Relaatio 1124

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän jo riitä tämä oksettava aihe meille kaikille (tai ainakin osalle meistä). Ollaan varmasti luettu kaikki J.D.:n hirveydet jo moneen kertaan, ja monilta eri sivustoilta.
Sanamuodothan vaan ei täsmää rellun sanoihin. Onhan tässä toki tähditys 5, mutta voisikohan laatija nyt jeesata meidät rellun finaaliin? (p.s. en ole hunttiin lähdössä, jos/kun mysse julkaistaan)

vierailija
Ja sori, kun laitoin #129 me-muodossa, ois pitänyt vissiin laittaa minä-muodossa. Mielensäpahoittajia aina löytyy.

(ei sais 😂 tolle #130 häirikölle, mut ainoo naurun aihe tässä rellussa ja näissä viesteissä)

vierailija
Voisiko joku vinkata nuo 1.1 -ruudun 6 10 ja 10 4 niin saisi asian eteenpäin. Jatkan vinkkaamista vaikka saisinkin valmiiksi, FTF:ä on tullut jo aiemmin haettua, että menkööt niitä hamuaville. Kiitos

vierailija
Summa summarum 1.1. eli näitä vinkkejä tullut kohtaan 10+4, tai näin oletan, että vinkit liittyy 10+4:
-Tekijän käyttämä apuväline
-Molemmat sanat viittaavat samaan asiaan. Toinen on yksilöinti kyseisestä asiasta. Perusasia löytyy wikipediasta, toinen vaatii ensimmäiseksi löydetyn tarkempaa googlailua.
-Häneen liittyvässä wikipediassa mainitaan useamman kerran, mitä hän käytti suorittaessaan tappojaan...
Kiitos siis noista, mutta lisävinkkejä tarvitaan. Olen löytänyt hyvinkin yksityiskohtaisia kuvauksia tekovälineistä, mut mikään ei passaa 😩.

(mulla ei ole myöskään 6+13, muissa jeesaan )

Yhteistyössä