Relaatio 1188

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole ollut kysymys relaatioiden saati relaatioiden laatijoiden tykkäämisestä, vaan pelkästään Kirjasampon tuhansien novellien tylsyydestä. Ainahan näihin jos yhtään uskaltaa herättää keskustelua (mistä ylimielisyys on käsittääkseni ollut kaukana), teillä on ikuinen vastaus "Laadi itse". Ei uutta siinä mitään.
Sitten olisi kannattanut kirjoittaa viesti jossa kritisoi Kirjasampoa, jos tarkoitus oli kritisoida Kirjasampoa. Ja se "keskustelun herättely" nyt vaan on ylimielistä, jos asenne on tuo, että tehkää mulle parempia relaatioita, vaikka itse en vaivaudu sellaisen tekemistä edes yrittämään.

Asiasta toiseen, rellut on kyllä olleet ihan kivoja, mutta tekijät sais käydä katsomassa, edes joskus, vanhoissa (1179 lähtein) kaipaako joku apuja. On kurjaa kun rellu jää kesken muutaman sanan takia. Ei oo niin kiire tehdä uusia.

Ugh, olen puhunut

Saisiko pääsanasta ylös lähteviin 14+7 ja 11 apuja? Tuota ekaa olen kahlannut Kirjasammosta, mut mulle ei tuu nyt mitään sopivaa novellia jonka nimessä on novelli. (Tyhmä kysymys, pystyykö Kirjasammossa rajaamaan hakutuloksia et se näyttäis vain jos sana on teoksen nimessä? Eikä et se listaa ne ihan kaikki joissa se sana on nimessä, esittelyssä tai kirjallisuuden lajissa?)

Pääsanasta oikealle alaviistoon on kuva, jossa on 6 kirjainta (kuva ei oo vileä mulla auki), siitä lähtee Sarkuv, 5 (jatkuu Koi) ja 12+5, vastassa Linn Jos jonkun näistä saisi ratakiskosta väännettynä. (Kirjasampoon jos ohjaat niin pliiiiis vähän tarkemmin kuin "Kirjasammosta löytyy" -tuntuu nuo Kirjasammon hakutulosten järjestykset riippuvan niin paljon hakijasta, yhteydestä, kuun asennosta ja ties mistä muusta...)

Saisiko pääsanasta ylös lähteviin 14+7 Kirjoittamaton ja 11 nimi... apuja? Tuota ekaa olen kahlannut Kirjasammosta, mut mulle ei tuu nyt mitään sopivaa novellia jonka nimessä on novelli. (Tyhmä kysymys, pystyykö Kirjasammossa rajaamaan hakutuloksia et se näyttäis vain jos sana on teoksen nimessä? Eikä et se listaa ne ihan kaikki joissa se sana on nimessä, esittelyssä tai kirjallisuuden lajissa?)

Pääsanasta oikealle alaviistoon on kuva, jossa on 6 Herge kirjainta (kuva ei oo vileä mulla auki), siitä lähtee Sarkuv, 5 (jatkuu Koi) ja 12+5, vastassa Linn Jos jonkun näistä saisi ratakiskosta väännettynä. (Kirjasampoon jos ohjaat niin pliiiiis vähän tarkemmin kuin "Kirjasammosta löytyy" -tuntuu nuo Kirjasammon hakutulosten järjestykset riippuvan niin paljon hakijasta, yhteydestä, kuun asennosta ja ties mistä muusta...)
Tuossa melko suoraan ja tästä rellusta on muuten toinenkin ketju enkä tiedä voiko Kirjasammon hakua mitenkään muokata (on munkin mielestä välillä todella hankala)

Yhteistyössä