Relaatio 13 on täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja izmo:
en ymmärrä jalkapallosta mitään... ja on aivan liian laaja alue, jotta voisi alata googlettamaan.... joka maalle omat sivut
Tulihan tuossa pari viestiä sitten vinkkejä. Ei mullakaan siinä ole paljon mitään, just ne avainsanat millä sai seuraavat auki.

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja help:
onko sanat jalkapalloseuroja ja pelaajia ?? en tiedä aiheestä yhtään mitään
kolme suomalaista veikkausliigan seuraa, yksi englantilainen tuplamestari, ko. seuran saksalainen pelaaja jolta jäi mm-kisat väliin, brasilia, kaupunki ja seura, kentällä oleva heppu joka jakaa oikeutta, jalkapallon toinen iso alalaji jossa palloa kannetaan... ja jalka.

mun mielestä tosi helppoja :)
 
okapi
Alkuperäinen kirjoittaja izmo:
en ymmärrä jalkapallosta mitään... ja on aivan liian laaja alue, jotta voisi alata googlettamaan.... joka maalle omat sivut
Sinne tulee ainakin yksi suomalainen tunnettu pelaaja, suomalainen jalkapalloseura, brasilialainen pelaaja ja myöskin brasilialainen jalkapalloseura. ´
Niin ja sitten eräät kisat, mitkä ihan justiinsa alkavat:)
 
Tuo jalkapallo meinaa olla turhan kova pala mulle, mutta kisat hoksasin sekä niistä lähtevän fudiksen kattojärjestön.

* muoks Brassiseura ja pelaaja aukes kun vähän järkeili, wikistä brasialainen jalkapallo, sieltä apuja.
 
izmo
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja help:
onko sanat jalkapalloseuroja ja pelaajia ?? en tiedä aiheestä yhtään mitään
kolme suomalaista veikkausliigan seuraa (oulu ja espoo seurat) yksi englantilainen tuplamestari, ko. seuran saksalainen pelaaja jolta jäi mm-kisat väliin, brasilia, kaupunki ja seura, kentällä oleva heppu joka jakaa oikeutta, jalkapallon toinen iso alalaji jossa palloa kannetaan... ja jalka.

mun mielestä tosi helppoja :)
kolme suomalaista veikkausliigan seuraa: ei ole kuin oulu ja espoo seurat, kokeilin kaikkia
 
Alkuperäinen kirjoittaja izmo:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja help:
onko sanat jalkapalloseuroja ja pelaajia ?? en tiedä aiheestä yhtään mitään
kolme suomalaista veikkausliigan seuraa (oulu ja espoo seurat) yksi englantilainen tuplamestari, ko. seuran saksalainen pelaaja jolta jäi mm-kisat väliin, brasilia, kaupunki ja seura, kentällä oleva heppu joka jakaa oikeutta, jalkapallon toinen iso alalaji jossa palloa kannetaan... ja jalka.

mun mielestä tosi helppoja :)
kolme suomalaista veikkausliigan seuraa: ei ole kuin oulu ja espoo seurat, kokeilin kaikkia
Minäkään en saanut kuin kaksi. Kaikkia kirjoitusasujakin yritin..
 

Yhteistyössä