Auta sen elokuvan kans? Mun pää lyö ihan tyhjää...Alkuperäinen kirjoittaja e:mäkin sain pari, jäin nyt kiinni tohon elokuvasta paljastuvaan juttuun,eikä löydy mitään, mutta ei silti osaa jatkaa muitten miettimistä... plaaahh...
KIITTI :flower:Alkuperäinen kirjoittaja e:kerron suoraankin jos haluat mutta koitetaan ensin tota öööö.... siinä elokuvassa on pärsky ja sebastian hohhoijaa mä taidan olla hiukan huono näissä vihjeissä
voitko antaa jotain vinkkejä ??Alkuperäinen kirjoittaja manta:Kerranki kerkesin matkaan 4 ruutua olen saanut auki ja matka tökkäs jo nyt.
Mihin tarvit? Autan jos osaanAlkuperäinen kirjoittaja e:voitko antaa jotain vinkkejä ??Alkuperäinen kirjoittaja manta:Kerranki kerkesin matkaan 4 ruutua olen saanut auki ja matka tökkäs jo nyt.
no siis mulla on toi elokuva, mutta onko ne muut tohon "walt disney" tulevat kohdat jotain piirroshahmoja,tuottajia tms minkä tyylisiä, jos ymmärsit tai osaat kierosti kertoa, en ihan vielä tässä vaiheessa halua suoria vastauksiaAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mihin tarvit? Autan jos osaanAlkuperäinen kirjoittaja e:voitko antaa jotain vinkkejä ??Alkuperäinen kirjoittaja manta:Kerranki kerkesin matkaan 4 ruutua olen saanut auki ja matka tökkäs jo nyt.
Liittyy kaupunkiin.Alkuperäinen kirjoittaja hansuli:oisko joku joka valasis 1 sanaa : Leningrad Cowboys => 7 mitkä toi on tai mihin liittyy??
jep se on suht iisi kun hiuka miettii ja wikistä löytyy!Alkuperäinen kirjoittaja just juu:onko joku saanu auki jo ton walt disneyn 4 6 5 ?
Mulla ei ole kuin se sivulle menevä. Se on nimiAlkuperäinen kirjoittaja e:no siis mulla on toi elokuva, mutta onko ne muut tohon "walt disney" tulevat kohdat jotain piirroshahmoja,tuottajia tms minkä tyylisiä, jos ymmärsit tai osaat kierosti kertoa, en ihan vielä tässä vaiheessa halua suoria vastauksiaAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mihin tarvit? Autan jos osaanAlkuperäinen kirjoittaja e:voitko antaa jotain vinkkejä ??Alkuperäinen kirjoittaja manta:Kerranki kerkesin matkaan 4 ruutua olen saanut auki ja matka tökkäs jo nyt.
Kaikki kolme saa wikistä irti:Alkuperäinen kirjoittaja e:no siis mulla on toi elokuva, mutta onko ne muut tohon "walt disney" tulevat kohdat jotain piirroshahmoja,tuottajia tms minkä tyylisiä, jos ymmärsit tai osaat kierosti kertoa, en ihan vielä tässä vaiheessa halua suoria vastauksiaAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mihin tarvit? Autan jos osaanAlkuperäinen kirjoittaja e:voitko antaa jotain vinkkejä ??Alkuperäinen kirjoittaja manta:Kerranki kerkesin matkaan 4 ruutua olen saanut auki ja matka tökkäs jo nyt.
Tuo 13 tulee helpommin viereisen ruudun kautta. 8 alas liittyy rahaan.Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Kamalia nuo EU-sanat, mitä nuo pitkät 13 ja alaspäin oleva 8 muka voi olla? Onko kukaan keksinyt?