Relaatio 18

"Liisukka"
Taas jäin ihan jälkijunaan tässä relaatiossa. Nyt se on ratkottu, kiitos vinkkejä antaneille.

Itsekin tosiaan kesällä laadin relaatiota, mutta taidan jättää sen lähettämättä, koska edellisessä ja tässä on tullut todella paljon sellaisia kohtia ja jopa samoja pääsanoja, joita mun relaatiossa olisi ollut.

Eiköhän näitä ole muutenkin jonoksi asti odottamassa.
 
[QUOTE="Liisukka";22454752]Taas jäin ihan jälkijunaan tässä relaatiossa. Nyt se on ratkottu, kiitos vinkkejä antaneille.

Itsekin tosiaan kesällä laadin relaatiota, mutta taidan jättää sen lähettämättä, koska edellisessä ja tässä on tullut todella paljon sellaisia kohtia ja jopa samoja pääsanoja, joita mun relaatiossa olisi ollut.

Eiköhän näitä ole muutenkin jonoksi asti odottamassa.[/QUOTE]

Jossakin vaiheessa oli 7 seitsemän jonossa. Lähetä vain omasi, tässä mitä nyt ratkottiin oli paljon sanoja aikaisemmista relaatioista. Ei niitä voi välttää, vaikka Suomessa on paljon sanoja.
 
[QUOTE="Liisukka";22454752]Taas jäin ihan jälkijunaan tässä relaatiossa. Nyt se on ratkottu, kiitos vinkkejä antaneille.

Itsekin tosiaan kesällä laadin relaatiota, mutta taidan jättää sen lähettämättä, koska edellisessä ja tässä on tullut todella paljon sellaisia kohtia ja jopa samoja pääsanoja, joita mun relaatiossa olisi ollut.

Eiköhän näitä ole muutenkin jonoksi asti odottamassa.[/QUOTE]

niin kuullemma on mutta ei vvielä kannata heittää pyyhettä kehään kiva niitä on ratkoo vaikka on samoi sanoikin ja sehän tarkoittaa sitä että olipa kumpi tahansa laatinut rellukan niin ajatusmaailma on sama eli etenee hyvin kokonaisuudessaan ja muidenkin (uusien) ratkojien on helpompi oivaltaa kuinka homma etenee
 
kkkkkkkk
on vielä paljon puuttuvia sanoja.. en oo kovin hyvä tässä pelissä vissiin :(

esim. se ihme venäjän-kielinen sana ruutu: Mihail Gorbatšov 14 ei vaan aukee. Vaikka on varmaan joku helppo. :( Ja Frendit ruutu, tosi-tv 7. Ja Pekka puupäästä vaikka kuinka monta..
 
kkkkkkkk
[QUOTE="inkku";22454804]alabama 7+4 ja siitä 9+5
murhaaja 11 (yhdistyy reiganiin ja paavaliin jne)[/QUOTE]

missä ruuduissa noi sanat on,jos osaisin auttaa. muttei tartteis kaikkia ruutuja käydä läpi ja etsiä
 

Yhteistyössä