jo!!!)

hotel emm.. 10 , helping = auttaminen mutta ei se tohon mene?? kute ei myöskää mikää hotellin nimi/ravintola

molemmat on iha auki en bonjaa sitte yhtään mitä halvattuja nää 2 on =>

kesk 4+5
kesk 5+4

vääntäkää vaikka täydellistä ratakiskoo jo alkaa tuntua siltä etten tajua vinkkejänne :(

"ruu"
[QUOTE="Eva";25247630]sitr 11 (vasemmalle) (se alas oleva mulla oli jo!!!)

hotel emm.. 10 , helping = auttaminen mutta ei se tohon mene?? kute ei myöskää mikää hotellin nimi/ravintola SORRY, onko tuo 10 vasen ? vai alas ???

molemmat on iha auki en bonjaa sitte yhtään mitä halvattuja nää 2 on =>

kesk 4+5
kesk 5+4 MIETI KAIKKI KESKUSTELUPALSTAT JOISSA KÄYT ja jossa olet esim nyt !

vääntäkää vaikka täydellistä ratakiskoo jo alkaa tuntua siltä etten tajua vinkkejänne :([/QUOTE]

ru

"Eva"
[QUOTE="ruu";25247652]ru[/QUOTE]

sitr 11 (vasemmalle) -anna tähän mulle joku vinkki mikä tää on?

hotel emm.. 10 vasemmalle menevä, ei mulla mtn viivaa alaspäin ainakaa mene??

kesk 4+5

(sain googlen kautta sen ? merkillisen vasta kun en saa teidän vinkeistä mtn tolkkua)

"ruu"
[QUOTE="Eva";25247680]sitr 11 (vasemmalle) -anna tähän mulle joku vinkki mikä tää on?

hotel emm.. 10 vasemmalle menevä, ei mulla mtn viivaa alaspäin ainakaa mene??
PAIKka jossa myydään vanhoja tavaroita
kesk 4+5 Me jotka käy täällä niin käy yleensä myös tuolla toisella ..

(sain googlen kautta sen ? merkillisen vasta kun en saa teidän vinkeistä mtn tolkkua)[/QUOTE]

Googlen kauttako katsoit palstan minne juuri nyt kirjoitat ;-) (ei pahalla)

no niin
:p loppu suora
ok ok 2 1
1 ok ok 3
ok ok ok 4
6 5 ok ok
tilanne tää mutta enhän käy muualla keskustelupalstoilla ku täällä ja facebookissa
en ees tiiä muita

puuttuu vielä muutamia sanoi yllä oleva ja se fuckin leirintäalue 11 jok liityy siihen kesälomaan

yliopisto dekaani ja laitos välistä 10

ilmatieteenlaitos alaspäin 15 ei käynyt sääiedotus meteorolia sanat varmaan joku yksinkertainen

ne fuckin helios sanat oikeelle 14
ja alas 15 oon tyhmä varmaan en löydä helios kameroita aurinkoluotain jumalat tai jumalien pojat ei käy

ja kappas keppanaa kalatkin hukassa 9 ja 5 tunnen itteni typeräksi oonkin varmaan
mikkeli alas 9 ei käynyt paikkakunnat ei muut mä ooon nolo :snotty::eek:

Viimeksi muokattu:
"Eva"
[5QUOTE="ruu";25247730]Googlen kauttako katsoit palstan minne juuri nyt kirjoitat ;-) (ei pahalla)[/QUOTE]

no kun en saanu tolkkua sun "olet nyt täällä" yms
ja edelleenkää en saa tolkkua mitähän paikkaa tarkotat kohdalla
4+5

ja edellee mankuan sulta vinkkiä sitruun 11 (vasen)

pohdin vielä tuota hot. emm 10 (jonka juur sain) siitä alaspäin on meinaa mysteeri
kun wikin listoissa ei oo mtn suoraan siihe käyvää

"ruu"
[QUOTE="Eva";25247806][5QUOTE="ruu";25247730]Googlen kauttako katsoit palstan minne juuri nyt kirjoitat ;-) (ei pahalla)[/QUOTE]

no kun en saanu tolkkua sun "olet nyt täällä" yms
4+5 TOINEN suosittu "vauva-palsta" vauva-lehden

ja edellee mankuan sulta vinkkiä sitruun 11 (vasen) ai vasen.... tee

pohdin vielä tuota hot. emm 10 (jonka juur sain) siitä alaspäin on meinaa mysteeri KIRJA, jota meidän lapsetkin luki aina lapsena, kertoo koirasta, sanan suoraan jos et löydä tällä vihjeella
kun wikin listoissa ei oo mtn suoraan siihe käyvää[/QUOTE]
ps. häivyn kohta

"Eva"
no niin
ok ok 2 1
1 ok ok 3
ok ok ok 4
6 5 ok ok
tilanne tää mutta enhän käy muualla keskustelupalstoilla ku täällä ja facebookissa
en ees tiiä muita

puuttuu vielä muutamia sanoi yllä oleva ja se fuckin leirintäalue 11 jok liityy siihen kesälomaan - ks paikka laitetaan auton perään ja on vedettävä,ei peräkärry vaan?

yliopisto dekaani ja laitos välistä 10 - " Piip on yliopiston hallinnollinen yksikkö, joka kokoaa yhteen lähekkäisten tieteenalojen laitokset. "

ilmatieteenlaitos alaspäin 15 ei käynyt sääiedotus meteorolia sanat varmaan joku yksinkertainen - mitä siellä tutkitaan (ei säätä vaan il..)

ne fuckin helios sanat oikeelle 14 - tämä kappale on korkeammalla kuin taivas joten silloin sen on oltava ava..tain

ja alas 15 oon tyhmä varmaan en löydä helios kameroita aurinkoluotain jumalat tai jumalien pojat ei käy - tälläisiä on mm fotomax,fotoelmeri..

ja kappas keppanaa kalatkin hukassa 9 ja 5 tunnen itteni typeräksi oonkin varmaan

kala 9 on lintu,valkoinen
kala 5 - on brittiläinen vuonna 1988 valmistunut komediaelokuva, jonka on ohjannut Charles Crichton. (poimi tästä keskimmäinen sana)

mikkeli alas 9 ei käynyt paikkakunnat - tämä on 1 puisto, wikissä pitää 3kirj yhd sanaa puisto ;)

ei muut mä ooon nolo :snotty::eek:
ehkä näillä pääsee etiäpäin :)

"Eva"
[QUOTE="ruu";25247854]no kun en saanu tolkkua sun "olet nyt täällä" yms
4+5 TOINEN suosittu "vauva-palsta" vauva-lehden

ja edellee mankuan sulta vinkkiä sitruun 11 (vasen) ai vasen.... tee

pohdin vielä tuota hot. emm 10 (jonka juur sain) siitä alaspäin on meinaa mysteeri KIRJA, jota meidän lapsetkin luki aina lapsena, kertoo koirasta, sanan suoraan jos et löydä tällä vihjeella
kun wikin listoissa ei oo mtn suoraan siihe käyvää[/QUOTE]
ps. häivyn kohta[/QUOTE]

heitä suoraan ,en löydä moista kirjaa googlella,kaikkee muuta ryönää se vaa tunkee hakutuloksiin

"ruu"
no niin
ok ok 2 1
1 ok ok 3
ok ok ok 4
6 5 ok ok
en ees tiiä muita

puuttuu vielä muutamia sanoi yllä oleva ja se fuckin leirintäalue 11 jok liityy siihen kesälomaan//// ei ole leirintäalue vaan väline jonne majottaudutaan ko. paikoissa

yliopisto dekaani ja laitos välistä 10

ilmatieteenlaitos alaspäin 15 ei käynyt sääiedotus meteorolia sanat varmaan joku yksinkertainen /////mitä tutkitaan siellä ?

ne fuckin helios sanat oikeelle 14 /////liittyy avaruuteen
ja alas 15 oon tyhmä varmaan en löydä helios kameroita aurinkoluotain jumalat tai jumalien pojat ei käy /////alas: mikä se Helios on ?

mikkeli alas 9 ei käynyt paikkakunnat ei muut mä ooon nolo :snotty::eek:
auttaako

"ruu"
[QUOTE="Eva";25247887]ps. häivyn kohta[/QUOTE]

heitä suoraan ,en löydä moista kirjaa googlella,kaikkee muuta ryönää se vaa tunkee hakutuloksiin[/QUOTE]

vihje: Salla Savoilainen

"Eva"
[QUOTE="ruu";25247918]heitä suoraan ,en löydä moista kirjaa googlella,kaikkee muuta ryönää se vaa tunkee hakutuloksiin[/QUOTE]

vihje: Salla Savoilainen[/QUOTE]

ei löydy googlella ,ainoo jonka löysin oli : Aho Tuulia: Aapo ja puhuva pulu

onko lisävinkkiä vai sanotko suosista suoraan?

"RUU"
[QUOTE="Eva";25247940]vihje: Salla Savoilainen[/QUOTE]

ei löydy googlella ,ainoo jonka löysin oli : Aho Tuulia: Aapo ja puhuva pulu

onko lisävinkkiä vai sanotko suosista suoraan?[/QUOTE]

sorry kirjoitusvirhe: Salla Savolainen

"Eva"
[QUOTE="RUU";25247980]ei löydy googlella ,ainoo jonka löysin oli : Aho Tuulia: Aapo ja puhuva pulu

onko lisävinkkiä vai sanotko suosista suoraan?[/QUOTE]

sorry kirjoitusvirhe: Salla Savolainen[/QUOTE]
google korjas ton oikein jo.. ,mutta siltikään en löydä sallalla, en mysteeri kirja +koira
onko sitä ees koko googlessa olemassa?
tuntuu sille ettei oo tai sitte noilla tärpeillä on mahdoton sitä löytää

juu pääsin kiitos monta sanaa ratkes kattos ku mukulat niin isoi etten oo käynyt tuommoisissa paikoissa enkä tiiä sitä vauva palstaa kaan www. vauva se ei oo musta mummo tulee maan laskettu aika lapsella jännäää=)

"ruu"
[QUOTE="Eva";25247986]sorry kirjoitusvirhe: Salla Savolainen[/QUOTE]
google korjas ton oikein jo.. ,mutta siltikään en löydä sallalla, en mysteeri kirja +koira
tuntuu sille ettei oo tai sitte noilla tärpeillä on mahdoton sitä löytää[/QUOTE]

outoa, mulla tulee ekaan... kun laitan googleen
MUTTa se on Kirpputorikoira Napo

[QUOTE="Eva";25247986]sorry kirjoitusvirhe: Salla Savolainen[/QUOTE]
tuntuu sille ettei oo tai sitte noilla tärpeillä on mahdoton sitä löytää[/QUOTE]
viedään tavaraa myyntiin ja ostetaan kans sellaiset suosittuja

Viimeksi muokattu:
"Eva"
juu pääsin kiitos monta sanaa ratkes kattos ku mukulat niin isoi etten oo käynyt tuommoisissa paikoissa enkä tiiä sitä vauva palstaa kaan www. vauva se ei oo musta mummo tulee maan laskettu aika lapsella jännäää=)
4+5 topic free

Löytyihän se kirja!!! piti mennä googlen kirjahaulla ja löyty vasta

Pelin läpäisy:

681 / 681 (100.0%)

Sijoitus:
1 / 325

jään neuvomaan teitä muita tänne toviksi vielä :)

Yhteistyössä