vierailija Virgo
Kiitos, nyt on minullakin ensimmäinen ruutu vihreänä!Ja kiitos vinkistä ikinä en ois osannu laittaa tuota sanaa nyt on eka ruutu valmis, muut onkin sit ihan tyhjiä. äh
Kiitos, nyt on minullakin ensimmäinen ruutu vihreänä!Ja kiitos vinkistä ikinä en ois osannu laittaa tuota sanaa nyt on eka ruutu valmis, muut onkin sit ihan tyhjiä. äh
Uskonnot
us.. 9 vinkin juu näin muit ne kaukana on tämä viiva
bud.. te..12 tämänkään vinkki ei avautunut vartija
Historia:
elo.. 6+6 ja 8+11 toiseen oli vinkki mutta en löytänyt sopivaa
ma...6+4+9
ar..9 ja 5+13
Teollisuus:
Ka..13 vasemmalle
Au.. 5+4+5sekä tämän alta 4 vielä ylös 7 suora vastaus kerrottu sivustolla
Toinen Au.. se missä numerot lopussa kiina+auto+numerot hakukenttään
Ki..12, 4 ja 8 laji
Noihin jos saisi jotain apuja, olo on jo kyllä aika tyhmä tällähetkellä kun osia on jo vinkattu eikä vain ymmärrä
Kokeile ekaa monikossa ja tokassa on kaksi eläintä patsaanatuo us..9 ei vieläkää sytytä
ja tuo bud..te.. 12 vartija, on sama vinkki minkä olin jo saanut, niin mistä sen voi löytää? Olen kahlannut googlea ja wikiä nyt edestakaisin
Tapahtuu mäkisen maaston tasaisissa kohdissa. vieläkään en tätä ole löytänyt
tässä kysymiäsi, jos et vielä löytänyt
MAATALOUS-ruutuun voisin minäkin ottaa vinkkejä näihin:
pääsanasta 6 kaulassa ja 12 valtio+kyyneleitä aiheuttava
sa.. "6 8" ei ole tällaista vielä
Ma.. "8"
Af.. 5
ro..kä.. "12 7" kasvilajike
ki.. pu.. 6
lo.. 9
pu.. 6 8
vi 14 sinulla?la 10 10 5
Kiitti! Paneudun kohta ja se kysymäsi "mäkisen maaston tasaisissa kohdissa" tavan keksivät jo inkat eli semmoinen porrasmainen systeemi. Keksitkö nyt? no en . tiedän kyllä sen tekniikan mutta sanaa en saa...synonyymiä??
pe..vi.. (wikin luokka viljelytavat)siis tuohon ri 10 ??? nyt on kyllä niin idiootti-olo...ei tuolla luokka-sivuilla ole 10-kirjaimista
Oi sori, se ri 10 on alkoholia (vinkkini oli aiemmin siihen pääsanasta vasemmalle lähtevään)Minä jo aattelin ku ei kolaha yhtään... kiitos..olin kyllä tuota alkoholia jo kokeillut..nyt vasta otti..
Millä mallilla muuten tuo ruutu?
Nyt voitte kyllä kuvitella kuinka heinäsirkat sirittää olkapäällä ja blondi ei vain tajua.Kokeile ekaa monikossa ja tokassa on kaksi eläintä patsaana
Siellä Kiina ruudussa se Sitr 7 niin tarkoitin sitä ylempää enkä sitä Gr...
no myös se ylempi on sitrushedelmä..eräs lajike
Kiitos kuitenkin vinkeistä, sitä lainausmerkeissä olevaa en olisi varmaan koskaan itse keksinyt kun se ei minusta mitenkään siihen hedelmään liity.
Nyt voitte kyllä kuvitella kuinka heinäsirkat sirittää olkapäällä ja blondi ei vain tajua. se 9.. p..f....t
ja toinen kysymäsi on kaksi eläintä..toinen viidakossa, toinen yleinen lemmikki meillä
Mooses monikossa ja jellona+hauvaNyt voitte kyllä kuvitella kuinka heinäsirkat sirittää olkapäällä ja blondi ei vain tajua.
KIINALAINEN HOROSKOOPPI:
ap.. 9 biisi
la.. 7 6 2 10 animaatio
ti.. 12 puuttuu
he.. ja po.. 4 puuttuu
KIINAN USKONNOT:
vi.. kl.. 8
El.. ja Ch.. 8 6 kotimainen es.paikka
Kiitos vinkeistä, sitä animaatiota en kyllä vieläkään löytänyt (Latea vaan google pukkaa) Omat puutteeni Taide-ruudussa:Laitanpa minäkin välillä omiani..
taide;
muo
...... (6) ........ (8) suomalainen S.L. (wikin luettelossa)
..... (5) ....... (7) suomalainen muotisuunnittelija P.S.
..... (5) ........ (8)
Ta 5 5 koru
sym 16 alkuun kasvi