jumissa...
niin ja kiitos vinkeistä, piti ruokkia lapsia välissä enkä heti huomannut että olit jeesannut
Ole hyvä (siis jos mua kiitit). Et sä osais noissa noita/tyttö sanoissa auttaa?Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:niin ja kiitos vinkeistä, piti ruokkia lapsia välissä enkä heti huomannut että olit jeesannut
siis siitä ruotsi tyttö oikealle ja ylös 5 kirjaimisia?Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Ole hyvä (siis jos mua kiitit). Et sä osais noissa noita/tyttö sanoissa auttaa?Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:niin ja kiitos vinkeistä, piti ruokkia lapsia välissä enkä heti huomannut että olit jeesannut
Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:Saisikos apuja, olen aivan jumisa...
Kiitos vinkeistä, päivitin listaa...
olen huono antamaan vinkkejä, mutta mieluusti auttaa kuitenkin
Laulaja
Blue suede shoes oikealle 5
Ruotsi
Ruotsi lappi välistä 7 Kaupunki Suomen Lapissa
Moottoriurheilu
Kilpailu 4+5 J... K.....
Ötökkä ja vesi välistä 12 V...p.......
KIRJASTO
Laina oikealle 6,5 ja 13 ......kortti esim Visa (siis tuo 6), 5 on lainalla ja kengässä ja 13 tekee lainasta lainaa, eli se pitää palauttaa eli suorittaa T............
Sakko ylös 13 Tää on se, mistä kirjastossa saa sakkoa, kirjojen m............
maksu alas 4 ja 9 4 on se, missä ne rahat pankissa on ja 9 on sit tän ja alapuolisen yhdistelmä
Kuolema alas 9Tää on se joka selvittää vainajan asiat ja omaisuudenjaon, bändi vilperin .........
pelle hermanniAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Ole hyvä (siis jos mua kiitit). Et sä osais noissa noita/tyttö sanoissa auttaa?Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:niin ja kiitos vinkeistä, piti ruokkia lapsia välissä enkä heti huomannut että olit jeesannut
*muoks* Poika keksi mulle nämä.
Enää puuttuu WDW:n 5+6 joka on täällä jo melkein sanottu, se on joku teknologiahässäkkä, mut en vaan saa kiinni... Epcot Center
Sit on se hahmon ja HvR:n välissä oleva 5.
Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:täys jumi ja tökki iski =/
uupuu edelleen...
laulaja
Blue suede shoes 5 -> tämä ei ole runo, tämä ei ole taulu, tämä on ...
Ruotsi lapin kaupunki 7
Urheilu
kilpailu 4+5
Kirjasto
laina5 -> jos sinulla on laina, maksat pankille pääomasta tätä
Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:ei kaupunki vaan googleen: ihmisen määrittämä osa maan pintaa
Oon tosi huono vinkkaamaan,mutta yritetään..Alkuperäinen kirjoittaja jumissa...:täys jumi ja tökki iski =/
uupuu edelleen...
Ruotsi lapin kaupunki 7
Urheilu
kilpailu 4+5
jos näihin saan rautalanka vinkkejä...
Näihin tartteisin rautalankavinkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Urheilu
auto 9 ylös -> tämän löysinkin heti
urheilu 15 alas
vinkkejä
Se on oikeastaan vierasperäinen synonyymi vastaanotolle, alkaa p:llä.Alkuperäinen kirjoittaja LS:Onko täällä ketään enää? Yksi puuttuu vielä. Selkärangattomat-ruudusta lääkäri 10, vasemmalle alaviistoon. Koko illan olen pyöritellyt tätä, eikä aukee millään... Voin yrittää vinkata puolestani jotain muuta.
Loistavaa, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:Se on oikeastaan vierasperäinen synonyymi vastaanotolle, alkaa p:llä.Alkuperäinen kirjoittaja LS:Onko täällä ketään enää? Yksi puuttuu vielä. Selkärangattomat-ruudusta lääkäri 10, vasemmalle alaviistoon. Koko illan olen pyöritellyt tätä, eikä aukee millään... Voin yrittää vinkata puolestani jotain muuta.