relaatio 133

Ramses Toinen
Ja taas jumittaa, tai edelleen.
Joensuu ruutu:
Ky- 7

Ammattiruutu:
YA Ku -5- KuA Ku (yhdistyy myös pääsanaan)
Edellisen ja Ka välissä oleva 11.

Olisiko kellään neuvoa näihin.
 
Onpas relaatio !!!! HUH HUH! Muutaman sanan olen itse keksinyt, muut olen löytänyt täältä. Kaikkea sitä tehdäänkin! Muutama vielä puuttuu, osaan on vihjekin muttei ole auennut. EIkä tarvi vältäämättä olla vinkkejä vaan suorat sanatkin on ihan hyvä :) Eli:

Joensuu: Liperi-maantie 9

Yritys: Kone 11 ja Ahlstrom 15.

Kiitos jo etukäteen1
 
vierailijaS
Onpas relaatio !!!! HUH HUH! Muutaman sanan olen itse keksinyt, muut olen löytänyt täältä. Kaikkea sitä tehdäänkin! Muutama vielä puuttuu, osaan on vihjekin muttei ole auennut. EIkä tarvi vältäämättä olla vinkkejä vaan suorat sanatkin on ihan hyvä :) Eli:

Joensuu: Liperi-maantie 9 Tutjuntie

Yritys: Kone 11 ja Ahlstrom 15. Munkkiniemi ja Kuitumateriaali

Kiitos jo etukäteen1
 
newman
Tämänkin tekeminen onnistui näin jälkikäteen lunttaamalla. :D Yksi ilmeisestikin helppo kohta jäi kuitenkin mulla auki, eli Pelaaminen-ruudussa Super Mario 5 ei nyt ota ratketakseen.
 
vierailija
Karmea relaatio, jota olen täytellyt monelta osin tätä ketjua luntaten. Nyt puuttuisi vielä kolme kohtaa joista kaksi näkyvissä. Saisinko apua?

Valkuaisaine allergia: MiSa 9 Ku

Numero: Sei 7+9 Sta
 
vierailija
Suurkiitos lamp! En ymmärrä miten kukaan on näihin vastaukset keksinyt...
Tämän huonompaa relaatiota en ole vielä nähnyt. En oikeastaan sanoisi tätä edes relluksi.
Jossain vaiheessa ketjussa moitittiin geokätköilijöitä. Harmi että sieltä osa ei keskity ja tee parempaa jälkeä.
Tunnustan itse olevani kätköilijä enkä todellakaan arvosta tätä tekelettä.

Tajunnanvirta oli parasta viihdettä tältä saralta.
 
Suurkiitos lamp! En ymmärrä miten kukaan on näihin vastaukset keksinyt...
Tämän huonompaa relaatiota en ole vielä nähnyt. En oikeastaan sanoisi tätä edes relluksi.
Jossain vaiheessa ketjussa moitittiin geokätköilijöitä. Harmi että sieltä osa ei keskity ja tee parempaa jälkeä.
Tunnustan itse olevani kätköilijä enkä todellakaan arvosta tätä tekelettä.

Tajunnanvirta oli parasta viihdettä tältä saralta.
Joo, tämä rellu oli sarjassamme "mitä ihmettä?" Mutta ihanasti porukka tsemppasi ja antoi suoria vastauksia käsittämättömiin jumeihin. Ei todellakaan ollut hyvää mainosta geokätköilijöille, mutta ainahan näitä poikkeuksia löytyy :) GIGAMEGAMÄTTÖ-rellu jäi valitettavasti väliin ihan tämään geokätköilyn takia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei tämä oikein luista. Löytyykö vielä apuja, että pääsisi viimeisiin ruutuihin?
Yritys: rajasana (7) vasemmalle
Valkuaisaine allergia: rajasana 12 alas

Olisi muitakin mutta nämä alkuun.

Kiitos!
 

Yhteistyössä