mulla siirtyi se ruplan jatko just vasempaan kulmaan. se oli ens tossa ruplan jatkon, nyt vain pelkkä viiva !!!Sama havainto. Minulla irrallinen laatikko oli yhteydessä ruplaan, mutta jatkoa en kyllä keksi.
toinen automerkki epsanjasta ja toinen nousevan auringon maasta. =)Löysikö joku 3.3
Pääsanasta (4) ylös (vasen vaihtoehto) ja (6) oikealle?
Brasilia. Ei taida kellään olla ruplan jatkoa4.3 ruusussa (Valuutta)
Pääsanasta oikealle lähtevä 4, mielestäni olen käynyt kaikki valuutat läpi, mut mikään ei osu.
Ja olisko joku ratkaissut sen Ruplasta (?) lähtevän 6+6? Tai siis se oli alkuun mulla siinä Ruplan jatkona, mut sit se ruutu hyppäs sinne vasempaan kulmaan ja viiva jäi roikkumaan ilmaan...
tuo 4 Brasilia =)4.3 ruusussa (Valuutta)
Pääsanasta oikealle lähtevä 4, mielestäni olen käynyt kaikki valuutat läpi, mut mikään ei osu.
Ja olisko joku ratkaissut sen Ruplasta (?) lähtevän 6+6? Tai siis se oli alkuun mulla siinä Ruplan jatkona, mut sit se ruutu hyppäs sinne vasempaan kulmaan ja viiva jäi roikkumaan ilmaan...
Ainkain kaupunginosia ja jojesta kauppakeksus ja festariHei ja kiitti vinkistä että pääsin uuteen ruutuun. Eipä sekään edennyt kuin paikkakuntien verran. (yksi niistäkin puuttuu). Minkä tyyppisiä asioita noihin paikkakunnista lähteviin luukkuihin tulee?
Meinasin kyllä joo luovuttaa. Tosi hankalaa, kun ruudusta seuraavaan pääsee vain yhtä kautta...Jumissa oon ruudussa 5.3., eli eipä tuota iloa pitkään riittänyt. Täällä viesteissä on kovin hiljaista, tekeekö tätä enää kukaan eli onks jengi jo luovuttanut? No, kysyn kuitenkin:
5.3. Joe 7 rajasana (myös 7 sen alla puuttuu ja 7 kaakkoon) - pari ylintä ovat Riverian kampuksia
5.3. Out 10 luoteeseen (se 10 kk on) - alue, jossa järvi, uimaranta, leirintäalue ja luontopolku
Joopa joo, ei tästä kyllä tuu kuin vihaiseksi... jääkööt siis tähän, suotta en viitsi itseäni kiusata!Meinasin kyllä joo luovuttaa. Tosi hankalaa, kun ruudusta seuraavaan pääsee vain yhtä kautta...