Relaatio 220

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisinko saada vähän apua Billy-ruutuun:
Billy Idolista lähtee kappale Mo-Mo, josta jatko 5-5 puuttuu.
Auttaisi pääsemään Salminen-ruutuun,josta puuttuu oikealta suuri osa.

Nyt tarvii rautalankaa kolmeen viimeiseen sanaan.

Viikinki
PSB 5 biisi, siellä soitetaan tanssimusiikkia ;)

Prince
Harrods 7+5 (ei vain auennut työpaikanvaihtaja-vinkillä), ja vastasana puuttuu nainen, työskenteli harrodsilla ja siirtyi johtajaksi sinne vastasanaan tammikuussa 2014, löytyy sieltä vastasanan wikistä, vastasana löytyy yhdysvaltalaiset tavaratalot wikin luokka-sivulta
:)

Ei hitto, vaikka kuinka hakee suomalaisilta ja englantilaisilta sivuilta, niin ei löydy.

Mistä s....sta löytyy esimerkiksi
Miljonääri
Lem... ja mil... 6+7
Jal -CA- Lii 4+2+2+4

Haettu vaikka mistä, imdb ja wiki ja google eikä vaan löydy, ei.

Ei hitto, vaikka kuinka hakee suomalaisilta ja englantilaisilta sivuilta, niin ei löydy.

Mistä s....sta löytyy esimerkiksi
Miljonääri
Lem... ja mil... 6+7 lem alkuun ja viikatemies jatkoksi
Jal -CA- Lii 4+2+2+4 aloita sillä alapuolen c:llä viimeiseksi sanaksi ylhäällä oleva lyhennettynä ja väliin epsanjan pikkusanoja

Haettu vaikka mistä, imdb ja wiki ja google eikä vaan löydy, ei.

Kiitos! Kuinka hiidessä olitte nuo keksinee, kun on ollut itse päässy edes lähelle?

Mikä on urheilulajin pääsanasta 10. Vastasanakin on mutta en sen perusteella löydä 10-kirjaimista.

Ja Puhtaat valkeat lakanat Tan - Anim 5+10 kun noilla sanoilla en sellaistakaan löydä.

Enkä kyllä keksi Billy vasemmalle 9.

Kiitos! Kuinka hiidessä olitte nuo keksinee, kun on ollut itse päässy edes lähelle?

Mikä on urheilulajin pääsanasta 10. Vastasanakin on mutta en sen perusteella löydä 10-kirjaimista. narua kiskotaan

Ja Puhtaat valkeat lakanat Tan - Anim 5+10 kun noilla sanoilla en sellaistakaan löydä. pieni patsas köpiksessä

Enkä kyllä keksi Billy vasemmalle 9. hau hau mustaakseni ranskalainen

Sannisanni on auttanut usein minua relaatioissa ja minä häntä, ja edelliset hänen relaationsa olen saanut tehtyä. Mutta tämä ei kulje, ei, puolivälissä ollaan ja koko roska on täysin jumissa. Ei mitään käsitystä mistä lähtisi aukomaan, kun mitään ei löydy. Ja pitäisi kysyä niin paljon, ettei kehtaa.

On uskomattoman vaikea, kun ottaa huomioon kuinka monta kymmentä relaatiota olen saanut loppuun ratkottua.

Eli voitit nyt kyllä :)

Olen jumissa kaikissa ruuduissa. Ei vaan pää taivu keksimään mistä ja miten hakea.

Salminen
ES 7+2+5+5 vinkattion vastasanaa tarvitaan. Kunpa se olisi.
BJö 5+4
Eve 5+3
HL 7+2+3
Pri 16
E-A 5 ja 16

Näillä varmaan pääsisi ratkomaan sen allaolevankin ruudun Titanic, josta puuttuu vain Tiet... 6+5

Urheilulaji
Hiih alaspäin 12 en vaan keksi mikä se voisi olla, on katsottu wikit, on googlattu, on katsottu wikisanakirjat... ei mitään
Lau 14

Billy
Rans 6+6
Marv 6+7

Muista ruuduista puuttuu sitten enemmän. Kyllä tässä todella tuntee itsensä tyhmäksi kun joku ratkoo 3 tunnissa ja itse on muutamassa päivässä päässyt juuri ja juuri yli puolenvälin.

Olen jumissa kaikissa ruuduissa. Ei vaan pää taivu keksimään mistä ja miten hakea.

Salminen
ES 7+2+5+5 vinkattion vastasanaa tarvitaan. Kunpa se olisi. Löytyy IMDB:stä, ei tarvi vastasanaa
BJö 5+4 kappale, löytyy enkkuWikistä, suht tuore
Eve 5+3 elokuva, Neil Green esiintyy siinä
HL 7+2+3 äänirooli
Pri 16 saat HL:n kautta
E-A 5 ja 16 eläimiä kumpikin

Näillä varmaan pääsisi ratkomaan sen allaolevankin ruudun Titanic, josta puuttuu vain Tiet... 6+5 sai Pro Animalia -palkinnon

Urheilulaji
Hiih alaspäin 12 en vaan keksi mikä se voisi olla, on katsottu wikit, on googlattu, on katsottu wikisanakirjat... ei mitään
Lau 14

Billy
Rans 6+6
Marv 6+7

Muista ruuduista puuttuu sitten enemmän. Kyllä tässä todella tuntee itsensä tyhmäksi kun joku ratkoo 3 tunnissa ja itse on muutamassa päivässä päässyt juuri ja juuri yli puolenvälin.
Muut puuttuu

Salminen
ES 7+2+5+5 vinkattion vastasanaa tarvitaan. Kunpa se olisi. Löytyy IMDB:stä, ei tarvi vastasanaa

No en minä sitä ainakaan sieltä mistään löydä, vaikka kuinka kahlaan Imdb:tä läpi.

Pitäisi loput sanat saada. Voisi avautua muutanalla vinkillä

Julia Robertw
CC -BC 7+3

Viikinki
Merenk 5
VEtoh 5

Miljonääri
Rant 11
AA 4+5+3

Puhtaat valkeat lakanat
RIi - Jum 7
Kur 13
Kuk 13

Vaikka en vielä tänä aamuna uskonut, niin tulipa tämäkin ratkottua. Kiitos vinkkaajille ja etenkin sannisannille, joka oli kyllä saanut laadittua aika hiton vaikean relaation. :)

Mikä ihmeen sana on Titanic -ruudun vii 6, vastasana par. Ainoa sana, joka puuttuu. Kukaan ei ole tätä kysynyt, joten on taas joku simppeli. Kipeänä yritän tätä ratkoa, mutta aivot ei nyt vaan toimi : )