V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
3.3
koska aihe on ihan vieras, näitä ei tule koskaan katsottua:
vam hunt 9
kay sae 6,5 löytyy kay sae wikin kohdasta poikansa________ + sama sukunimi
pääsanansta vasemmalle 10 vamp allamaailma enkuksi
pääsanasta alaoikea 10
lyh elo 6,4,6,9
jatko 4,4
pho 3,5,5 the VÄRI + pho
saw 7,4,4
Muuten puuttuu samat ja kaipaisin myös apuja näihin.
3.3
koska aihe on ihan vieras, näitä ei tule koskaan katsottua:
vam hunt 9
kay sae 6,5 kay sae wikistä löytyy etunimi ja sukunimi on sama sae
pääsanansta vasemmalle 10 vamp alla-maailma enkuksi
pääsanasta alaoikea 10
lyh elo 6,4,6,9
jatko 4,4
pho 3,5,5 the+väri+pho
saw 7,4,4
Muita ei ole ja kaipaisin apuja niihin.
Saisiko apuja nyt näihin:
3.2
Pääsanasta vasemmalle 8-9. vihjeenä oli että vika sana on halloween, mutta en tajunnut.
sen yläpuolella 13 yhdistyy hasp
pääsanan ylpuolella ka ja siitä vasemmalle 10. oli vihje, että voi itse kerätä. irtokarkki irtokarkit ei käy. ka oikealle 13 ja jatko alas 7 yhdistyy ihsu
pääsanasta oikealle alaviistoon 9-8
edellisen alapuolella hopo oikealle 9 ja alapuoella 5-8 yhdistyy ve ja jatko oikealle yläviistoon 9 yhdistyy pääsanaan.
voin autella itse niissä missä on itsellä jo löytynyt vastaus
Mieti sitä msd sanaa/sanoja. Jonkun osan siitä voisi ehkä kokeilla suomentaa3.5
Rajasana msd 10 oikealla alhaalla ?
Saisi uuden ruudun auki. Reilu sata sanaa, joten hirmuisesti en voi auttaa, mutta yritän
Saisiko apuja nyt näihin:
3.2
Pääsanasta vasemmalle 8-9. vihjeenä oli että vika sana on halloween, mutta en tajunnut. Williamsilla ajoi formula 1:sta Damon .... -niminen kaveri. Sen jälkeen kun hän lähti tallista, oli talli ........
pääsanan ylpuolella ka ja siitä vasemmalle 10. oli vihje, että voi itse kerätä. irtokarkki ei käy. ka oikealle 13 ja jatko alas 7 yleisnimitys pelottaville yhdistyy ihsu
pääsanasta oikealle alaviistoon 9-8 Tähän oli jo tainnut vinkata että päässä soi John Carpenter
edellisen alapuolella hopo oikealle 9 Miten loru jatkuu ja alapuoella 5-8 Elokuvasarjan pääpahis yhdistyy ve ja jatko oikealle yläviistoon 9 yhdistyy pääsanaan.
Löytyisikö joltain näihin?Saisiko apuja nyt näihin:
3.2
Pääsanasta vasemmalle 8-9. vihjeenä oli että vika sana on halloween, mutta en tajunnut.
pääsanan ylpuolella ka ja siitä vasemmalle 10. oli vihje, että voi itse kerätä. irtokarkki ei käy. ka oikealle 13 ja jatko alas 7 yhdistyy ihsu
pääsanasta oikealle alaviistoon 9-8
edellisen alapuolella hopo oikealle 9 ja alapuoella 5-8 yhdistyy ve ja jatko oikealle yläviistoon 9 yhdistyy pääsanaan.
Eikö tuossa jo suurin osa vinkattu.Löytyisikö joltain näihin?
Itse kyllä kysyjänä löysin vastauksia kysymyksiini. En tiedä miksi vierailija on laittanut kommenttiini tuolllaisen kysymyksen.Löytyisikö joltain näihin?