vierailija
Ja heti hokasin kun oli vastannut viestiisi - kiitos uudestaan!Kiitos, mutta tintin aivot ei toimi eikä viereisessä ruudussa ole vastasanoja.
Ja heti hokasin kun oli vastannut viestiisi - kiitos uudestaan!Kiitos, mutta tintin aivot ei toimi eikä viereisessä ruudussa ole vastasanoja.
Piirretyn pantterin väri +prepositio+ alempi vastasana.Kiitos, mutta tintin aivot ei toimi eikä viereisessä ruudussa ole vastasanoja.
Ja samantien keksin, kun naputtelin kysymyksenSuomi:
Ma 6,5 keskellä ylhäällä
VåLa 7,5 keskellä ylhäällä
Saisko apua, en millään keksi!
Lappi-ruudussa on paha jumi.
Pääsana 5 marja suolla
Po 8
Olisiko jollakulla tarjota apua?
Tuossapa hieman tuuppausta. Osaatko vihjata saman ruudun Pe 6+7?Napapiiri:
Ro 6,5 kaakossa Alue Maakuntakadun varrella
JuKu 10 alhaalla "soitin"
Au 5,6 luoteessa Eteen tunturi
KauppapaikkaTuossapa hieman tuuppausta. Osaatko vihjata saman ruudun Pe 6+7?
Kiitos paljon! Itseltäni olisi varmaan jäänyt tyystin löytämättä.Kauppapaikka
Pottuja torilla mitataan tuolla! Oisko sulla NAPAPIIRIruudun pääsanasta suor vasemmalle 9 tai vas alaviistoon pääsanasta 5?Hei, erämää-ruutu tökkii pahasti. Mi 5 ylös, kaikkea olen kokeillut mutta oikea sana on hukassa. Voisiko joku avittaa? Kiitos.
Kiitos! Kyllähän tuotakin olin jo kokeillut, nyt kelpasi. Vastauksena kysymykseen: Molemmat kuntia, joiden kautta NP kulkee.Pottuja torilla mitataan tuolla! Oisko sulla NAPAPIIRIruudun pääsanasta suor vasemmalle 9 tai vas alaviistoon pääsanasta 5?
Kiitos, hiljakseen edetään!Kiitos! Kyllähän tuotakin olin jo kokeillut, nyt kelpasi. Vastauksena kysymykseen: Molemmat kuntia, joiden kautta NP kulkee.
Re-tu 14 ilmoittaa milloin re-tut nähtävissä.Saanko apuja Napapiiriin:
va 5 7
ylhäälllä rajasana re tu 14
vasen rajasanat 4 2 4:stä 7
Voin antaa myös apuja, jos minulta löytyy sanat.
Olisiko sinulla Autiotupa-ruudun Ke 11?Saanko apuja Napapiiriin:
va 5 7 missä va on? sanonta.
ylhäälllä rajasana re tu 14 alhaalta lähestyessä löytynee helpmmin, re tu-vartija.
vasen rajasanat 4 2 4:stä 7 laita hakuun 4 2 4:n lisäksi kappale, niin löydät yhtyeen.
Henkilö, tässä ilman sukunimeä.Re-tu 14 ilmoittaa milloin re-tut nähtävissä.
Oisko sulla SUOMEN LAAVUT Sta-wa alaoikealla ......... (9) .... (4 ?
Oisko sinulla LEMMIKKI Äk-lo alas 5+7 oikiassa alareunassa?Saanko apuja Napapiiriin:
va 5 7
ylhäälllä rajasana re tu 14
vasen rajasanat 4 2 4:stä 7 PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN VAKIJÄSENEN BÄNDI!
KIITOS!Henkilö, tässä ilman sukunimeä.
osaisiko joku auttaa;
LAAVUT. pääsanasta oikealle 4,11,5, mistä etsiä?
ELÄIMET: pääsanasta ves ylös su ja ah välissä 10 jos olen oikeassa kohdassa, niin lintu (tästä vähän kesään)
Mulla puuttuu samassa ruudussa pääsanan yllä kuu siitä ylös 10
TUNTURIT: oik. reuna trum, ylös 12,7,5,11... mistä tämänkin löytäisi?
LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa
KIITTI JOS JOKU VIITTII JEESATA, kohta menee yöunet...
osaisiko joku auttaa;
LAAVUT. pääsanasta oikealle 4,11,5, mistä etsiä? Etsi hossasta, maapallolta ei löydy suurempaa.
ELÄIMET: pääsanasta ves ylös su ja ah välissä 10
TUNTURIT: oik. reuna trum, ylös 12,7,5,11... mistä tämänkin löytäisi? Fraasi, jonka Tr lausuu
LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa Lukusanan genetiivi + korkean paikan gentiivi + baarissa tarjottava
KIITTI JOS JOKU VIITTII JEESATA, kohta menee yöunet...