Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saisiko tuohon Apr.pi:n jatkoon (10) apuja? Kun en mä löydä Aprillipäivän wikistä mitään sopivaa. Sit varmaan pääsisin tuohon Klov 10kin...Pääsanan vasemmalla puolella 12 pääsanan wikissä siitä lähtee Nar ja Apr.pi, ja sen jatko 10 tämäkin on pääsanan wikissä
Apr.pi ja Je väliltä 8 ratkojista sanalla je löytyy
Klov 10 selviää, kun ratkaiset apr.pilan jatkon 10
Wikipediassa siinä sanassa on 11 kirjainta, tähän on ilmeisesti tullut kirotusvihre?Saisiko tuohon Apr.pi:n jatkoon (10) apuja? Kun en mä löydä Aprillipäivän wikistä mitään sopivaa. Sit varmaan pääsisin tuohon Klov 10kin...
Annoin vihjeen, et pääsanan wikissä, niin kyllä tuo sana siellä sitten on! Ja samassa kappaleessa, kuin tuo eka kysymäsi 12
Mä oon nyt lukenut wiki-artikkelin kolmesti läpi, enkä löydä 12 enkä 10 sanoja.... Sasiko vaikka vinkkiä, että missä wikin kappaleessa?Saisiko tuohon Apr.pi:n jatkoon (10) apuja? Kun en mä löydä Aprillipäivän wikistä mitään sopivaa. Sit varmaan pääsisin tuohon Klov 10kin...
Annoin vihjeen, et pääsanan wikissä, niin kyllä tuo sana siellä sitten on! Ja samassa kappaleessa, kuin tuo eka kysymäsi 12
vinkkinä italia ja viimeinen kappaleMä oon nyt lukenut wiki-artikkelin kolmesti läpi, enkä löydä 12 enkä 10 sanoja.... Sasiko vaikka vinkkiä, että missä wikin kappaleessa?