Relaatio 1136

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja keksin sen 1.3 Sei liittyy nuorisoiikkeeseen ja minkä mukaan jaetaan niihin ryhmiin :)
Iso kiitos ❣ Olin ihan oikealla sivulla selaillut, mut tuo sanamuoto ei pälkähtänyt.

Nyt sit puuttuu 3.3. se nelikirjaiminen alalaidasta

Kaikkien vinkkien jälkeen minulta puuttuu

1.2
Mit..yks… 6
Virt 7+5
kumpaankin on ollut vinkki, vaan en ole noita näillä vinkeillä löytänyt

3.1
Int 5
Tha 3+4

3.3
69 lähtevä 4

Ja keksin sen 1.3 Sei liittyy nuorisoiikkeeseen ja minkä mukaan jaetaan niihin ryhmiin
Iso kiitos Olin ihan oikealla sivulla selaillut, mut tuo sanamuoto ei pälkähtänyt.

Nyt sit puuttuu 3.3. se nelikirjaiminen alalaidasta
Keksinpäs senkin kiva enkuksi :) Huh, olipa työläs ratkottava tämä kaikkine virheineen ja sanoineen, jotka liittyivätkin edelliseen ja ketjuineen, jotka eivät jatkuneetkaan, mutta nyt on selätetty :)

Keksinpäs senkin kiva enkuksi :)
Iso kiitos taasen ❣ Mä tein sen mokan enkku-wikissä, et käänsin heti suomeks, ois ekaks pitänyt lukea enkuks!
Ja kyllä olit reilu, kun heti tänne vinkkasit! Niin mäkin laitoin sen 3.3. ruudun 007 lähtevän 16, heti kun löysin.

Kiitos viimeisistä vinkeistä, tuli valmiiksi 😀

Ja kiitos laatijalle, jolle kuitenkin antaisin sen verran toiveita, että tarkistaisi sanat kirjoitusvirheiden varalta, koska niitä oli jonkin verran. Samoin voisi tarkemmin miettiä kuinka loogisia sanojen jatkot ovat. Ja ennen kaikkea pitäisi noita yhteen suuntaan kulkevia ja sitten päättyviä ketjuja koettaa huomattavasti vähentää, niin ratkaiseminen onnistuisi sujuvammin. Mutta nämä ovat hyviä kehityskohteita, joita voi sitten seuraavissa parantaa,😀

1.3 ruutuun
UMK 5 ylös se on taas sellainen sana joka on hypännyt yhden sanan yli, eli on sen Sex… biisi
Kard-Keep 6 joidenkin Kard sukunimi
RemLup 10 --- 4 Puus tokaan tulee se mikä se Puus on, ja ekaan toinen sellainen siellä koukussa

3.1 Int 5 alas (en löydä ruokaa vaikka wikiä on selattu...)
Ruoka löytyy täältä