V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
LöytyisiköJoulukinkku:
SiHu -9- kuo somistelu, parantelu
ToKa 11 suoraan ylös, rajasanaLöytyisikö
Joulumusiikki:
Kuo 9 koilliseen?
Löytyisikö
Joulumusiikki:
Kuo 9 koilliseen ...nelosella meni tämän niminen suomal. ohjelma
[/QUOTE
Joulukirjallisuus:
Mi hi jne- 5 6 5 > Albert Barillé
Löytyisikö sama ruutu: Joru 6 12 6 4?
Tämä siis tuo jou ru 6,12,6,4Yhden säkeistön alku tiptap tiptap... -joululaulusta
ToKa 11 suoraan ylös, rajasana....mm.Remu
Kiitti ja samalla ratkes yläpuolellaankin olevaTämä siis tuo jou ru 6,12,6,4
Punainen:
PuVa alas vasen 12,3 väliviivallinen
Beetlehem:
Vton 8,7,8 ylävasen( klo 11)> tuiki tavallinen joululaulu, eräs eläin mainitaan. Tämän kun löydät ratkennee alla olevin Nsyt- juttu
Sekä Nsyt 17 ylävasen(klo 11) ja samasta alas 4
Entäpä löytyisiköKiitos edellisistä ☺
Valitettavasti tuo hapsu kohta, kirjallisuudesta puuttuu minullakin.
Entäpä löytyisikö
Adventti:
Ar 14 kuka...... 1.adventin kamaa
Entäpä löytyisikö
Adventti:
Ar 14 kuka. Vihjailua on romusta ym. löytynyt, vaan sanaa en löydä. Takaa olen yrittänyt sovitella, vaan kun siinä on ratkaisevasti 1 kirjain liikaa, eikä se tunnu lyhenevän ajan kuluessa![]()
Entäpä löytyykö jo paljon vihattu,ärsyttävä
Joulukirjallisuudesta:
Mama hapsullinen 12, ei auta presidentit eikä rammat ankat![]()
Nämä puuttuis vielä. Ketjun olen kahlannut läpi pariin kertaan, mutta joko apua ei ole löytynyt tai vinkit eivät ole auenneet.
Enkeli-ruutu
ta la - 5 17> missä takaa esitetään
ti tu - 9,6,8 (pitäisi kai olla ammatti, mutta ei löydy)> kokeileva titu ja kotipaikkakuntansa
Jouluruoka-ruutu
puju - 16
Joulukinkku-ruutu
pääsanasta 7 oikealle
Joulutori-ruutu
tal - 15 ja 9
Tämä löytyi, kiitosSanan loppu on sama kuin kuka:n loppu, alku joko koko relaation aihe tai sitten sellainen tarttuva juttu mitä esim. lapset liimailee kirjoihin, tai vaatteissa voi olla sellaista nauhaa. En ole varma kumpaa 14-kirjaimista sanaa tarkoitat, joten vinkki molempiin.![]()
No tätä en olisi kyllä ihan heti itse keksinyt, olin juuttunut 11.Suomen kymmenennen presidentin sukunimen loppuosa + sen sanan alkuosa mistä tuo hapsullinen 12 lähtee.
Vaan mikä ihme voi ollaNo tätä en olisi kyllä ihan heti itse keksinyt, olin juuttunut 11.