Relaatio 1127

vierailija
Onpahan taas haettavaa, vielä puuttuu nelisenkymmentä sanaa eikä mitään käsitystä mistä nekin keksisi.

tYekijälle tiedoksi, että ruudussa 1,2 on siellä oikeassa alakulmassa sanaparissa An mas ekassa sanassa yksi n-kirjain liikaa.

Ja mikähän hiisi se tuostakin alaspäin lähtevä 7 olisi kun mikään ei siihen sovi?

No, jatketaan harjoituksia, kai se siitä.

vierailija
On hankala, on. Mistäköhän siihen 1-2-ruutuun löytäis niitä maailman parhaita vaelluksia? Yritin montaakin eri blogia ja artikkelia lukea, mutta en kai ole löytänyt juuri sitä, misät tekijä on ne ottanut. Että saisko linki oikeaan artikkeliin, vaikka?

vierailija
On hankala, on. Mistäköhän siihen 1-2-ruutuun löytäis niitä maailman parhaita vaelluksia? Yritin montaakin eri blogia ja artikkelia lukea, mutta en kai ole löytänyt juuri sitä, misät tekijä on ne ottanut. Että saisko linki oikeaan artikkeliin, vaikka?
Niitä on sieltä sun täältä, itse aloin löytää hakemassa World best hiking trails, mutta ei silti helpolla löytynyt.

vierailija
Onpahan taas haettavaa, vielä puuttuu nelisenkymmentä sanaa eikä mitään käsitystä mistä nekin keksisi.

tYekijälle tiedoksi, että ruudussa 1,2 on siellä oikeassa alakulmassa sanaparissa An mas ekassa sanassa yksi n-kirjain liikaa.

Ja mikähän hiisi se tuostakin alaspäin lähtevä 7 olisi kun mikään ei siihen sovi?

No, jatketaan harjoituksia, kai se siitä.
7 on "rundi" Mikä ihme on 1.1 Jimmie Angle-ruudun Ni-pu vasen 9

vierailija
Ja sitten se jatko 15 siihen??? - miten päätökset siellä tehdään, ei vähemmistö vaan ...

muutenkin tämä ruutu on todella hankala. Siellä on vasemmalla se Pai 7, joka puuttuu jatkoineen, vaikka ketjussa vastasanoja on kauempana. Jos tuohon jonkin vinkin saisi…
Tuossa viimeisessä oli tosi outoja yhteyksiä, kun liittyivätkin edelliseen, mutta tuo pai 7 on se mitä kaappaajat vaativat.

vierailija
Taitaa olla tosi vaikea kun kellään ei ole kaikkia sanoja. Tässä mun puutteet
1.1
Kid - Pii - Poi 8
pii - Seu 11
Iro - Ni pu 9

1.2
Aus - Din 7

2.1.
Sil - Vat - Jal 10
Läh alavasemmalle 12
ja varmaan noiden väliinkin jotain tulee

2.2
Tik - Ky ti la 8 ja siitä ylös 6 yhdistyy Hei

vierailija
Taitaa olla tosi vaikea kun kellään ei ole kaikkia sanoja. Tässä mun puutteet
1.1
Kid - Pii - Poi 8 - sen lapsikaappaajan ammatti
pii - Seu 11 - liittyy uskonnolliseen pyyntöön
Iro - Ni pu 9

1.2
Aus - Din 7 - sen taltutus, ettei ole enää villi

2.1.
Sil - Vat - Jal 10 - niiden joukko
Läh alavasemmalle 12 - joukkosellainen
ja varmaan noiden väliinkin jotain tulee

2.2
Tik - Ky ti la 8 - ulkoleikki toisin ja siitä ylös 6 - ulkona pelattava yhdistyy Hei
Tuo yksi edelleen puuttuu, en vaan tajua mikä se voi olla

vierailija
Tuo yksi edelleen puuttuu, en vaan tajua mikä se voi olla
Kiitti, olin joitakin noista aikaisemminkin kokeillut mutta nyt yritin uudestaan ja onnistui.
sama juttu tuon viimeisen kanssa, olen etsinyt vaikka millä osaamillani kielissä tuota yhteyttä mutta en ole keksinyt. Tää taitaa olla todellakin jokin laatijan erikoinen… Olkoon sitten, en enää jaksa hakea. Ei kyllä tällaisia saisi olla ettei KUKAAN ratkoja keksi!

vierailija
Kiitti, olin joitakin noista aikaisemminkin kokeillut mutta nyt yritin uudestaan ja onnistui.
sama juttu tuon viimeisen kanssa, olen etsinyt vaikka millä osaamillani kielissä tuota yhteyttä mutta en ole keksinyt. Tää taitaa olla todellakin jokin laatijan erikoinen… Olkoon sitten, en enää jaksa hakea. Ei kyllä tällaisia saisi olla ettei KUKAAN ratkoja keksi!
Joo, ei ole kiva hakea monta päivää yhtä ainoaa sanaa, joten jääkööt tämä sitten mullakin tähän.

Yhteistyössä