Relaatio 261

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ke 9 se on paikka Mikkelissä

Olisiko apuja Suomen eläimet ruudussa or 11 vasen reuna (ei rajasana)

tai Tammelan kunta ruudussa gra 6+6, 12 tai 5

:)
Kiitos! Eipä ole mulla noita kysymisiäsi mitään ja muutenkin tämä rellu kyllä meinaa viedä hermot :D Kolme ruutua vielä ihan kiinni, mutta ehkä tämä tästä pikkuhiljaa...

Suomen laavuista en ole sannut yhtäkään ja Vaarasta Vain Tapsan. Luovutus koko relluun jo lähellä.
 
vierailija Pantasusi
Kiitos! Eipä ole mulla noita kysymisiäsi mitään ja muutenkin tämä rellu kyllä meinaa viedä hermot :D Kolme ruutua vielä ihan kiinni, mutta ehkä tämä tästä pikkuhiljaa...

Suomen laavuista en ole sannut yhtäkään ja Vaarasta Vain Tapsan. Luovutus koko relluun jo lähellä.
Älä ny vielä... Vaaroihin olen saanut yhden Kekkoseen liittyvän vaaran, sen missä on hänen muistolaattansa.Muuten on kyllä vaikeaa...
 
vierailija
Älä ny vielä... Vaaroihin olen saanut yhden Kekkoseen liittyvän vaaran, sen missä on hänen muistolaattansa.Muuten on kyllä vaikeaa...
Kiitos tuosta yhdestä vaarasta! Eipä tuo mihinkään muuhun kyllä johtanut. Oisko kellään vinkkejä ekarivin seuraaviin:

Erämaa alue: ka.. 7 ja 700 6

Tammelan kunta:
om..ka.. 10
A.H. 4 5 6
gr.. 5, 12 ja 6 6

Suomen eläimet: alavasen 6
M.K.12
ka.. ylös 10
or.. alas 11
si..so.. 5 5
 
vierailija
Kiitos tuosta yhdestä vaarasta! Eipä tuo mihinkään muuhun kyllä johtanut. Oisko kellään vinkkejä ekarivin seuraaviin:

Erämaa alue: ka.. 7 geokätkö, alkaa tuolla sanalla ja on ikäänkuin kysymys ja 700 6 tämän jatko puuttuu edelleen

Tammelan kunta:
om..ka.. 10 tämän jatko puuttuu edelleen
A.H. 4 5 6 tämän jatko puuttuu edelleen
gr.. 5, 12 ja 6 6 nämä jatkot puuttuu edelleen

Suomen eläimet: alavasen 6 matelija
M.K.12 ko henkilö keksi erään ammatin edustajia tiettyihin eläimiin ja siitä syntyi tämä sana
ka.. ylös 10 sanoo hau hau
or.. alas 11 tämän jatko puuttuu edelleen
si..so.. 5 5 henkilö
 

Yhteistyössä