No mulla ei aukene tälläkään, wikipedian kaikki viiskirjaimiset syötin Takaasidottava hiphoppareiden päähine, kysy jos ei tällä aukee
Ja samasta ruudusta puuttuu vielä mu-la- 14Sieni
No mulla ei aukene tälläkään, wikipedian kaikki viiskirjaimiset syötin Takaasidottava hiphoppareiden päähine, kysy jos ei tällä aukee
Ja samasta ruudusta puuttuu vielä mu-la- 14Sieni
Ihan hukassa olen päähineen kanssa, mikään huivi ei sovi... Mietin tähän sulle vinkkiä / watchu-rag
Löytyiskö apua myös eläinkunta laatikkoon: ylhäällä vasemmanpuoleinen rajasana 8. Alhaalla oleva sana+, tää on semmoinen millaisina tuota alasanaa voi ostaa esim. k-tiskiltä.
Jep, näin pääs käymäänKiitos Eläinkuntakin valmis! Joko sulla on kaikki laatikot valmiina?
Vieläkö oot riikkis linjoilla? Auttasitko seuraavissa laatikoissa vielä?Jep, näin pääs käymään
Vieläkö oot riikkis linjoilla? Auttasitko seuraavissa laatikoissa vielä?
RUOKA:
Oikealle ke- 8 venäläinen keittiö auttanee
KUMMELI
Alhaalla keskivasen: mi-8-va ja tosta kasista 13 ylös mitäs ne kaikki on esim. kuningas ja kuningatarki on.. 13 ohjaa isoa konetta taivaalla
Jos näillä taas pääsis eteenpäin..
Mulle kelpais helppi:
Suomen kieli:
Vasen alareuna p s - 6 - s Mä katon sulle tuolta ylempää vinkin / muoks: / http://www.thuleia.com/haltijat.html
oikea yläreuna e - 14 - t Mikä T on, tai vaikka Danny
oikealla yhdistää TH -7 - h, ja yhdistyy siihen vielä e Iso kaupunki, h...sta yhtä puhutaan siellä
Kulkuväline:
pääsanasta suoraan vasempaan reunaan 10 johon yhdistyy R ja v Laita v wikiin
Aurinko ikkunaan kaipaan apuja.
Oikealla alhaalla a.ol 11 m Kun a.ol on m:stä kyseessä on mikä?
Vasen yläkulma on vielä täysin avoin.
Pääsanasta 11 viereinen/yhdistyvä H on. Wikitä H11, ensimmäisellä rivillä.
Satuolennosta uupuu yksi
Oikea alakulma h 20 Yhdistä H ja ylempi vastasana,wikitä ja katso kappaleiden ensimmäiset sanat, en tiedä miten kappaleet pitäisi laskea.
Asusteessa on oikea alakulma tyhjänä tökäänyt 5+10+7 Täräytä googleen 5 kirjaiminen vastasana wikipedian kera, ja voilà.
Näillä jos taas hetkeks pääsis hatkamaan.
Satuolennosta uupuu yksiKiitos äskeiselle vihjeistä. Nyt on taas kaksi ikkunaa vihreänä. Hieman nolo minulta se m ja a välinen aurinko ikkunassa
Kahdesta alimmasta vihjeestä en saanut kiinni. Eli asuste ja satuolento.
Ei ois enää paljoa, reilu 20 sanaa. Ehkä mä tän selvitän ennen keskiviikkoa. Sillon alkaa kuntamatkailu ja päätepiste Saloon
Miä listaan loput puutteet tähän. Ei vaan aukene mulle. Tämä ketjukin on kahlattu, mutta ei.
FESTIVAALIT
Vasemmalla ylhäällä H 11+10 Helsinkiläinen h
Hk 10Muistomerkki eli .....
SARJAKUVA
Oikea yläkulma P 11 (Vn mutta ei vaan taivu ajatus.Missä se p on eli millä v so....
Vasen 10 pääsanasta Suomalainen sanaleikeillä kikkaileva sarjakuva, Hesarissa
C.B 16 (väliviivallinen sana) Kun saat edellisen, sieltä tulee yhtymän, löytynee sitä kautta
TAIKAESINE
Vasen ylös T 8 (A:n ja V:n välissä) Havaintoharha
Oikea alaraja 5+5. Vinkin näin tässä ketjussa, mutta ei löydy Akun onnekas kaveri
Salo ruutu
Ma: sta ..... (5) 1. (2) ........ (8) pääsanan 1. Aarteenetsintä
ja 8 aarteenetsintä
As 9 wikipedian haku antaa tämän suoraan
Salosta 13 tärkein virastorakennus
satuolento
Fa 7 vappujuoma+naamassa
Eläinkunta alas 7 rajasanako? Suurikokoisin maanisäkäs
Itse sain tämän jo valmiiksi ja ilmeisesti tätäkin ketjua aktiivisesti ylläpitänyt keskustelija kunta. Käyn kuitenkin välistä vilasemassa tarviiko joku apua. Itse sain paljon apua tästä ketjusta, joten vastavuoroisesti mielellään autan muita.Jokos keskustelu päättyi? Olis vielä avun tarvetta ja vihjeitäkin tarjolla, 86% valmiina.