Relaatio 1120

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAG1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3-1: Nint-MarKa 11 --- 11 Virt

3-2: Tryf 8 ----- Leht 7 (vasen alakulma)

3-4: Cit 6, ChrLee 7-8 (imdb käyty kolmesti läpi....)

3-5: PiPi 9, Sus 9

Sitten olis kolmosrivi valmis

3-1: Nint-MarKa 11 --- 11 Virt
- mitä tarvitaan pelaamiseen ja toinen firma

3-2: Tryf 8 ----- Leht 7 (vasen alakulma)
- jatka suklaalla

3-4: Cit 6, ChrLee 7-8 (imdb käyty kolmesti läpi....)

3-5: PiPi 9, Sus 9

Sitten olis kolmosrivi valmis

mulla puuttu 3.3 kala 4,4 ja sen jatko 6,5
3.4 ja 3.5 puuttuu paljon

onko sulla 1. ja 2. Rivi valmiit?
olisiko 1.5 paran ilmiö 8,7
olisiko 2.5 Tolppa 8,5,4
pap -kirk - hen 10?
armeija 4,6

1.2.
Phil 6+5 pom, on vinkattu, mutta löydän vain saman kuin ennenkin, enkä osaa laittaa oikeaa muotoa kummallakaan kielellä, luulen että englanniksi

1.5.
Alhaalla Par ilm 8+7

4.3.
Str 13
Vi 13
PaBr 2+8+2+5

5.5.
Pääsana oikealle 7, loppuratkaisu on, mutta en keksi
Mus 18
DaMi 6, tätä on vinkattu ja etsitty, tuloksetta

3.2
oikea alakulma 5,16 mikä tuo 5 kirjaiminen on, loppu ois valmiina kuhan keksis tuo alun=palokuntaan vinkattu, 5 on lyhenne, huomioi kaksoispiste (eli tavallaan genetiivi tuosta lyhenteestä)
oikea laita 4 =ennen vanhaan tällä mentiin kirkkoon tai tapaninpäivän ajelulle vastasanan 3.3 hevo. Ei vaan löydä sopivaa sanaa

1.2.
Phil 6+5 pom, on vinkattu, mutta löydän vain saman kuin ennenkin, enkä osaa laittaa oikeaa muotoa kummallakaan kielellä, luulen että englanniksi=ei ole tuollaista 6+5, jos tarkoitat 6+7, niin löytyy ihan oikeesti Phil wikistä ja suomeksi pommiin liittyvästä, hae Ctrl+F ja kaksoispiste, jos ei muuten löydy
Mikä ruutu??
4.3.Str 13
Vi 13
PaBr 2+8+2+5
5.5.
Pääsana oikealle 7=täältä voit katella sarjoja/elokuvia loppuratkaisu on, mutta en keksi
Mus 18
DaMi 6, tätä on vinkattu ja etsitty, tuloksetta =löytyy kyl vinkkien avulla, lisävihje Beethovenin etunimi☺

4.3.
5 3 on amerikkalainen punkrock-yhtye ja se kappale enkuksi "sen luokan sankari"
Kiitos❣ Menihän tuossa sit peräti minuutti, kun löytyi oikea bändi ja biisi. Ruutukin tuli vihreeks!

Tässäpä nämä uudestaan aiemmin kysymäni:
4.2. lenyht alapuolella 5+8
5.5. DeMo 8 tim
5.5. ToHa 9+4+2+4 (tuosta lähtee 5 about kaakkoon , mut en silläkään löydä tätä)

1.2.
Phil 6+5 pom, on vinkattu, mutta löydän vain saman kuin ennenkin, enkä osaa laittaa oikeaa muotoa kummallakaan kielellä, luulen että englanniksi=ei ole tuollaista 6+5, jos tarkoitat 6+7, niin löytyy ihan oikeesti Phil wikistä ja suomeksi pommiin liittyvästä, hae Ctrl+F ja kaksoispiste, jos ei muuten löydy
Mikä ruutu??
4.3.Str 13
Vi 13
PaBr 2+8+2+5
5.5.
Pääsana oikealle 7=täältä voit katella sarjoja/elokuvia loppuratkaisu on, mutta en keksi
Mus 18
DaMi 6, tätä on vinkattu ja etsitty, tuloksetta =löytyy kyl vinkkien avulla, lisävihje Beethovenin etunimi

KIITOS, olin tuota ekaa yrittänyt enkuksi monella tapaa.

Entä

4.3.
Str 13
Vi 13
PaBr 2+8+2+5