Relaatio 1107 Sananmuunnos

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
1.4.pääsanasta Lei jatko 7=Teholla (tuo on siis elokuva! )
Man alarajalta 5+4=biisi, eli Black List
Iso kiitos noista!
Listaanpa sitten tässä kaikki muutkin puutokset

2.1 Viesti:
Kun oikealle 12 ja 17

4.1 Pelastuslaitos:
alavasen 11
alaoikea väiviivallinen 20
suk alas 4+10
sav oikea 16
pa-mi 17 ja siitä alas 9 kä-la

4.2 Reitti:
vasemmalla pis alas väliviivallinen 9
sin+val alas 8+5

4.3 Kahvi: Hav alarajalle 6

5.1 Laskuvarjohyppy:
le-ko ylö 4+5
po-py alas 9

5.2 Rokkikukko:
R&R alas 10 ja 6+7+4

5.4 Satu:
sa-ku le 6+1+2+5+11+11
kää 6+11 poh
tyy ylös 5 ja siitä 6

vierailija
2.1 Viesti:
Kun oikealle 12 ja 17=nämä vinkattu aiemmin

4.1 Pelastuslaitos:
alaoikea väiviivallinen 20=ammatteja molemmat sanat, eka on pami, ja toisen saat alapuolelta
sav oikea 16=laatikko

4.2 Reitti:
vasemmalla pis alas väliviivallinen 9=OFF
sin+val alas 8+5=tossa biisissä kerrotaan, värit

4.4. Kahvi: Hav alarajalle 6=tämä selviää ruudusta 5.4. (ja sana ei liity hav!)

5.4 Satu:
kää 6+11 poh=Kra kää
tyy ylös 5=löytyy synonyymit.fi ja siitä 6=kun guuglettaa ton edellisen, niin tää löytyy

vierailija
Iso kiitos noista!
Listaanpa sitten tässä kaikki muutkin puutokset

2.1 Viesti:
Kun oikealle 12 ja 17 saksieläin pohjoisen vesistä (myös yksi horoskooppi) ja kuningaskuluttaja

4.1 Pelastuslaitos:
alavasen 11 kuka johtaa toimintaa palopaikalla
alaoikea väiviivallinen 20 palomiehet, jotka ajaa lanssia
suk alas 4+10 KV sukellusmestari
sav oikea 16 tällä kypsytetään mm erittäin hyvää kalaa, nam!
pa-mi 17 seinäkalenteri ja siitä alas 9 kä-la saat tuosta toisesta

4.2 Reitti:
vasemmalla pis alas väliviivallinen 9 laskettelijoiden termi, etummainen sana oon myös hyttyskarkote ja toinen sana sulla onkin
sin+val alas 8+5 muistatko laulun: sininen ja valkoinen, värit ovat ....

4.3 Kahvi: Hav alarajalle 6

5.1 Laskuvarjohyppy:
le-ko ylö 4+5 hyppykone "kaksoissaukko" englanniksi
po-py alas 9 sähköläski

5.2 Rokkikukko:
R&R alas 10 migreeniäkin aiheuttava valo, jota keikoilla käytetään ja 6+7+4 dav gro kutsutaan tällaiseksi, genrensä parhaimmaksi miesoletetuksi

5.4 Satu:
sa-ku le 6+1+2+5+11+11 sarjakuvakirja: taneli - ..... google löytää :)
kää 6+11 poh pohjoisella pallolla sijaitseva kääntöpiiri
tyy ylös 5 ja siitä 6 eka on slangisana, joka tarkoittaa tuota tyy.. (erityisesti purjehtijat tykkää käyttää) ja toinen on se slangi :)
Helpottiko?

vierailija
Minä myös kiitän isosti! Ihan kaikkia en vielä oo löytänyt, ja lisäksi puuttuu:
4.1. pelastus 17 (ja jatko 5+5)
4.1. amb 5
5.4. ko pi po 14
5.4. alad 7+5
5.4. toifig 8

vierailija
Minä myös kiitän isosti! Ihan kaikkia en vielä oo löytänyt, ja lisäksi puuttuu:
4.1. pelastus 17 - operaatio (ja jatko 5+5) sankari Thaimaan luolissa
4.1. amb 5 - slangia
5.4. ko pi po 14 - yleissana animaatiosta
5.4. alad 7+5 - millä matkusteli
5.4. toifig 8 - Masters of the universe
Löytyi 5.1 lentsikka 4 5 ja nyt puuttuu sen jatko 6
Löytyi 5.2 rokin jatko D. G, vielä puuttuu se valojuttu 10

vierailija
Vieläköhän saisi apuja, kiitos!
4.2 Reitti oikeasta rajasanasta lau 4+5 ja 6+7, sekä pääsanasta alaoikeaan 12
2.4 hevo alas 11+7, kol ask alas 5 yhdistyy kav, vasen rajasana pakk alas 5

vierailija
Minulta puuttuu tästä rellusta
1.3 patsas 6 5 6
4.4 pres 4 ja siitä 6 7, yhdistyy lu su
5.5 pohjan a ja turhap yhdistävä 11, Loiri oikealle 16 ja siitä 11 (ylempi sana on), ja po py ylös 7 10.
saisko vielä apuja, kovasti olen noita miettinyt?

Minulta puuttuu tästä rellusta
1.3 patsas 6 5 6 - tunnettu sellainen Helsingissä
4.4 pres 4 - sukupuoli ja siitä 6 7 - kirjailija/kalastaja , yhdistyy lu su
5.5 pohjan a ja turhap yhdistävä 11 - liittyy hampaisiiin, Loiri oikealle 16 -Visen om vesle Hoa ja siitä 11 - yleissana edllisestä (ylempi sana on), ja po py ylös 7 10 - Freeman.
saisko vielä apuja, kovasti olen noita miettinyt?
Tuossapa noita apuja :)

vierailija
Tuossapa jotain
Kiitos, tuota 4+5 laulajaa olin kyllä syöttänyt siihen, mutta ei hyväksynyt silloin...

4.4 ruudusta uupuu myös pääsanasta bi re ylös lähtevä 10, tätä on vihjattu aiemminkin, mutta mielestäni lopetti uran vihje silloin kuului sinne alas lähtevään sanaan?
Samoin 2.1 ruudun vasen ylänurkan pitkä rimpsu 7+4+9+8+3po au yhdistyvä po välinen, sekä pääsanasta alas lähtevä 10 siellä vielä yhden välin jälkeen on vastasana agi.

Kiitos, tuota 4+5 laulajaa olin kyllä syöttänyt siihen, mutta ei hyväksynyt silloin...

2.4 ruudusta uupuu myös pääsanasta bi re ylös lähtevä 10, tätä on vihjattu aiemminkin, mutta mielestäni lopetti uran vihje silloin kuului sinne alas lähtevään sanaan?
Samoin 2.1 ruudun vasen ylänurkan pitkä rimpsu 7+4+9+8+3po au yhdistyvä po välinen, sekä pääsanasta alas lähtevä 10 siellä vielä yhden välin jälkeen on vastasana agi.
Kyllä se 10 on se minkä sai jalkaansa ja sen takia lopetti uran ja se pitkä rimpsu 2.1-ruutuun on suoraan Eppujen biisistä ja pääsanasta alas 10 on semmoinen, joka informoi :) Ja olen huomannut saman, että rellu ei hyväksy sanaa, kunnes yhtäkkiä hyväksyykin... outoa ja samalla tosi ärsyttävää .

vierailija
Vieläkö mattimyöhäinenkin saisi apua?

Puutteet ovat:
1.1. pääsanasta oikeaan 9,5 ja jatko 12,9 kaikki tsunamit olen mielestäni katsonut läpi kyllä.
1.4 kn ja sa alhaalla lähtevät 15,13, jota vinkattu aiemmin työpaikkaa, mutta missä muodossa kyseinen työpaikka mahdollisesti sitten on? Olen yrittänyt suomeksi ja enkuksi. Sekä toinenkin lähtö samasta, se 14 on löytämättä
3.2 pääsanasta alas 5,6 sekä sen jatko rajasana alhaalla 4,4,5, lisäksi alas 7, joka yhdistyy tuohon 4,4,5
Tästä ruudusta myös ha do alas 4,4
4.2 re 2000 alas 16 sekä 13, sekä reme oikeaan 5,6 ja sen jatko 7,4
4.3 pääsanasta vasempaan pitkä rimpsu 5,6,6,9 sekä ylhäällä rajasanasta ka va alas 16
5.1. pääsanasta ylös 16
5.2 oikealla alb ei jatkot molemmat
5.4 toimfig alhaalla siitä väliviivallinen 8, sitäkin vinkattu aiemmin, mutta ei aukea. Sekä oikeassa reunassa len mat jatko 7,8

Kiitos jo etukäteen!

Vieläkö mattimyöhäinenkin saisi apua?

Puutteet ovat:
1.1. pääsanasta oikeaan 9,5 ja jatko 12,9 kaikki tsunamit olen mielestäni katsonut läpi kyllä. - Norjanmerellä ammoin meren alla tapahtunut vyöry
1.4 kn ja sa alhaalla lähtevät 15,13, -Si-mi Er-os jota vinkattu aiemmin työpaikkaa, mutta missä muodossa kyseinen työpaikka mahdollisesti sitten on? Olen yrittänyt suomeksi ja enkuksi. Sekä toinenkin lähtö samasta, se 14 on löytämättä - yleissana tuosta mikä se on
3.2 pääsanasta alas 5,6 - Sierra Nevadassa sekä sen jatko rajasana alhaalla 4,4,5, - Luonnontutkija/kirjailijalle omistettu reitti lisäksi alas 7 - sen alapuolisen puun enkunkielinen nimi, joka yhdistyy tuohon 4,4,5
Tästä ruudusta myös ha do alas 4,4 - dokumenttielokuva
4.2 re 2000 alas 16 - kehä kolmosen sisäpuolinen alue sekä 13 - väriyhdistelmä, sekä reme oikeaan 5,6 - tositv-sarjassa oleva enkuksi ja sen jatko 7,4 -tositv-sarja
4.3 pääsanasta vasempaan pitkä rimpsu 5,6,6,9 - yhtye sekä ylhäällä rajasanasta ka va alas 16 - taitojen ylläpitämiseksi tarkoitettu
5.1. pääsanasta ylös 16 - kun jotain menee pieleen
5.2 oikealla alb ei jatkot molemmat - toisen sai työnsä kunniaksi ja toinen on palvonnan kohde
5.4 toimfig alhaalla siitä väliviivallinen 8 - löytyy Masters of the universe-wikin keskeisimmät henkilöt aika lopusta, sitäkin vinkattu aiemmin, mutta ei aukea. Sekä oikeassa reunassa len mat jatko 7,8 - ufo

Kiitos jo etukäteen!
Toivottavasti saat noista jotain :)

vierailija
Toivottavasti saat noista jotain :)
Kiitos! Tuo 5.2 palvonnan kohde ei avautunut, koska siitä uupuu myös se pääsanaan liittyvä 5,4. Mutta yritän sitä vielä.
Tästä ruudusta uupuu vielä paljon muitakin, kuten Elv alas lähtevä 6,11 ja ja vasemmalla Da gr lähtevät 6,7,4 ja 11,8
Myöskään ruutuun 3.2 aiempi enkun kielinen nimi puusta ei aukea, kun ei ole niitä vasta sanoja.
3.5 uupuu tuvu oikeaan 7,8 ja se sa alas rajasana 14 uupuu

vierailija
Kiitos! Tuo 5.2 palvonnan kohde ei avautunut, koska siitä uupuu myös se pääsanaan liittyvä 5,4. Mutta yritän sitä vielä. - sukunimi muistuttaa erästä laulukilpailua
Tästä ruudusta uupuu vielä paljon muitakin, kuten Elv alas lähtevä 6,11 - kitaramerkkinsä ja vasemmalla Da gr lähtevät 6,7,4 the nicest guy ,,,suomeksi ja 11,8 - festivaali
Myöskään ruutuun 3.2 aiempi enkun kielinen nimi puusta ei aukea, kun ei ole niitä vasta sanoja. -punapuut latinaksi
3.5 uupuu tuvu oikeaan 7,8 - Kaliforniassa ja se sa alas rajasana 14 - muinainen lentokyvytön lintu uupuu
Tuo Kalifornian tuvu kuuluisi kyllä rajasanaksi, koska alla on siihen vastasana :)

vierailija
Oliko kenelläkään 4.2 pääsanasta vasempaan 11 tai 5.4 pääsanasta oikeaan 5,6,8, sekä pääsanasta luoteeseen 12 ja sen jatko 18?
Lisäksi 5.1 vasemmalla hy ylös 11 on yritetty jo vaikka mitä. 4.3 ruudussa vasemmalla ko ra oh yl jatko alas 5,5,7 sekä ylö 10 uupuu.

Yhteistyössä