vierailija
No on mulla sitten oikea sana, mutta kurki etsii suolla ei käy. eikä kurki etsii suolta, eikä mikään muukaan versio, jota keksin kokeilla. Joo, kiitos tähän astisesta avusta. Minä luvutan nyt.Etsii
No on mulla sitten oikea sana, mutta kurki etsii suolla ei käy. eikä kurki etsii suolta, eikä mikään muukaan versio, jota keksin kokeilla. Joo, kiitos tähän astisesta avusta. Minä luvutan nyt.Etsii
Sori, annoin väärän vihjeen, my bad. Verbi onkin tulee, ei etsii. Jäi virhe mieleen kun sitä hakkasin innolla. Olen kovin pahoillani.No on mulla sitten oikea sana, mutta kurki etsii suolla ei käy. eikä kurki etsii suolta, eikä mikään muukaan versio, jota keksin kokeilla. Joo, kiitos tähän astisesta avusta. Minä luvutan nyt.
No tämä löytyy matematiikka / sommittelu teeman alta wikistä, eli kuva jaetaan tietynlaisiin osiin ja tästä on oma terminsä mitä nyt haetaan.Joo, urheiluvöline avautui, mutta sommittelu menee nyt ihan pään yli. Jos rautalankaa…
lintu "saapuu" sinne suolle..No on mulla sitten oikea sana, mutta kurki etsii suolla ei käy. eikä kurki etsii suolta, eikä mikään muukaan versio, jota keksin kokeilla. Joo, kiitos tähän astisesta avusta. Minä luvutan nyt.
En löydä tuollaista teemaa wikistä. Olen idiootti.No tämä löytyy matematiikka / sommittelu teeman alta wikistä, eli kuva jaetaan tietynlaisiin osiin ja tästä on oma terminsä mitä nyt haetaan.
Joo, siis tunnen itseni tyhmäksi. sommittelusta kertovia sivuja on nyt käyty useita läpi, hakattu sanoja vaikka kuinka, eikä mikään tuohon mene. Jos saisi ihan selkeän avun, että pääsisi tästä tuskasta…En löydä tuollaista teemaa wikistä. Olen idiootti.
Niin toivon minäkin. Ei tuo vinkki kuvien osittamisesta oikein aukea...Joo, siis tunnen itseni tyhmäksi. sommittelusta kertovia sivuja on nyt käyty useita läpi, hakattu sanoja vaikka kuinka, eikä mikään tuohon mene. Jos saisi ihan selkeän avun, että pääsisi tästä tuskasta…
laita googleen "kuvan sommittelu valokuvauksessa", klikkaa eka linkki ja ekasta kuvasta löytyy jo vastaus...Niin toivon minäkin. Ei tuo vinkki kuvien osittamisesta oikein aukea...
Ei mulla tuu kuin se pääsanasta vasempaan ku-le. Löytyykö myös se alas 9???laita googleen "kuvan sommittelu valokuvauksessa", klikkaa eka linkki ja ekasta kuvasta löytyy jo vastaus...
En löydä mulle tulevasta ekasta linkistä kuin KulLeik, joka siis kyllä jo on. Haussa 9 alas ja siitä 11 PaitEi mulla tuu kuin se pääsanasta vasempaan ku-le. Löytyykö myös se alas 9???
vihje+läjä synonyymiMikä olis 2-2 ruudusssa Laut 9 alas? Jos sillä sais vähä jumia auki...
1.1
kilo 12 esim. kamppi, sörnäinen, hervanta. Mikä on Kil 9 alas ja siitä 7?
pääsana oikea 9 tukkaa varten
1.2
dire 24
pytha-kul 6 pyth vaimo (on KulLeik-wikissäkin)
1.3
kaur oikea 10 japanilainen ruoka loppuun
hels vasen 9 rakennus
1.4
jäms-mikkel 6 8
alask vasen 13
2.1
aapi oikea 9 mitä siitä oppii
vauv oikea 10 äippä jää pois töistä
2.3
persOfIn alas 5 lain rikkominen
2.4
kasv oikea 8 tieteenala
pääsana ylös 10 sukeltajilla
3.1
animaa ylös 7 7 perustuu raamatun tarinaan
adel lounas 7 jos sulla on se Bond-elokuva alempana niin se kappale siitä, mutta mitä tulee elokuvan ja biisin väliin (15)?
3.2
nall lounas 9
pell-lin 9 Rasmus Nalle
3.3
keik-part 9
unel 5 synonyymi
3.4
kal-as 9 käytetään mm. valaiden pyynnissä
must 16 Rorschach
Saisko viimeisiin puuttuviin tuhtia rautalankaa?2-4: Hapan 7 oikealle? - sekoitettu massa
Täällä annettiin jo google-vihje, mutta vihjeen antaja ei osannut ottaa huomioon sitä, että google antaa eri ihmisille erilaisia hakutuloksia heidän aikaisempiin hakuihinsa liittyen. Eli ei tuolla löytynyt mitään uutta.Saisko viimeisiin puuttuviin tuhtia rautalankaa?
1.2 Valokuvaus: suoraan alas 9 siitä 11 pai ja dir 24
sellainen mitä ihmiset käyttää illalla pimeässä liikkuessaan ja jatkon varmaan arvaat siitä.. toi 24 liittyy tohen ja sit siihen dir.. minkä dir jatko ylhäällä on laatinut..Saisko viimeisiin puuttuviin tuhtia rautalankaa?
1.2 Valokuvaus: suoraan alas 9 siitä 11 pai ja dir 24
Iso kiitos! Pääsi tästäkin tuskasta. Ei valitettavasti ollut oikein mieluisa ratkottava, mutta tehtyä tuli. Kiitos vielä kaikille muillekin vinkkaajille!sellainen mitä ihmiset käyttää illalla pimeässä liikkuessaan ja jatkon varmaan arvaat siitä.. toi 24 liittyy tohen ja sit siihen dir.. minkä dir jatko ylhäällä on laatinut..
Minö en vaan keksi sitä vIimeistä 9 sen hei ja hen välissä…Iso kiitos! Pääsi tästäkin tuskasta. Ei valitettavasti ollut oikein mieluisa ratkottava, mutta tehtyä tuli. Kiitos vielä kaikille muillekin vinkkaajille!
Ei kun nyt löytyI. Kiitos vinkkaajille ja kiitos myös laatijalle, joka sai tällä kertaa noilla aika pitkälle ulottuvilla logiikkaratkaisullaan meikäläisen suuren epätoivon valtaan. Seuraavaa silti odotellessaMinö en vaan keksi sitä vIimeistä 9 sen hei ja hen välissä…
Minulla vielä muutamia yksittäisi uupuisi.
1-1 vasemmassa alanurkassa Ain 16 ja 7 ja siitä 9 Kil Kil 9 on kala, siitä saat noi loputkin
1-2: Heij-Henk 9 määritelmä siitä, miten joku asia tulisi tehdä
1-3: SalBan 12 --- 4-6 Val (wikiä selattu kymmeniä sivuja, mutta ei löydy seuraa eikä valmentajaa) Löysin wikin sivulta Salibandyn Suomen Cup (miehet)
3-1: Sky-Sky 15 (miksei ole tunnuskappale?) teoriassa onkin, mutta on laajempi käsite, mitä noi molemmat kappaleet on? ja oikeassa alakulmassa rajasana dia 5-11 Löytyy wikin listalta: luettelo tunnetuista diabeetikoista (loppupäässä)
3-3: Ni-DoPa-Kei 9 yleissana, tapahtuma missä soitetaan musaa--- 7-5 Hoh missä sellasen voisi vaikka pitää, tai missä voisi viettää iltaa alkoholin ja tanssin parissa (toka sana on vaan se hoh)
3-4: HoOfGu 5 -- 9 Mus (luettu on elokuvan juonikuvausta, mutta mitään muuta mustaan liittyvää en löydä kuin mustan pörssin) 5 = mitä esim guc tuottaa (yleissana) ja siitä sit se 9 on alku + perään se mikä mus on. ja ylälaidassa ÄlyÄlyMen 16 mitä mitataan ja CoopTe-Te 10 samoin tämä, mitä mitataan, eli mikä tes se on
Siinä olis kaikki.