Putouksessa oli tämmöinen kilpailu, joka viikko yksi tippui pois. Esim. Munamies on sellainen.Tarkennan MEDIA: vasen alanurkka apmi 11
Kiitti!Löytyisikö sinulta apuja:
Leikkiminen: velimä - limä 14 V...H...P....O onnistuuko tällä
Mistä tää tulee, ei mulla ole kyseisessä ruudussa tällaistaPutouksessa oli tämmöinen kilpailu, joka viikko yksi tippui pois. Esim. Munamies on sellainen.
Media ruudussa vasen alakulma. PPP:stä pari ruutua eteenpäin.Mistä tää tulee, ei mulla ole kyseisessä ruudussa tällaista
Voisitko vinkata PPP ja mi välisen 9 sanan?Media ruudussa vasen alakulma. PPP:stä pari ruutua eteenpäin.
vuonna 1952 perustettu brittiläinen urheilu- ja kilpa-autovalmistajaEi ole yksikään rellu tökkinyt näin pahasti! Uusi ruutu aukeni, mutta en saa sanaakaan...
AUTOURHEILU: kaikki pääsanasta
KUNINKAALLISET
Miknic 10 oikea yläkulma Miknicn tuotantoa
yvi 5 oikea laita keskellä vi toisin ilmaistuna
Tähän oli vihje jo aikaisemmin, A-M......t Ja lisään siihen vielä näyttelijäSaisiko apuja Kuninkaalliset ruudun Mar 11 (väliviivallinen)
Ei oo vinkkiä, kun ei oo vielä ruutu auki, mutta sulta varmaan löytyy TV 80-luku ruudun rajasana LU 5-1-6-9Olisiko vinkkiä...
SALALIITTOTEORIA
ill 9+8
VaMu 8+9, 4+4, 4+11+8
Br 16 vanhan tavaran tapahtuma kyseisessä paikassa alkaa e....kaipailen apuja muutamiin ärsyttäviin totaalijumeihin. Nää piilottaa isoja osia jatkoista, joten ei pääse oikein muualtakaan käsiksi
EUROOPPA br 16 maso 12
James Potkukelkan hokema+tuo mieVoisitko vinkata PPP ja mi välisen 9 sanan?
Tämän vihjeen perusteella olen yrittänyt löytää, mutta ei vaan aukene...Br 16 vanhan tavaran tapahtuma kyseisessä paikassa alkaa e....
TV 80-LUKU:
Pääsanasta oikealle heittomerkillinen 4,4,9. Minisarja vuodelta 1987 Vastasanakin on, mutta ei silti löydy.
Dyn ja Ihm välissä 8,5 - 14 - 8,5
Ja sitten se rajasana alaspäin Lu 5,1,6,9 Elokuva vuodelta 1990, alkaa sillä Lu:lla
Näihin jos sais jotain, kiitos etukäteen.
Pistä googlettimeen hakusanoiksi se bry... + miksi vanhaa tavaraa kutsutaan kun se on arvokasta tavaraa + markkinat. Oikea tapahtuma löytyy kuudennesta hakutuloksesta.Tämän vihjeen perusteella olen yrittänyt löytää, mutta ei vaan aukene...
KIITOS! vaihdoin selainta ja nyt löytyi... huohPistä googlettimeen hakusanoiksi se bry... + miksi vanhaa tavaraa kutsutaan kun se on arvokasta tavaraa + markkinat. Oikea tapahtuma löytyy kuudennesta hakutuloksesta.
KOULUTUS
INVI 6+3+9 HIPSUT "s.... t.. .......r" Sami Hedberg liian vaikea ei aukea, lisää apua
esiko 12 -lap vasen laita
juh 18 vasen yläkulma
yljuh 10 vasen yläkulma jokaisella kerra vuodessa EI RATKEA TÄLLÄ LISÄÄ APUA
=> täytekakun puhallus -juhla. alkaa Sy...........
JULK HENKILÖT
vaku ja pap 14 oikea ylhäällä
bad 7 vasemmalle ja alas 6+7, 5+4+6
ESPANJA
basma 10 vasemmalle
UUNO
TU-UU YLÖS PITKÄ HIPSULLINEN
KAPME YLÖS 13+10 HIPSUT suomalaisen säveltäjän teos, Uunomaisesti sanottuna.
tähän tarvii tarkennusta
=> Säveltäjä genetiiviin + teos. Helsingissä on teoksen mukaan nimetty talo. Itse kirjoiten tuon ihan oikeaan muotoon, vaikka kirjainmäärä ei täsmännytkään, silti hyväksyi
KRUU ALKAVASTA HIPSULLISESTA YLÖS 10
SÖS JA HÄRHA VÄLINEN 14 VASEN YLÄKULMA