Relaatio 1148

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuihin puuttuu itseltäkin vastaus

joku oli eilen kysynyt 1.1. hiih alas 10 vinkkiä, mutta itse en siitä saa siltikään oikeaa sanaa. olisiko jotain muita vinkkejä?

2.1. Täältä puuttuu OlVi 13 tan. Tässäkin oli vihje: kirjasarja. En saa tällä niin olisiko muuta vihjettä?
Myös 2.1. Nor 6 Tar
Ja 2.1. tar vasen 8/8 ja tähän yhdistyy viid ja ApiKuni

Nuihin puuttuu itseltäkin vastaus

joku oli eilen kysynyt 1.1. hiih alas 10 vinkkiä, mutta itse en siitä saa siltikään oikeaa sanaa. olisiko jotain muita vinkkejä?

2.1. Täältä puuttuu OlVi 13 tan. Tässäkin oli vihje: kirjasarja. En saa tällä niin olisiko muuta vihjettä? Kirjasarja on OlVi alas 10, 13 on kunkku
Myös 2.1. Nor 6 Tar nimi
Ja 2.1. tar vasen 8/8 ja tähän yhdistyy viid ja ApiKuni sanathan sulla jo onkin...vii kun

1.3. pääsanasta vasen 7 ja vastasanana on temp. ilmeisesti Herralle omistettu rakennus ollut vihjeenä. Itelle tulee pyhäkkö mieleen, mutta ei käy. mikä tähän oikein tulee.

1.3. pääsanasta vasen 7 ja vastasanana on temp. ilmeisesti Herralle omistettu rakennus ollut vihjeenä. Itelle tulee pyhäkkö mieleen, mutta ei käy. mikä tähän oikein tulee. Heralle omistettu

Puuttuukohan sinulta nämä vielä?
1.3 Ko 6,6,5,6 wikiin kun laittaa Kotka, niin antaa niitä vaihtoehtoja, siin näkyy tämä (on biisi) ja 4,7,4 katu, liittyy biisin esittäjään
1.3 pääsanasta ylös 7,7 kirkko Espanjassa

1.1. ruu 6/5
1.2. pääsanasta alas väliviivalla 17 ja 11 (ei väliviivaa)
1.3. akr 14/6 pat (monta vihjettä annettu mutta itse en löydä)
2.2. ves vasemmalle 4 ja 5 (ei ravalle menevät)
2.3. Jää alas 4/9
3.1. ank 8/5
3.2. van usk 5/5
3.3. kotMaaMat alas 5

1.1. ruu 6/5
1.2. pääsanasta alas väliviivalla 17 palkinto ja 11 (ei väliviivaa) eläintarha
1.3. akr 14/6 pat (monta vihjettä annettu mutta itse en löydä) Wikistä Athene Promakhos, aika alussa löytyy sitaateista haluttu alku
2.2. ves vasemmalle 4 ja 5 (ei ravalle menevät)
2.3. Jää alas 4/9
3.1. ank 8/5
3.2. van usk 5/5
3.3. kotMaaMat alas 5

Olisko vastineeksi noita viestissä #197 kysyttyjä?

Yhteistyössä