Hän kiittää ja etsii. Vastasanoja juuri noihin ei mulla olekaan mutta pitääpä kaivella., jos löytyy se oikean puolimmainen sana (7) niin gooletus sillä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän kiittää ja etsii. Vastasanoja juuri noihin ei mulla olekaan mutta pitääpä kaivella., jos löytyy se oikean puolimmainen sana (7) niin gooletus sillä
, tätä en muista mistä löysin, mutta lintuun ja sen asuntoon liittyyYksi sana puutttuu:
Ruotsinlaiva
lautt..5 on vinkin mukaan jonku bändin biisi, ei löydy, löytyy kyllä- oisko kolmas wikisivu
Toinen maailmansota
sot 7+5, tätä en paikallista-- ehkä puuttuu minulta myös
Nalle
se kim ja for välinen 11 (en saa oikeaa sanaa, tiedän mitä haetaan), yleisnimitys tälle
animaatot
se macin lempinimi 15 en löytänyt mistään
Mulle ei aukee paav..hedel.. välinen 6 ja 10, Paavon asunto ja toinen esim. tomaatti on tällainen
eikä hamt...4 (rajasana ja kaikki vastasanat on), loppuosa tuosta hamt
Löytyykö sulta vastineeksi noita edellä kysymiäni?
Norjasta puuttuu eniten:
vuor..9
osl...10+6 tuolla sijaitseva viheralue jossa patsaita
jotun...4 ja 9 Kun laitat tuon 9 edeltävän sanan ska wikiin niin löytyy heti ekasta lauseesta, toinen sana mustalla. Tuon 4 hiffaat kun löydät tuon 9
tähtip..9
ruijan...11 Tuon ruijan... wikissä heti ekassa lauseessa sinisellä
väyl...12 ja 11
Se on moo..ja synonyymi ajopelille. VirgoNyt ei etene Taru-ruutu yhtäänOisko viisaampia avuksi
TARU
Pääsanasta vasemmalle 6 ja jatko 11 (vastasana sii löytyy)
Pääsanasta oikealle 6
Oikealla vel-sanasta lähtevät kolme sanaa 5, 6 ja 6
Oikealla ylhäällä rajasanasta sam 19+5
Ja Lappi-ruutu on yhtä enää vajaa:
mour, moo, mookel ja ku-au yhdistävä 16
Lappi
moo 16 ( se ajopeli, en saa oikein) moo eteen ja sit pistä auto wikiin ja ensimmäisen lauseen vika sana.
moo..11 ( se kilpailu, en saa oikein) tarkoitatko sitä rajasanaa? jos tarkoitat niin vaidan moo tilalle missä (nelipyöräisessä) tuo moo on.
tää tarvii paksua rautalankaa, kaikki mahdolliset yleissanat oon kokeillut
napa..san 7 yksi kyseisen leffan sountrackin biiseistä. Löytyy wikistä
santa 4+8 jopu wikistä historia kohdasta ja 6+9 Jopu wikistä, jopu erimaan kielellä
pet 4 luettelo suomen nisäkkäistä wikistä, ja tuolta kohta 6 petoeläimet
tunt 12 kumpi 12? ylemmäille lähtevä selviää kun löydät tuon 4, yhdistä toinen nimi (wikistä löytyy) ja tun. Alempi vasen on se missä jopu asustelee
taide
eic...12 (yleissana, johon taas ei saa oikeaa ?) Tarkoitatko ylöspäin lähtevää 12? Mitä bändiä Ei on ollut perustamassa? Löytyy wikin alusta
pop 3+6 Eräs suomalainen Nordean tapainen "laitos",
taid...6 erään todella tunnetun italialaisen taiteilijan tekele, löytyy vastasanalla helposti.
kil...10 Millä voisi olla kil?? yhdyssana joka alkaa tuolla kil
, tätä en muista mistä löysin, mutta lintuun ja sen asuntoon liittyy
netissä lukee Suomessa Macintosh tunnettiin lempinimellä linnunpönttö.
mutta TUO EI KÄY. Semmosen mustan pikkulinnun pönttö. Löytyykö sulta niitä mun kysymiä? ELi: Löytyykö apua vielä animaatioon? Yksi sana puuttuu: Rajasana tu la na ylös 9- vastasana Tintin va lint. Ja Tintistä puuttuu myös vi "6+7".
Taru
sat...7,5 ja 5,2,5 Yleisesti käytetty nimitys yksien veljeksien sa.... / heidän satu, ensin pitkäkorvainen eläin ja piikikäs eläin
samp..19,5 oikea muoto puuttuu
velh 5 ja 6 ja6 ja 8,5
Oisko sulla Lo 6+7ENKKU
bri 5+7
mustmam 7
ir maid 6+2+3+6 The Book of souls
mona 16
rit 14
nwob 3+7 ja 9