Relaatio 1106

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lupasin kysyä loput alarvin jumitukset myöhemmin, eli tästä tulee...

3.3
Pääsanasta ylös rajalle 10 sekä oikealle alaviistoon 16
Ver 7+5 sekä 7+5+11+6, jälkimmäinen jatkuu 10+6, vastassa Rollo
JouPosMer 14 (rajalla, mulla ei oo siihen jatkoja)
Lui Pir 6+10, mielestäni kävin kaikki hänen teokset läpi, en löytänyt sopivaa
Kirj 5+8 ja sen jatko 7+4+8+9+7 jossa jatkot Main ja Lääk
NisKi 8
Bio 10+3
Näkym 12
Viiv 5+7
Mei 7 rajalla, vastassa ei ole mitään

3.4
SarMur 11
Tarz lähtevät 3 (molemmat) ja 4+5
Aav 9 ja sen jatko 4+7, vastassa Mar

vierailija
2.2
Ve He alapuolella ...... (7) .....: (7) ........... (14) ......... (11)

On vastattu, että:
6/6/11/9 ja tällänen opus löytyi: Rambon talli: Kultaharjan salaisuus, mutta se ei sovi tuohon?
Voisiko olla joku muu?
Olisin kiitollinen vastauksesta ;)
Tätä minäkin ihmettelen, voisiko joku antaa täsmävinkkiä tähän,
lisäksi kaipaisin 2.3 ruutuun vasempaan reunaan palindromeihin vähintäänkin alkusanoja.

vierailija
2.2

On vastattu, että:
6/6/11/9 ja tällänen opus löytyi: Rambon talli: Kultaharjan salaisuus, mutta se ei sovi tuohon?
Voisiko olla joku muu?

APUJA! Tämä edelleen puuttuu, eikä saa relaatiota valmiiksi

vierailija
2.2

On vastattu, että:
Voisiko olla joku muu?

APUJA! Tämä edelleen puuttuu, eikä saa relaatiota valmiiksi
Kyllä siihen mulla ainakin tuo meni... en ymmärrä tuota kirjainten lukumäärää tuossa. Oletko kuitenkin kokeillut tuota opusta, vaikka kirjainten määrä ei täsmääkään?

vierailija
Kyllä siihen mulla ainakin tuo meni... en ymmärrä tuota kirjainten lukumäärää tuossa. Oletko kuitenkin kokeillut tuota opusta, vaikka kirjainten määrä ei täsmääkään?

Katsoin noita pisteitä, niin niiden mukaahan pitäisikin olla:
6/6/11/9 eli kirjan Rambon talli: Kultaharjan salaisuus mukaisen määrät, mutta jostain syystä se ei hyväksy sitä kuitenkaan :(

vierailija
Vieläkö tätä joku tekee? Mulla on ollut jumissa tää pitkään. Ehkä se on tuo Rambon talli mikä saa kaikissa muissakin ruuduissa aivot jumittaan... :( Pyydän etukäteen anteeksi, näitä on paljon ja näitä oon kysynyt aiemminkin.

1.3 Muumipappa
Pääsanasta alas vasemmalle 7+9 ja 7+10
Tän Kes Per alas 11
Tarin jatko 16 (rajasana), tähän ei oo vastasanoja siellä toisen ruudun puolella

1.4 Nuuskamuikkunen
Savu 12
Kalas 5+9
Kymp 7+6
Tie 10 (Tätä on vinkattu mut en mä löytänyt sen "mehiläisen" kappaleista mitään missä olis Tie. Tai sit ymmärsin vinkin väärin ja etin väärästä paikasta...)
OsMer, Urk, Soit yhdistävä 15
Hack 15 (rajasana) vastassa toisessa ruudussa Ast

2.2 Muumibuumi
Puuttuu se Rambon talli: kultahajan salaisuus, kun se ei vaan mee!

2.3 Muumilaakso
Joh Ram ja Matt yhdistävä 4+4 ja sen jatko 5+6, jossa vastassa Nin
Japa lähtevät 5 (molemmat) ja niiden molempien jatko 10 jossa vastassa Hope
Alareunassa Nin ja Tät yhdistävä 10, jolla vastasana toisessa ruudussa Hemuli

3.2 Hattivatit
Nuh ja Nen Val... yhdistävä 7
Hev ja leik yhdistävä 12 (keinuhevonen ei käy)

3.3 Hemuli
Sot 6+8 ja sen jatko 12 (tässä vastassa rajasana Näkym sekä Lei 0)

3.4 Mörkö
Tarz lähtevät 3 (molemmat) toiseen vastassa Valk toiseen ei jatkoja auki
SarMur 11, tähän ei jatkoja

Jos näillä saisin tämän valmiiksi. Tai ainakin niin ettei puuttuisi kuin tuo Rambon talli.....

-KM-

vierailija
Vieläkö tätä joku tekee? Mulla on ollut jumissa tää pitkään. Ehkä se on tuo Rambon talli mikä saa kaikissa muissakin ruuduissa aivot jumittaan... Pyydän etukäteen anteeksi, näitä on paljon ja näitä oon kysynyt aiemminkin.

1.3 Muumipappa
Pääsanasta alas vasemmalle 7+9 ja 7+10 7+10 on yksi kuuluisimmista muumi-tarinoista, heräävät keskellä talvea, 7+9 näyttelijä ruotsinkielisessä versiossa
Tän Kes Per alas 11 se merkki siinä lopussa
Tarin jatko 16 (rajasana), tähän ei oo vastasanoja siellä toisen ruudun puolella

1.4 Nuuskamuikkunen
Savu 12
Kalas 5+9
Kymp 7+6
Tie 10 (Tätä on vinkattu mut en mä löytänyt sen "mehiläisen" kappaleista mitään missä olis Tie. Tai sit ymmärsin vinkin väärin ja etin väärästä paikasta...)
OsMer, Urk, Soit yhdistävä 15 urk monikon genetiivissä + soit
Hack 15 (rajasana) vastassa toisessa ruudussa Ast ast... valm...

2.2 Muumibuumi
Puuttuu se Rambon talli: kultahajan salaisuus, kun se ei vaan mee!

2.3 Muumilaakso
Joh Ram ja Matt yhdistävä 4+4 ja sen jatko 5+6, jossa vastassa Nin
Japa lähtevät 5 (molemmat) ja niiden molempien jatko 10 jossa vastassa Hope jap sarjakuva ja animaatio ja yksi kuuluisimmista sellaisista (hop+nuo)
Alareunassa Nin ja Tät yhdistävä 10, jolla vastasana toisessa ruudussa Hemuli hem+tät

3.2 Hattivatit
Nuh ja Nen Val... yhdistävä 7 tauti (alkaa fl...)
Hev ja leik yhdistävä 12 (keinuhevonen ei käy) keppi....

3.3 Hemuli
Sot 6+8 ja sen jatko 12 (tässä vastassa rajasana Näkym sekä Lei 0) kappale ja bändi (marraskuun kaljakoreista lauloi)

3.4 Mörkö
Tarz lähtevät 3 (molemmat) toiseen vastassa Valk toiseen ei jatkoja auki tavut erikseen
SarMur 11, tähän ei jatkoja

Jos näillä saisin tämän valmiiksi. Tai ainakin niin ettei puuttuisi kuin tuo Rambon talli.....

-KM-
Tässä ne, mitä mulla oli. Olisko sulla sitten

1-3 Muumipaapa: Pop-Huis 7
2-2 Muumibuumi: Boom 6 ja Tal-Sch 13-5
2-3 Muumilaakso: Jon-Jon 5 alas ja 14 rajasana (tähän oli vinkkikin, mutta en löydä sopivaa hemulia)
3-1 Niiskuneiti: Sun-Pol 9-10-8 (sulkeet) ja Niis 12 (väliviivalla)

vierailija
Tässä ne, mitä mulla oli. Olisko sulla sitten

1-3 Muumipaapa: Pop-Huis 7 Pop levy
2-2 Muumibuumi: Boom 6 henkilö, joka kuuluu 2. maailmansodan jälkeisiin suuriin ikäluokkiin
ja Tal-Sch 13-5 Alkuun Sch jta Tal yhteen.
2-3 Muumilaakso: Jon-Jon 5 alas Eräs hänen ääninäyttelemä hahmo Muumeissa ja 14 rajasana (tähän oli vinkkikin, mutta en löydä sopivaa hemulia) Tämä on tuolle äsken kysymällesi 5:lle setä
3-1 Niiskuneiti: Sun-Pol 9-10-8 (sulkeet) Laita Wikipediaan Sun ja Pol, ainakin mulla löytyy kolmannesta albumi jolla tää on ja Niis 12 (väliviivalla) Saat edellisen kautta
Pääsetkö näillö?

vierailija
1-3: alhalla rjaasana Tar 16 (vinkeistä huolimatta...)

2-2: Se Rambon tlali, joka ei vain mene

2-3: JoRa-Met 4-4 --- 5-6 Nin ja ylälaidassa 16 rajasana sekä siitä 4-6 HopNuo

3-4: Nah 7 -- 11 SarMur

vierailija
1-3: alhalla rjaasana Tar 16 (vinkeistä huolimatta...) eteen hero

2-2: Se Rambon tlali, joka ei vain mene tarkotatko sitä 13,5?

2-3: JoRa-Met 4-4 --- 5-6 Nin googlaa videopelisarja nin ja ylälaidassa 16 rajasana sekä siitä 4-6 HopNuo

3-4: Nah 7 englanniksi-- 11 SarMur
Kiitos näistä. Nyt puuttu vain 2-2 ruudusta Vennyn alapuolelta se kirja, joka on suoraan sanottu, että se on "Rambon talli: Kultaharjan salaisuus", mutta se ei mene eikä kirjaimetkaan täsämä (rellu sanoo 7-7-14-11)

Kiitos näistä. Nyt puuttu vain 2-2 ruudusta Vennyn alapuolelta se kirja, joka on suoraan sanottu, että se on "Rambon talli: Kultaharjan salaisuus", mutta se ei mene eikä kirjaimetkaan täsämä (rellu sanoo 7-7-14-11)
Rambon talli: Kultaharjan salaisuus

Kopioin ton suoraan siitä rellusta, jos ei mene, on mysteeri. Mutta siis miten voi olla noi numerot tollee ihan päin mäntyä??

vierailija
Rambon talli: Kultaharjan salaisuus

Kopioin ton suoraan siitä rellusta, jos ei mene, on mysteeri. Mutta siis miten voi olla noi numerot tollee ihan päin mäntyä??
Tää ei tosiaan mee. En ymmärrä millainen bugi tässä on. Ehkä jos JiiKoo jossain vaiheessa näkee tän, niin vois käydä katsomassa tekijänä, että onko siinä jotain pielessä. Mutta nyt ei voi mitään, pidän rellua kuitenkin ratkaistuna. :)

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Tää ei tosiaan mee. En ymmärrä millainen bugi tässä on. Ehkä jos JiiKoo jossain vaiheessa näkee tän, niin vois käydä katsomassa tekijänä, että onko siinä jotain pielessä. Mutta nyt ei voi mitään, pidän rellua kuitenkin ratkaistuna.
Joo, oisko siinä käyny joku käpy, että ois muuttunut kirjaimet ja sitä myöten tietysti myös vastaus? Eteenpäin vaan, katsotaan ratkotuksi kun ei voi edistyä =) (Tän takia mä teen aina uusimman heti kun se tulee, ja palaan takaisin vanhempiin kun uusin on tehty, on yleensä edes jotain toivoa saada tekijä vielä kiinni)

Yhteistyössä