V
vierailija
Vieras
Valmiiks tuli, kyllä oli ihan perseestä laadittu relaatio.Kiitos ja vielä kun kekseis mitä tekijä on tähän halunut kun ilmiselvät sanat ei käy. 3 sanaa puuttuu et sais tän pois päiväjärjestyksestä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valmiiks tuli, kyllä oli ihan perseestä laadittu relaatio.Kiitos ja vielä kun kekseis mitä tekijä on tähän halunut kun ilmiselvät sanat ei käy. 3 sanaa puuttuu et sais tän pois päiväjärjestyksestä
1.2
krana alas 16 krana... Eilistä kuva
2.2
ketol-Koski 14 kipusisko
3.2
travol lounas 7 4 Pulp Fiction – Tarinoita väkivallasta
eurov luonas 9 5 Fairytale biisin esittänyt
virtane-syrjä 4 8 Sorjonen Virt... rooli
3.3
kelta vasen 8 vuoristorata biisin esittänyt yhtye
seikkailukomediaelokuva, joka ensiesitettiin Disney Channelilla 2001...(3) .... (4) .. (2) ... (3) ..... (5 tämä puutuu ruudusta 1.1
Vinkki on ollut ,mutta en ymmärtänyt. Saisko tämän vaikka ihan suoraan niin saisi tämän relluun valmiiksi.
Olisin kiitollinen
Kyl tää tästä etenee....
3.1
Puuttuu pääkaup 7 ja 6 (se oikeanpuoleinen) Olen yrittänyt selata Wikin Pääkaup-luetteloa, mut en mä saa silmiini... Missä maanosassa nää on? 7 on Afrikassa ja 6 Balkanin alueella
3.2
Kood 10, mitä tähän haetaan? Morsetukseen liittyy, sen ymmärsin pisteistä ja viivoista, mut sen enempää en sit etenekään. Mulla ei ole tähän mitäänvastasanoja, joten niistäkään ei ole apuja. (Sähkötys, morsetus, radioamatööri, morseaakkoset, hätämerkki... Kaikkee kokeiltu vaikkei kirjainmäärä täsmäiskään...) yhdyssana, jonka loppu on koodi ja alkuun toi mo...
Pienestä kiinni tämä, mutta ihan jumissa varmasti tyhmän helpoissa sanoissa. Eli puuttuu vielä:
1.1 Lag 7 jos ajattelet, että lag... on saksaa, niin mitä se on suomeksi?
3.3 reht. 5.7 Uusi Päivä -sarjassa hahmo