Relaatio 176

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oisko täällä vielä apuja saatavilla?

En vaan keksi seuraavia:

Geod - maap - lati - "spysit" yhdistävä 10 (vasemmalla)
räjä - 16 ja jatko 6+6 (pääsanasta oikealle tuo räjä)
sal - 12+14 - katleg (oikealla)
tästä katleg lähtevät 11, 4 ja 5 (oikella alhaalla)
AlEi - newpaila ja lenrat yhdistävä 5+7 (ylhäällä keskellä)

Kiitollinen olisin jos vielä joku viitteis vinkata :)
 
Moro 69sartsa! Mulle ei ele jostain syystä tullut sähköpostiin ilmoitusta, että olet vastaillut. Jos vielä kaipaat tuohon vinkkiä niin se on toisen kätkön nimi, mikä liittyy teemaan..

Multa puuttuu yläoikeelta ke la 8+6 se vasemman puoleinen.. lasku seisoo.. monen muunkin tutun pöydällä..
 
Oisko täällä vielä apuja saatavilla?

En vaan keksi seuraavia:

Geod - maap - lati - "spysit" yhdistävä 10 (vasemmalla) kappale, minkä poikkileikkaus on aina ellipsi
räjä - 16 ja jatko 6+6 (pääsanasta oikealle tuo räjä)
sal - 12+14 - katleg (oikealla) jonkun ikäinen mikä
tästä katleg lähtevät 11 mikä monikossa, 4 ja 5 (oikella alhaalla)
AlEi - newpaila ja lenrat yhdistävä 5+7 (ylhäällä keskellä) se on sitä kun jotain tipahtaa ilman pakottamista

Kiitollinen olisin jos vielä joku viitteis vinkata :)
 
Moro 69sartsa! Mulle ei ele jostain syystä tullut sähköpostiin ilmoitusta, että olet vastaillut. Jos vielä kaipaat tuohon vinkkiä niin se on toisen kätkön nimi, mikä liittyy teemaan..

Multa puuttuu yläoikeelta ke la 8+6 se vasemman puoleinen.. lasku seisoo.. monen muunkin tutun pöydällä..

Moikka Sokrates.

Rellu on mulla valmiina eli voin autella. Lasku vaan todella seisoo pöytälaatikossa kun ei vaan aukea niin ei aukea :D

Tuo kysymäsi liittyy tuohon Kep La ja vastasanaan eli joku yhtä..

Laita viestiä jos ei auennut niin vihjaan toisella tavalla (y)
 
Oisko täällä vielä apuja saatavilla?

En vaan keksi seuraavia:

Geod - maap - lati - "spysit" yhdistävä 10 (vasemmalla) Tähän olikin jo annettu vinkki

räjä - 16 ja jatko 6+6 (pääsanasta oikealle tuo räjä) Kun luet tuon rellun selostuksen eli geokätkö GC6ZZP8 niin tekstistä tulee melkein tuo 16 hieman muokaten ja jatko on missä se Ki on.

sal - 12+14 - katleg (oikealla) Tähänkin oli vinkki
tästä katleg lähtevät 11, kuten tähänkin

4 ja 5 (oikella alhaalla) Jos sulla on alhalla se yhden kätkön nimi niin sen selityksestä löydät nuo 4 ja 5

AlEi - newpaila ja lenrat yhdistävä 5+7 (ylhäällä keskellä) Tähänkin oli vinkki

Kiitollinen olisin jos vielä joku viitteis vinkata :)
Laita viestiä jos ei avaudu, yritän kehitellä uudet vinkit (y)
 
Moikka Sokrates.

Rellu on mulla valmiina eli voin autella. Lasku vaan todella seisoo pöytälaatikossa kun ei vaan aukea niin ei aukea :D

Tuo kysymäsi liittyy tuohon Kep La ja vastasanaan eli joku yhtä..

Laita viestiä jos ei auennut niin vihjaan toisella tavalla (y)
Iso kiitos sulle ja Sokratesille :) Rellu valmis, mutta mistä laskusta tässä puhut?? Mistä semmonen tulee??
 

Yhteistyössä