Relaatio 173

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä alan kyllä olla aika kypsä tähän relluun, ei vaan jaksa enää kun löytyy sana sinne toinen tänne ja logiikkakin ontuu aika monessa kohtaa. Jättäydyn suosiolla taka-alalle ja käyn kurkkailemassa vinkkejä jos onnistutte jotain löytämään. Tää oli tässä, kiitos seurasta ja kuulemiin! :LOL::D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Anetteb
Mä alan kyllä olla aika kypsä tähän relluun, ei vaan jaksa enää kun löytyy sana sinne toinen tänne ja logiikkakin ontuu aika monessa kohtaa. Jättäydyn suosiolla taka-alalle ja käyn kurkkailemassa vinkkejä jos onnistutte jotain löytämään. Tää oli tässä, kiitos seurasta ja kuulemiin! :LOL::D:ROFLMAO:
On kyllä todellakin ollut vääntämistä..joitakin sanoja olen saanut ihan "summassa"..ärsyttää..viittä vaille lopettamista olen itsekin..mutta sinnittelen vielä tän päivän
 
Mä alan kyllä olla aika kypsä tähän relluun, ei vaan jaksa enää kun löytyy sana sinne toinen tänne ja logiikkakin ontuu aika monessa kohtaa. Jättäydyn suosiolla taka-alalle ja käyn kurkkailemassa vinkkejä jos onnistutte jotain löytämään. Tää oli tässä, kiitos seurasta ja kuulemiin! :LOL::D:ROFLMAO:
Nyt alkaa eväät olla lopussa mullakin. Ei ole ollut järin mielekästä tätä rellua täytellä, mutta yhden sentään vielä keksin ja toisenkin
aku.. 17 on Mei Hua -juttu
ne.. ka.. on eräs ne.. (löytyy Jari Siipolan jutusta)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anetteb
Ei mulla taida leikata enää mikään :D
Ja olisin kyllä ennemmin kai tuon hoksannut, jos siinä eka sanassa olisi näkynyt se P alussa :)
Nyt jäi sitten enää 11 sanaa puuttumaan neljästä ruudusta. Aika toivotonta.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Anetteb, muut sain, mutta leffaa en vain löydä... eikun sainhan sen sittenkin :) Viisi sanaa vielä puuttuu
HISTORIA: ma..me.. 6 4 9

KEITTIÖ: su.. 10

LÄÄKETIEDE: ku.. alarajalle 12 5

TAIDE: S.L. 10 1 6 4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anetteb
vierailija
Kiitos Anetteb, muut sain, mutta leffaa en vain löydä... eikun sainhan sen sittenkin :) Viisi sanaa vielä puuttuu
HISTORIA: ma..me.. 6 4 9 mamen suunnittelija

KEITTIÖ: su.. 10 Siinä vasemmassa reunassako? Soppa, mitä yleensä saa su..paikoissa.

LÄÄKETIEDE: ku.. alarajalle 12 5

TAIDE: S.L. 10 1 6 4
Oisko sulla sitten:

Kiinan historia

El 8 11
Pu 22

Kiinan teollisuus

A 7

Kiinalainen lääketiede

Yrt kä 13 9
Ro pe 5 5

Kiinan maatalous

Co "6 8"
 
Oisko sulla sitten:

Kiinan historia

El 8 11 aukeaa vastasanalla, mutta alkuun kaunis hyönteinen
Pu 22 tähänkin tarvii vastasanan, mutta liittyy haarniskatyypin kamariin

Kiinan teollisuus

A 7 tekijä mainitsi tämän sanan viestissä #68

Kiinalainen lääketiede

Yrt kä 13 9 Tupu, Hupu ja Lupu
Ro pe 5 5 sen elukan "tuijotus"

Kiinan maatalous

Co "6 8" elokuva, ohjaajana Al Adamson
Ja kiitos vinkeistä! Sopan sain, mutta suunnittelijaa en :)
 
vierailija
Kiitos! Nyt tärppäsi. Kolme vihoviimeistä sanaa enää hukassa :)
Ne on vielä hukassa, niin valitettavasti en voi niihin auttaa.

Mutta siis, sillä Kiinan teollisuus A 7 tarkoitin sitä kolmekirjaimista Aata, mistä lähtee re ja pi. Niin vasemmanlaitainen 7 on auki. En ymmärrä miksi se on niin vaikeeta löytää.

Ja se maatalous Co "6 8" löytyi, kiitos siitä! En kyllä vielä tajunnut, että miten se liittyy mihinkään ja mistä se ois pitänyt keksiä. Mutta noh, olenhan tuonne jotain löytänyt ihan munkilla, kun olen kirjainmäärien perusteella keksinyt sanoja summamutikassa. Ei pelaa kyllä yksiin logiikka tekijän kanssa.
 
Ne on vielä hukassa, niin valitettavasti en voi niihin auttaa.

Mutta siis, sillä Kiinan teollisuus A 7 tarkoitin sitä kolmekirjaimista Aata, mistä lähtee re ja pi. Niin vasemmanlaitainen 7 on auki. En ymmärrä miksi se on niin vaikeeta löytää.

Ja se maatalous Co "6 8" löytyi, kiitos siitä! En kyllä vielä tajunnut, että miten se liittyy mihinkään ja mistä se ois pitänyt keksiä. Mutta noh, olenhan tuonne jotain löytänyt ihan munkilla, kun olen kirjainmäärien perusteella keksinyt sanoja summamutikassa. Ei pelaa kyllä yksiin logiikka tekijän kanssa.
Pyssy :) vai tarkoititko siitä lähtevää maailman vaarallisInta?
 

Yhteistyössä