Relaatio 1136

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...(3) .... (4) .. (2) ... (3) ..... (5 tämä puutuu ruudusta 1.1
Vinkki on ollut ,mutta en ymmärtänyt. Saisko tämän vaikka ihan suoraan niin saisi tämän relluun valmiiksi.
Olisin kiitollinen 🤗

Kyl tää tästä etenee....

3.1
Puuttuu pääkaup 7 ja 6 (se oikeanpuoleinen) Olen yrittänyt selata Wikin Pääkaup-luetteloa, mut en mä saa silmiini... Missä maanosassa nää on?

3.2
Kood 10, mitä tähän haetaan? Morsetukseen liittyy, sen ymmärsin pisteistä ja viivoista, mut sen enempää en sit etenekään. Mulla ei ole tähän mitäänvastasanoja, joten niistäkään ei ole apuja. (Sähkötys, morsetus, radioamatööri, morseaakkoset, hätämerkki... Kaikkee kokeiltu vaikkei kirjainmäärä täsmäiskään...)

Kyl tää tästä etenee....

3.1
Puuttuu pääkaup 7 ja 6 (se oikeanpuoleinen) Olen yrittänyt selata Wikin Pääkaup-luetteloa, mut en mä saa silmiini... Missä maanosassa nää on? 7 on Afrikassa ja 6 Balkanin alueella

3.2
Kood 10, mitä tähän haetaan? Morsetukseen liittyy, sen ymmärsin pisteistä ja viivoista, mut sen enempää en sit etenekään. Mulla ei ole tähän mitäänvastasanoja, joten niistäkään ei ole apuja. (Sähkötys, morsetus, radioamatööri, morseaakkoset, hätämerkki... Kaikkee kokeiltu vaikkei kirjainmäärä täsmäiskään...) yhdyssana, jonka loppu on koodi ja alkuun toi mo...