Relaatio 157

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voikot vihjata mulle tuon Pa Pa, onko se eka pa se edellinen sana? Olen koettanut kaikkia pa-loppuja siihen perään, mutta ei löydy.

Alkuun se pa ja sitten veistos (synonyymi)

Sekä Ame ja Sis, mulla ei ole nuo vielä auki, mihin kohtiin nuo tulee?
Kiitos Pa Pa.sta, olipa helppo kun kuuli :) Jatko 7 ei liity mielestäni mitenkään siihen, löytyy henkilön häme-wikistä. Muut kysymäni sain selvitettyä, mutta en jatkoja.

Tammela ruutuun So 12 tai Ku 14?
 
vierailija
Olo on kuin tervassa uisi. Voisinko saada apua muutamaan ruutuun?

Saaren kansallispuisto:
Ha - 9
Su - 11
TeVa - 6 5 (rajasana)
Lo Pi - 9

Kulttuuria Tammelassa:
Ka - 8 6 13 alhaalla oikealla
ly ki - 12

Tammelan kirkko:
ylhäällä vasemmalla Ra...Ha - 7 2 8 5 8 Luulen tietäväni tähän kolme ensimmäistä mutta mitä ne kaksi viimeistä ovat.
Su..ki - 10
ha - 5 6
 
vierailija
Olo on kuin tervassa uisi. Voisinko saada apua muutamaan ruutuun?

Saaren kansallispuisto:
Ha - 9 >vesialue
Su - 11 ??
TeVa - 6 5 (rajasana) > firma
Lo Pi - 9 miten tehtiin

Kulttuuria Tammelassa:
Ka - 8 6 13 alhaalla oikealla liikenteeseen liittyvää
ly ki - 12

Tammelan kirkko:
ylhäällä vasemmalla Ra...Ha - 7 2 8 5 8 Luulen tietäväni tähän kolme ensimmäistä mutta mitä ne kaksi viimeistä ovat. mitä ne kaksi ovat niin niitten tunnukset
Su..ki - 10 malli, muoto

ha - 5 6 muinainen henkilö
 
vierailija
Saaren kansallispuisto:
Ha - 9 >vesialue Tämä ei aukea. Olen yrittänyt Tammelan parin ha:n läheisiä vesialueita syöttää mutta ei osu.
Su - 11 ??
TeVa - 6 5 (rajasana) > firma
Lo Pi - 9 miten tehtiin

Kulttuuria Tammelassa:
Ka - 8 6 13 alhaalla oikealla liikenteeseen liittyvää Voisiko saada lisävihjettä? Ei sytytä ollenkaan.
ly ki - 12

Tammelan kirkko:
ylhäällä vasemmalla Ra...Ha - 7 2 8 5 8 Luulen tietäväni tähän kolme ensimmäistä mutta mitä ne kaksi viimeistä ovat. mitä ne kaksi ovat niin niitten tunnukset ilmeisesti mun arvaus kolmesta ekasta sanasta ei pidä ollenkaan paikkansa, kun ajattelin niiden olevan G.F.K:n. Voisinko saada vinkin koko laatikkoon? Olen yrittänyt etsiä kuvaa edellisestä pitkän laatikon asiasta mutten ole löytänyt.
Su..ki - 10 malli, muoto

ha - 5 6 muinainen henkilö


Kiitos paljon! Onneksi näistä osa oli sellaisia, että ketju jatkui vielä eteenpäin.
 
vierailija
Tammelan kirkko:
ylhäällä vasemmalla Ra...Ha - 7 2 8 5 8 Luulen tietäväni tähän kolme ensimmäistä mutta mitä ne kaksi viimeistä ovat. mitä ne kaksi ovat niin niitten tunnukset ilmeisesti mun arvaus kolmesta ekasta sanasta ei pidä ollenkaan paikkansa, kun ajattelin niiden olevan G.F.K:n. Voisinko saada vinkin koko laatikkoon? Olen yrittänyt etsiä kuvaa edellisestä pitkän laatikon asiasta mutten ole löytänyt.

Keksinpäs tämän ja olin ihan väärässä alunperin. Ilmankos hakkasin päätäni turhaan seinään :)
 
vierailija
apuja KULTTUURIA TAMMELASSA

ei ymmärrä ja alkaa jo olla kaikki sivut koluttu ja googlattu... eli

oikea yläkulma po cr 5 2 3 joka yhdistyy 9 ja siitä on vastasana jal

seka suoraan pääsanasta 6 11 6 8
vasen reuna h m s 8 5
ja jo täällä aikaisemmin kysytty am 6 7 väliviivalla
 
help!
LOUNAIS-HÄME
vasen yläkulma pa pa -7
oikea alakulma jo -6

TAMMELAN LUONTO
il re - 13 -pp (en tajua aikaisemmin annettuja vihjeitä, millä kirjaimella tää alkaa?)
to la -9
 
vierailija
LOUNAIS-HÄME
vasen yläkulma pa pa -7 on jo vinkattu. Löytyy wikistä
oikea alakulma jo -6 toisella kotimaisella

TAMMELAN LUONTO
il re - 13 -pp (en tajua aikaisemmin annettuja vihjeitä, millä kirjaimella tää alkaa?) V:llä
to la -9
 
vierailija
TAMMELAN KYLÄT
Löytyykö oikeassa (ylä)reunassa olevaa 14-kirjaimista sanaa välille j k - 14 - p Millainen p se on.
Entä oikealla alhaalla 6+11 Valitettavasti ei oo auttaa tähän, kun sain sen äsken vasta auki. Kiitos edellisten vinkkien!
 
vierailija
TAMMELAN KYLÄT
Löytyykö oikeassa (ylä)reunassa olevaa 14-kirjaimista sanaa välille j k - 14 - p Millainen p se on.
Entä oikealla alhaalla 6+11 Valitettavasti ei oo auttaa tähän, kun sain sen äsken vasta auki. Kiitos edellisten vinkkien! Onpas sittenkin. Henkilö.
 
vierailija
Hei, onko kukaan saanut tätä läpi jo? taas on tullut tuntikausia googleteltua ja kun tahti on sana tai kaksi per päivä niin alkaa tuntua jo siltä, ettei tätä osaa mitenkään :(

Aukkoja mm.näissä

Hengen ja ruumiin virkistystä
suoraan alas 8 (ei se Li)

Tammelan Kirkko
Me-Ke 10, 6

Mustiala
Ku-Va 7,4
PoKo - 10..

ja toki monta muuta ruutuakin vielä hyvin tyhjää :(
Olisiko mitään apuja näihin?
 
vierailija
Hei, onko kukaan saanut tätä läpi jo? taas on tullut tuntikausia googleteltua ja kun tahti on sana tai kaksi per päivä niin alkaa tuntua jo siltä, ettei tätä osaa mitenkään :(

Aukkoja mm.näissä

Hengen ja ruumiin virkistystä
suoraan alas 8 (ei se Li) ....tapahtumakalenterista löysin, myyntiä keinovalossa. sen sijaan se 6,5 ei aukee, ei mitenkään.. ?

Tammelan Kirkko
Me-Ke 10, 6

Mustiala
Ku-Va 7,4
PoKo - 10..

ja toki monta muuta ruutuakin vielä hyvin tyhjää :(
Olisiko mitään apuja näihin?
Juuh, kyllä on hanklaa...
 
vierailija
Tammelan kirkko pahasti jumissa, löytyisikö keneltäkään apua. Osaa on jo aiemin kysytty, mutta en ole ymmärtänyt niihin tulleita vihjeitä.
Su...ki (4 sanaa) 10
ke- 10 + 6 -me
ke 9
yläreunan 7+2+8+5+8
a ec jne 5
la-5-ro
 
vierailija
Tammelan kirkko pahasti jumissa, löytyisikö keneltäkään apua. Osaa on jo aiemin kysytty, mutta en ole ymmärtänyt niihin tulleita vihjeitä.
Su...ki (4 sanaa) 10 ....kirkkoarkkitehtuuria
ke- 10 + 6 -me .... ???? (jeesiä vastaanotettaan)
ke 9 on yksi tällaisista
yläreunan 7+2+8+5+8 liittyy lahjoitukseen, "sponsorit"
a ec jne 5 ...lähtösana meitsillä hukassa
la-5-ro ankara kirjelmä
oisko kulttuuriruudun 6-11-6-8 vinkkiä?
 

Yhteistyössä