Relaatio 1156

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.2
Sot 10 -- 5+6 -- Kyl (Kun mun aivot jumittaa vain kyl sot...) siihen loppuu tulee porukkaa tarkoittava sana
Er 7 pelataan ennen finaalia
Ai 8, 6+4 (keksin vain ruusun ai), 8 näytösten välillä, yhden fantasiakirjan tapahtuma-aika, elokuva
rom 5+8 elokuva, löytyy edellisen kautta

1.3
Pääsanasta ylös 10, vasemmalle 9, alas 9 (Olen yrittänyt tavata Wikisanakirjaa, mut joko en hoksaa tai sit ei oo kelvannut) maksetaan ihan viimeiseksi, illanvieton loppuosa, pelataan viimeiseksi
Maa 15 urheilussa paras
maa.lop 11 ei se ainakaan onni ole, mutta onni voi olla siinä
työp 14 erään lajin koodaaja
työ 8 ja 7 eka on työtä jossa työajat vaihtelevat, toka on täällä aiemmin hyvin vinkattu
Äi 11 se on toukokuussa

Juu, näitä on paljon. Mut jos näillä saisin valmiiksi tän. (Hei, 1.1 on sentäs valmis...)
Josko näillä

Tää ei nyt etene ollenkaan! Osaan tarvisin vähän ratakiskoa, osassa on uusia jumeja...

1.2
Har 7 ja 12
Aik 6+4 (vinkattiin fantasiakirjan tapahtuma-aika, mut fantasiakirjat ei oo mun juttu, joten en oikein tiedä mitä tässä haetaan) ja 8 (vinkattu elokuvaksi, mutta en oikein keksi mistä hakea elokuvaa jonka nimessä on aik)
roman 5+8 (elokuva, siihen pitäisi päästä tuon aik-elokuvan kautta mutta kun ei aukea kumpikaan elokuva niin ei etene)

1.3
Pääsanasta ylös 10 (maksetaan viimeiseksi, niin mulle vinkattiin. Mut en mä nyt oikein hoksaa)
Mes 7+5
Maa.me - 7+6 Nyr (olen yrittänyt selata wikipediasta nyr maa.mest mut ei oikein onnistu)
Onn 12 alas
Hät 11 ylös
Pel 10 vasen alaviisto
Päi 12 oikealle yläviistoon
Äit.pä 11
Kel 9 vasemmalle (käkikel ei käy)
Jus 10+9 - 9 Mäk

Tää ei nyt etene ollenkaan! Osaan tarvisin vähän ratakiskoa, osassa on uusia jumeja...

1.2
Har 7 millä eläimellä on tälläinen? ja 12 yksi tällainen eläin kirjassa/elokuvassa
Aik 6+4 (vinkattiin fantasiakirjan tapahtuma-aika, mut fantasiakirjat ei oo mun juttu, joten en oikein tiedä mitä tässä haetaan) Tokienin pääteoksessa ja 8 (vinkattu elokuvaksi, mutta en oikein keksi mistä hakea elokuvaa jonka nimessä on aik) Chaplin
roman 5+8 (elokuva, siihen pitäisi päästä tuon aik-elokuvan kautta mutta kun ei aukea kumpikaan elokuva niin ei etene) Chaplin

1.3
Pääsanasta ylös 10 (maksetaan viimeiseksi, niin mulle vinkattiin. Mut en mä nyt oikein hoksaa) Pääsana + mikä maksetaan (esim. ravintolassa)
Mes 7+5 TMNT
Maa.me - 7+6 Nyr (olen yrittänyt selata wikipediasta nyr maa.mest mut ei oikein onnistu) hirveän vaikea löytää ilman vastasanaa (etunimi), jonka saat tuon TMNT-ketjun kautta
Onn 12 alas
Hät 11 ylös
Pel 10 vasen alaviisto
Päi 12 oikealle yläviistoon
Äit.pä 11 kukka (en tiedä miten liittyy äitienpävään, mutta saanet seuraavien kautta)
Kel 9 vasemmalle (käkikel ei käy) kukka
Jus 10+9 lastenlaulu - 9 Mäk pulkkamäki

Maa.me - 7+6 Nyr Rocky Balboa elokuvassa
Onn 12 alas täältä voit tsekata eri onnettomuuksia/hälytyksiä (saat alkusanan tuon hät 11 kautta)
Hät 11 ylös wikisanakirja
Pel 10 vasen alaviisto ei mies vaan...
Päi 12 oikealle yläviistoon vietetään maaliskuussa
Äit.pä 11 kukka, äit.pä wikissä mainittu

Kiitos avuista! Enää kaksi sanaa puuttuu.
1.2 yläreunassa Hal.Hev, Hev, Har yhditävä 12, siitä lähtevä 4+9+8 jossa vastassa Kol.Aik.
Kun mä jumitan vain Agatha Christien kirjaan (Totuus Hal.Hev. majatalosta) ja Nummelan ponitalli-sarjaan enkä pääse yli enkä ympäri.

1.1
oikea alakulma virt 10
pr fin 5,6 onko mies, nainen
vasen kauppneu pauk 5,6

1.2
emman 8,8
oikea alakulma 4,6,11

1.3
pel 14 työp , ei vaan mee sana oikein vaikka mitä koittais ja kyllä vihjeet on luettu.