Kiitos, rautalanka oli paksuudeltaan riittävää, jolloin sivistymätön moukkakin ymmärsi yskän.Alkuun tie
Enää puuttuu:
Satelliitti: Ve.. 7 ja 18
Rantaviiva: ka.. 12
Hevonen: he..po.. 7 5
Edeltävän sanan osallisesta käytettävä nimitys, "itäauto-bändiltä" tuttu.TAIDE ruudun rajasana vasemmalla. 9 merkkinen. Ei keksi.
PUUTTUU Hevonen: he..po... 7 5Edelleen mulla nämä hukassa, oisko vinkkiä? Päivitetty lista:
Satelliitti: Ve.. 7 : venäläis-eurooppalinen avaruusteknologiayritys
Kultaryntäys: ku..ka.. ylös 9: Tulee minulla kyllä aika kärkeen, kun googlaa ko. sanaa
Rantaviiva: kar.. oikealle 12: No mistähän noita ostetaan?
Hevonen: he..po.. 7 5
Astrid: je.. 7 no löytyi tämäkin, kun oli korjattu 5 2
JR8: si.. 7 10: tämän saa kyllä kiinni kun saa kultaryntäys ruudusta vastasana. Aika mahdoton vinkata yhden sanan periusteella
Lisää rautalankaa...Edeltävän sanan osallisesta käytettävä nimitys, "itäauto-bändiltä" tuttu.
Kiitos paljon vinkeistä Nyt puuttuu multakin enää tuo sama.PUUTTUU Hevonen: he..po... 7 5
Katso vinkki edelläLisää rautalankaa...
Näkemiin..Katso vinkki edellä
jos sitä 9 edelleen haet niin alkuun tien toinen nimitys loppu osa on keskisanaNäkemiin..
nää puuttuu nyt:
kvanttifysiikka:
pääsanasta 14 (tarvin rautalankaa)voisi tuhota universumin
hevonen:
he..po.. 7+5
saisinko vihjeen?olin muuten sitä taide ruudun 9 koittanu aika monestiki ennen tätä, oisko siinä ollu virhe aiemmin ku nyt vasta meni
luepa tuo mun viimesin kommenttisaisinko vihjeen?
joo. mä vain tarkoitin pääsanasta 9 oikealleluepa tuo mun viimesin kommentti
Kultaryntäys:
ylhäällä oleva rajasana:
....... (7) .......... (10) Muumi
Alempi vastasana löytyy ja tuohon aihepiiriin sopivia on tullut koitettua.
Onko sulla samassa ruudussa He-Pe-KU 9 6? ja mikä eläin kyseessä eläin 8?
Tamperelaisen rock-yhtyeen kappale, yhtyeessä laulaa Pate. Laita yhtyeen nimi ja Taide-ruudun vasempaan rajasanaan johtavan sanan 5-kirjaiminen "avainsana" hakuu, pitäisi hypätä silmille.Lisää rautalankaa...
no sitähän minäki tarkoitan tuossataide
joo. mä vain tarkoitin pääsanasta 9 oikealle
nyt vasta älysin, kiitosno sitähän minäki tarkoitan tuossa
32 sanaa uupuu ja jumissa ollaan. Apuja otetaan ilolla vastaan.
Satelliitti: Ra - Ve 7 & 18 googlaan ra.. ve.. avaruus
Kanava: 4 maxia yhdistävä 11 paattilaji
Kulta: He Ko ja Pe 9+6 hautausmaa
Kvantti: Ju Ce 9+3 & 9 vaimo ja poika
Ranta: Pa 13 nettiosoite
Futur: IR 9 (oikea alakulma) varhainen historia kohdasta
Heppa: He Po 7+5
Eläin: Pääsanasta 8 alkaa samalla ku se vastasana
Moskova: Gu - Gu 9 mikäs se eka gu on sille tokalle
Black: 7+8 ja 5+5 (Jälkimmäinen ahdistaa, helppo ihan varmasti ) mikä tuo 7+8, ei ainakaan pääsanasta... 5+5 käännä suomeksi
Kone: Ti 10 (vasen yläkulma), Ti ko 5 (luoteeseen) ja pitkä sana alhaalla (Enkkuviki, mutta minkä sanan...) 10 sitä tarvitaan monessa visailupelissä, ti..ko.. 5 vanha pelikone, se enkkuwikin löysin sen ko.. ka.. enkkuwikin kautta, alhaalla osio in popularculture
Kristinusko: Ea - Ku 14+6, Pääsananasta alas oikealla 11 ja jatko 14 sekä 7+2+5 14+6 sen leffan juoni kohdasta, alkuu ruksi ja loppuun eräänlainen sotilas
Vuoristo: Me ke 4 ruoka-aine
JR8: Ka-Ki-Ti 9+6, Ti 24 & 9 sekä Ru La 10 9+6 liittyy siihen edeltävään kirjaan, ti 24 on palkinto, 9 koulussa, ru la löytyy sen tyypin wikistä (paikka)
Kvanttiin 14 rautalankaa: alkuun 6 kirjaimisen alkuosa ja loppuun väännös siitä "mitä ydinfyysikko sanoo vitsissä poliisille, kun jää ylinopeudesta kiinni"
ra.. 10 pyöreäRantaviiva-ra-10 ?
Alivaltiosihteeri Käy- 9 9 5 ? jo- 9 ja 5 missä maassa?
Hevonen pääsanasta 5 ja 6 4?