Relaatio 1214

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eteni hyvin ja sitten pari sanaa ennen loppua tuli seisahdus. Olen ihan hukassa enkå enää tiedä mistä hakisin. Koko illan olen etsinyt vaan ei mitään apua.

pääsanasta yläoikealle 5+7 ja siitä 5+8, johon vastasanakin on vaan ei löydy. Mistä ihmeestä hakisin

Käs 10
Sot - Arm 9

Eteni hyvin ja sitten pari sanaa ennen loppua tuli seisahdus. Olen ihan hukassa enkå enää tiedä mistä hakisin. Koko illan olen etsinyt vaan ei mitään apua.

pääsanasta yläoikealle 5+7 ja siitä 5+8, johon vastasanakin on vaan ei löydy. Mistä ihmeestä hakisin

Käs 10 yleissana mikä se on
Sot - Arm 9 aselaji
Anteeksi! Siinä ekassa oli kirjoitusvirhe: eka sanasta puuttui i-kirjain ja kyseessä on kuopiolaisen kirjailijan romaani ja vastasana on hänen toinen romaaninsa

Anteeksi! Siinä ekassa oli kirjoitusvirhe: eka sanasta puuttui i-kirjain ja kyseessä on kuopiolaisen kirjailijan romaani ja vastasana on hänen toinen romaaninsa
No niin, kiitos, heti löytyi romaani, jonka olin aiemminkin toki huomannut mutta en kirjainmäärie takia ollut sitä kokeillut. Pitäisi aina muistaa kokeilla, koska minua älykkäämmät ratkojat olivat näköjään sitäkin sitten kokeilleet. Ja löytyivät loputkin toki.

Ja kiitos laatijalle!

• Tykkää
Reactions: lamp
Kiitos! Joo, näitä minirelluja nyt väsännyt, kun en jaksa noita isompia. Ekasta Susi-rellusta yli tuhat rellua sitten tähän Hukkaan on aika monta rellua ja toistasataa laatineena ehkä nyt on aika antaa tilaa muille laatijoille
Toivottavasti et ihan kokonaan lopeta, ikävä tulisi sun relluja! Mutta joo, ymmärrän kyllä, jos ei enää huvita tai jaksa, niin sitten ei. Onnekkaitahan me ratkojat ollaan kun saadaan uutta materiaalia teidän laatijoiden toimesta näinkin tiuhaan.

• Tykkää
Kiitos! Joo, näitä minirelluja nyt väsännyt, kun en jaksa noita isompia. Ekasta Susi-rellusta yli tuhat rellua sitten tähän Hukkaan on aika monta rellua ja toistasataa laatineena ehkä nyt on aika antaa tilaa muille laatijoille
Taitaa olla niin, että ei näitä niin paljon tule etteikö ratkojia riittäisi. Toki itsekin muutaman laatineena tiedän, ettei aina jaksa ja ehdi, mutta tuskin koskaan sellaista aikaa tulee, että ratkojien mielestä näitä olisi liikaa (muuten kuin enkä satunnaisesti jos monta ilmestyy samanaikaisesti). Mutta oman jaksamisen mukaan tietysti, siitä olen samaa mieltä. Nämä sun relaatiot, kuten eräiden muidenkin laatijoiden, ovat joka tapauksessa sellaisia, että kun näkee laatijan nimen niin ne on heti koetettava ratkoa vaikka oman laatiminen olisi kesken ja sen valmistuminen sitten kestäisi pidempään 😉. Kiitos laadukkaista relaatioista sulle joka tapauksessa, ja uusia ajan myötä odotellessa.

- V R -

• Tykkää
Onko rellujen määrä teille laatijoille jotenkin säädelty, siis lukumääräisesti? Vai mitä tarkoitat "antaa tilaa muille laatijoille"?

Yritin tuossa aiemmassa viestissä laatijalta kysyä, että onko laadittavien relaatioiden määrä jotenkin rajattu? Tai siis voiko sitä laadinta-alustaa käyttää vain yksi laatija kerrallaan?
Kyselen varmaan teidän mielestä tyhmiä, mutta kun eka kertoja itse rohkenin aloittaa laatimaan, niin näytelle tuli vain jotain "server is not requested" tai jotain enkä päässyt siitä enää siihen alustaan missä näitä laaditaan?

Yritin tuossa aiemmassa viestissä laatijalta kysyä, että onko laadittavien relaatioiden määrä jotenkin rajattu? Tai siis voiko sitä laadinta-alustaa käyttää vain yksi laatija kerrallaan?
Kyselen varmaan teidän mielestä tyhmiä, mutta kun eka kertoja itse rohkenin aloittaa laatimaan, niin näytelle tuli vain jotain "server is not requested" tai jotain enkä päässyt siitä enää siihen alustaan missä näitä laaditaan?
Ei ole määrää rajattu. Niin monta saa laatia, kun suinkin haluaa. Palvelin kyllä välillä kaatuu ja voi antaa noita virheilmoituksia, mutta urheasti vaan vaan jatkamaan laatimista, kun palvelin on taas pystyssä :)

Ei ole määrää rajattu. Niin monta saa laatia, kun suinkin haluaa. Palvelin kyllä välillä kaatuu ja voi antaa noita virheilmoituksia, mutta urheasti vaan vaan jatkamaan laatimista, kun palvelin on taas pystyssä
Kiitos vastauksestasi. Näin sen arvelinkin olevan, mutta jäin sitten miettimään mitä tarkoittaa tuo edellinen viesti vapauttaa/antaa muiden käyttöön tilaa. Pitää kokeilla taas joku kerta uudelleen.