Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erään kreikkalaisen sankarin jalassa oli tämä kohta.No nythän pääsi oikein kaahaten etenpäin, kunnes....... koitui kohtaloksi =D
Hahaa! Olihan se täsmennyssivu sittenkin avuksi. Aikani kun pyörittelin tuota Jalka/alka hokasin et AA on hyvin tuttu esim taskulamusta ja kaukosäätimestä!Mikä on AA? Tuon vinkin mukaan joku joka alkaa Jalka tai Alka (tai ka...) AA vois olla Aku Ankka, tai Anonyymit alkoholistit mut... (Wikipedian AA-täsmennyssivu ei nyt oikein auta...)
suussasul...Hahaa! Olihan se täsmennyssivu sittenkin avuksi. Aikani kun pyörittelin tuota Jalka/alka hokasin et AA on hyvin tuttu esim taskulamusta ja kaukosäätimestä!
Mut ilo oli lyhytaikainen... Liukenee kielellä? Suussa hajoava ei käy...
Saisko tähän ratakiskoa? Jupiterin kuu? Heran papitar? Jotain muuta, mitä?Jymähti
lähellä vasenta yläkulmaa int tio jatko 10
löytyy ihan hakusanalla wikipediasta, alkaa io
Liittyy ilmakehäänSaisko tähän ratakiskoa? Jupiterin kuu? Heran papitar? Jotain muuta, mitä?
Tämä auttoi todella paljon. Olin jo sanomassa, että tällä ei ole mitään tekemistä rellujen kanssa, kun seuraava sana ei liity edelliseen millään tavalla, mutta tämä selventää hieman. Tosin edelleen minusta ei ole relaatio, vaikka ihan hauska tekele onkin.Ei hitto! Nyt vasta tajusin että nää kaikki sanat alkaa kirjaimilla, mihin edellinen sana loppuu
Joo, minua ärsytti kovasti, että joutui joka sanan kohdalla klikkaamaan vinkin auki, että on edes teoreettinen mahdollisuus keksiä seuraava sana. Ei jatkoon.Tämä auttoi todella paljon. Olin jo sanomassa, että tällä ei ole mitään tekemistä rellujen kanssa, kun seuraava sana ei liity edelliseen millään tavalla, mutta tämä selventää hieman. Tosin edelleen minusta ei ole relaatio, vaikka ihan hauska tekele onkin.
en keksi kuin ajo-opetus, mutta se ei käy. Mikä muu ajo-alkuinen se vois olla?Ajokortin edellytys? Ja heti löytyi, kun tänne laitoin kyssärin . Ajamista on treenattava
treenausen keksi kuin ajo-opetus, mutta se ei käy. Mikä muu ajo-alkuinen se vois olla?