vierailija
Onko täällä kukaan muu ratkomassa uudehkoa relaatiota? Oisiko mitään ideanpoikasta ruudun 16 teemaan (pääsana SUOMI). etsitäänkö nimiä tapahtumia vai mitä?
Suomen läänitOnko täällä kukaan muu ratkomassa uudehkoa relaatiota? Oisiko mitään ideanpoikasta ruudun 16 teemaan (pääsana SUOMI). etsitäänkö nimiä tapahtumia vai mitä?
Samat puutteet ja sen lisäksi LAPPI ruudussa po- sanasta oikealle alas 7,11Olisiko vinkkejä Eräopas-ruutuun pääsanasta 6, 9 ja 8 + 6 ?
Olisiko vinkkejä Eräopas-ruutuun pääsanasta 6 kannetaan selässä, 9 ja 8 + 6 ?
Olisko sinulla LUONTOKESKUS-ruudunsuoraan ylöspäin Lu6
Samoja puutteita :/Samat puutteet ja sen lisäksi LAPPI ruudussa po- sanasta oikealle alas 7,11
Loppuun ihmisen jälkeläinen.Tarkoitin siis LU12
11 ruutua auki ja jokaisessa jumissa.
LAAVUT
pääsanasta kaikki. pitääkö ihan oikeasti alkaa etsimään kaikki suomalaiset laavut, apuaah!
ERÄOPAS
pääsanasta 9 ja 7 ja 8+6
TAMMELAN KUNTA
ArHa 4+5+6
TUNTURIT
KiJä 6+6+3 Löytyy kyseisen kunnan wikistä heti alusta
Jos noihin edes apuja, niin pääsisi vähän eteen päin. Vaikea rellu on.
ke 9 se on paikka MikkelissäLoppuun ihmisen jälkeläinen.
Onko apua Luontokeskus ylös rajasanaan ke.. 9
Löytyykö sinulta mus..ma.. lähteviä 8 ja 1211 ruutua mullaki auki eikä kysyttyihin vihjeitä! Silti kysyisin vinkkiä Tammelan kunta -ruutuun vasemmalle Lo5 ylös 13 "eräs hedelmä + city" tai sit kuulamiehestä ylärajalle 4-5-6? Auttelen kyllä jos pystyn.
Eerikkilä-ruutuun en vaan keksi näitä kolmea:
Korkoutut- ylös rajasana 5+8 suomen ensimmäinen yliopisto
oikealla ylhäällä liik jatko 7
oikealla maj alasviistoon 12 edullinen maj. loppuosa sellainen, jonka lapset esim rajentaa metsään
8 on sellainen, joka valmistuu Viikistä nykyäänLöytyykö sinulta mus..ma.. lähteviä 8 ja 12
Kiitos vihjeistä. Mitä ruutua tarkoitat mus...ma.. ,ei tässä ruudussa mulla ole siihen sopivaa?Löytyykö sinulta mus..ma.. lähteviä 8 ja 12
Samaa Tammelan kunta ruutua tarkoitanKiitos vihjeistä. Mitä ruutua tarkoitat mus...ma.. ,ei tässä ruudussa mulla ole siihen sopivaa?
Kiitos. Mulla ei vielä ole tuollaista gra kohtaa ->minkä jatko se on?8 on sellainen, joka valmistuu Viikistä nykyään
12 ko paikasta valmistunut, paikan oma "termi"
onko sinulla apuja saman ruudun gra - 6+6, 12 ja 5
Pääsanasta lähtevän HaPePi ja siitä seuraavan HaPePa jatkoKiitos. Mulla ei vielä ole tuollaista gra kohtaa ->minkä jatko se on?