Relaatio 1120

vierailija
Kiitoksia vinkeistä. Viimeinki perillä.

Nämä viimeiset oli pakko kysyä kun oli koukuttava rellu. En yleensä kysy vaan seuraan muiden jälkiä täällä jälkijunassa.

Kiitokset tekijälle. Muutama sivistävä asia avautui ja muutama vaikea onneksi muiden vinkeillä selvisi.
Tykkäsin vaikka oli vaikea.

Huh huh! Olipa urakka!

• Tykkää
Reactions: MAG1
5.1
On minulle kuin musta-aukko koko ruutu.
Pääsanasta itään (6,5). tyyppi jonka mukaan asema on nimetty. löytyy ainakin kun googlaa englanniksi.
Tai yläreunan Mil (12,12,10,6) nicolas cage leffa, ei ole tuota lähtösanaa siinä missään

tunnen itseni jo vallan idiootiksi… älä turhaan, tämän rellun logiikka ei auennut mullekaan joka kohdassa, aina ei vaan synapsit napsaa =)

3.5
Kor itään (10) (mulla ei ole tähän vastasanoja) Ehkä väärä ruutu, en löydä tällasia nyt
Kir & pap (10) (tästäkin vastasana (12) vielä puuttuu)

5.1
noi länteen (6,9) harjoittelee sellaiseksi (tää on siis leffa) JA (5,5) (väri + noi, myös leffa)
pan (3,4,2,2) suosittu sarja, saat kun toi edellinen vie sut oikeaan näyttelijään

vierailija
4.3
Edelleen tuo hyönt 16 muurh on löytämättä, onko kyseessä joku -----muurahainen vai joku muu ? kaikki sopivat sanat olen kokeillut ja mikään ei sovi.
Verkkosiipisten lahkoon kuuluva hyönteisheimo
Sama ongelma oli minulla, etsin kaikki mahdolliset murkut. Vihje toistui samanlaisena kerrasta toiseen, enkä vaan löytänyt oikeaa sanaa. Nyt tärppäsi, kun vihje tuli tarpeeksi lähelle. Jos joku vielä etsii tätä, annan suoran vihjeen, kun niin paljon aikaa kulutin muurahaisiin, että tässäpä tämä. Muurahaiskorento

Vieläkö joku malttaa vihjaista kun olisi kolmesta sanasta kiinni.
4.1 vasen yläkulma -> 9 vihjettä annettu, mutta en ymmärrä
sen alapuolella toinen sana la -> 9
jos ensimmäinen on VR-9 millä vr liikennöi, lisää reissun synonyymi, sitten tarvit siihen oikeuttavan "lupalapun" joka voi olla joko kohteeseen meno tai sieltä pois tai molemmat samassa paketissa.. Toivottavasti auttoi. Jos ei aukea laita yksityisviesti niin saat suoraan

vierailija
jos ensimmäinen on VR-9 millä vr liikennöi, lisää reissun synonyymi, sitten tarvit siihen oikeuttavan "lupalapun" joka voi olla joko kohteeseen meno tai sieltä pois tai molemmat samassa paketissa.. Toivottavasti auttoi. Jos ei aukea laita yksityisviesti niin saat suoraan
Kiitos 😊 Sain kiinni ajatuksesta ja nyt on rellu valmis. Jäin kiinni siihen mistä tuo VR tuli... 🙄

Yhteistyössä