Relaatio 1124

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä minun lista:
1.1
alhaalla keskellä JeDa ylös 10
oikealla keskellä Pa alas 6 13 sekä 10 4
2.1
ylh keskellä Ka ylös 8 10 vasemmalla EdKe
Ed Ke alas 10 ja 12 ja näistä alas 13
vasen alhalla Ru Ka Pä välinen 10
2.2
oikea ylhäällä psy 10 ja 8
keskellä alhaalla 19 7
keskellä Mu 10 Prof

Näillä menisi maaliin. On muuten aika kuvottava aihepiiri, mutta kohta valmis. Kiitos

vierailija
Vinkkasin äsken minulta löytyvät. Sulla on ilmeisesti 2.1. ruudun E G ylös 12 Ismo alanko hei soturit 9. kappale loppuosa ja alas 15? tätä ei ole jalkavalaisimen yläosa ja alkaa ällällä Löytyykö myös siinä vieressä Ruu-Kas-Pää 10.Puuttuu Tätä vinkattu aiemmin, mutta en keksi oikeaa sanamuotoa.

Tässä minun lista:
1.1
alhaalla keskellä JeDa ylös 10 poliisin käyttämä väline käsiin
oikealla keskellä Pa alas 6 13 sekä 10 4
2.1
ylh keskellä Ka ylös 8 10 vasemmalla EdKe
Ed Ke alas 10 ja 12 ja näistä alas 13
vasen alhalla Ru Ka Pä välinen 10
2.2
oikea ylhäällä psy 10 ja 8
keskellä alhaalla 19 7
keskellä Mu 10 Prof tähän tulee ammattinimike ....ija

Näillä menisi maaliin. On muuten aika kuvottava aihepiiri, mutta kohta valmis. Kiitos

vierailija
Selasin viestiketjua, mitä v*ttua tarkoittaa #66?
Täällä kyllä jaetaan muille reilusti kinkkiset kohdat ja jumitukset! Ymmärrän geokätköilyn kilpailun FTF, mutta me relluttajat halutaan vaan saada tämä kammotus päätökseen.
(kommentoi, jos olin ihan väärässä)

vierailija
Selasin viestiketjua, mitä v*ttua tarkoittaa #66?
Täällä kyllä jaetaan muille reilusti kinkkiset kohdat ja jumitukset! Ymmärrän geokätköilyn kilpailun FTF, mutta me relluttajat halutaan vaan saada tämä kammotus päätökseen.
(kommentoi, jos olin ihan väärässä)
No mä oon tästä aivan eri mieltä, kyseiseen kohtaan on annettu niin mystisiä vinkkejä, ettei niitä kukaan tajua. Ja kyllähän se ärsyttää muille vinkkejä jakaa sanoihin, joiden löytämiseen on käyttänyt itse paaaaaljon aikaa ja itse ei saa omiin puutoksiin mitään vinkkejä, tai jos saa, niin vinkeistä ei saa mitään tolkkua. FTF en oo kyllä menossa hakemaan.

vierailija
Samat puutteet (6 kpl) puuttuu, kuin edelliselläkin vinkin pyytäjällä. Sijoitus on 15/136 eli varmasti on niitä, jotka voisivat vinkkiä halutessaan antaa. Tuskin hekään ovat edenneet ilman tämän viestiketjun vinkkejä.

Yhteistyössä