Relaatio 18

8 ok 3 3
5 3 2 4
6 2 7 3
7 ok 9 7

567 / 693 (81.8%)

Vihjeet: 3 / 6
25 / 413
kuten huomaatte paljon lle 600 sadan

2 ok jee

biafra olut alas 7
olut yläviistoon 8
en löytänyt tyypeistä

ne rmb oikeelle 6
ja ylä oik 7
ei oo bändii mun googlessa

:(

salmi 3 + 2 + 6 mistä haen
valintatalo vihje hävinnyt kuin tuhkatuuleen oliko siinä joku tori venäjä ja joku san ei löydy
cccp en hiffanut se on joku euroopanvaltio mil alkaa onko se kuulunut nl ennen


terminator robotit ei savu nousee jo pääst ku nään ne tyhjät rivit oon koittanut vaikka mitä linkki ois kiva
pultti puuttu kirous 9
ruokaohjelma 4 + 4 minkä maalainen esim auttas tai kanava

jos joku vaan viittis:attn:
 
"tiuhtiti"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22442682:
mulle tulee tasan 6 otsikkoa ja ainoa joka on monikossa on toi zednicin mainitsema ja olen kokeillu sen yksikössä... alan kohta taas itkemään :D
toisella o alkavalla googlen toisellasivulla. Melkein sama kuin toinen sana mikä tuli ennemmin vastaan niin menee helposti ohi.
 
"marsku"
Voisiko joku vinkata enempi loppuratkaisua että miten googlellä etitään eli onko ne 6 sanaa yhdessäpötkössä vai erikseen tms? alkaa olemaan hyvin epätoivoinen olo jo tässävaiheessa kun ei tajua :(
 
[QUOTE="tiuhtiti";22442745]toisella o alkavalla googlen toisellasivulla. Melkein sama kuin toinen sana mikä tuli ennemmin vastaan niin menee helposti ohi.[/QUOTE]

joo mut ku ei oo ku yks sivu noita vastauksia :D eli ei vissiin voi noita molempia sanoja laittaa yhtä aikaa sinne
 
[QUOTE="tiuhtiti";22442745]toisella o alkavalla googlen toisellasivulla. Melkein sama kuin toinen sana mikä tuli ennemmin vastaan niin menee helposti ohi.[/QUOTE]

Noi on edelleen huonoja noi Googlen järjestykseen perustuvat vihjeet kun toi järjestys on kaikilla erilainen... :/

MUOKS: Ai hitto, löytyhän se... Ei ollu todellakaan se kaikkein ensimmäinen muoto mitä tolle termille olisin antanu...
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="marsku";22442753]Voisiko joku vinkata enempi loppuratkaisua että miten googlellä etitään eli onko ne 6 sanaa yhdessäpötkössä vai erikseen tms? alkaa olemaan hyvin epätoivoinen olo jo tässävaiheessa kun ei tajua :([/QUOTE]

Mulla ainakin tuli useempi määrä hakutuloksia ja -sivuja, kun etin ihan googlen etusivun kautta enkä esim. mozillan hakupalkin kautta, niinkuin aluksi.
 
No vihdoinkin sain sen loppuratkaisun! Mulla tuo oikea sana sisältyi googlen tuloksiin, kun laitoin vain puolet vihjesanoista hakukenttään. Koko rimpsulla tuli vain 6 hakutulosta, eikä mikään niistä se oikea.

Nyt sitten se Lund.
 

Yhteistyössä