vierailija
Kiitän Kudonta-ruudun 12-vihjeestä ja vinkkaan saman ruudun vasemman jatko tavuviiva-kymppiä: Muusikko Lindqvist eteen ja se mitä tehdään taakse.
SUURKIITOS en olisi kyllä ikinä itse keksinyt.Kiitän Kudonta-ruudun 12-vihjeestä ja vinkkaan saman ruudun vasemman jatko tavuviiva-kymppiä: Muusikko Lindqvist eteen ja se mitä tehdään taakse.
Ei mielestäni ole helppo, sana löytyi taidolla käyttää onnea hyväksi.Apua, pää tyhjä.
Kudonta-ruutu pääsanasta 5 oikealle. Varmasti helppo mutta kun ei tuu mieleen
Mulla ei tähänkään ole kumpaankaa ratkaisua. Onko jollain KÄSITYÖ-ruudun alas 7 sta ylöspäin menevää jatkoa 12 ?Olisiko pitkälle ehtineillä antaa vinkkiä Kirjonta- ja Käsityö-ruutujen yhdistävään 11 tai Käsityö-ruudun "vi 14"? Kaikkea olen yrittänyt, paitsi oikeita. :-(
Käsityö 11 - kun tehdään pistoja ilman konettaMulla ei tähänkään ole kumpaankaa ratkaisua. Onko jollain KÄSITYÖ-ruudun alas 7 sta ylöspäin menevää jatkoa 12 ?
Minulta löytyy. Ala 7 yhdistettynä siihen mitä siinä käsitellään.Mulla ei tähänkään ole kumpaankaa ratkaisua. Onko jollain KÄSITYÖ-ruudun alas 7 sta ylöspäin menevää jatkoa 12 ?
Kiitoksia vihjeestä Käsityö 11. Nyt on tänäänkin saatu relaatioon sana! Vielä kun saisi loputkin.Käsityö 11 - kun tehdään pistoja ilman konetta
Käsityö 7-12 tarkoitatkohan tätä; alku sama, loppuun materiaali jolla työ tehdään
Alas 7 ja alas 8 pääsanaan liittyviä ammattinimikkeitä.Tietääkö joku Ompelu alas 7 tai 8, tai vaa.. 11
Molempiin ammatti joka työkseen ompelee uutta tai korjaa vanhaaTietääkö joku Ompelu alas 7 tai 8, tai vaa.. 11
Sana löytyy lanka wikistä monikossa, monikkomuoto paljon pitempiOmpelu-ruudun La 9 on mahdoton keksiä, onko joku onnistunut? Vihjeestä olisin todella kiitollinen. Vaihtari mahdollisuuksien mukaan.
Kiitoksia, en olisi itse löytänyt.Sana löytyy lanka wikistä monikossa, monikkomuoto paljon pitempi
Kiitos, ihan heti ei nämä tuosta snasta tullu mieleen.Molempiin ammatti joka työkseen ompelee uutta tai korjaa vanhaa
Va 11 Muotitietoisen suosima käänteisessä järjestyksessä.Kiitos, ihan heti ei nämä tuosta snasta tullu mieleen.
Ompelu -ruudusta multa viellä uupuu
Va.. 11
Ha..6
Om.. 12 yläreunan reunasana oikeelle
Va.. 7 ja 10
Rä..10
Muissa voin koettaa auttaa.
Va 11 Muotitietoisen suosima käänteisessä järjestyksessä.
Om 12 Kun se on tehty ulkonäön parantamiseksi.
Va 7 & 10 Mene kaapille ja katso mitä näet.
Muihin en valitettavasti osaa auttaa ja yhdyn vinkkipyyntöön.
Erittäin hankala vihjata, joten annan käännöksen: Tâp rhagfarn.Rä 10 rä sanan johdannainen eli suunnitella
Mutta mikä on ompelu sanasta oikealle alas viistoon 9?
Tulee kyllä helpommin vastasanoilla, mutta se on sellainen jota voidaan käyttää reunojen huolitteluun.Rä 10 rä sanan johdannainen eli suunnitella
Mutta mikä on ompelu sanasta oikealle alas viistoon 9?
Onkohan tämä toinen kerta kautta aikojen kun voin neuvoa Alkaa samalla tavalla kuin pääsana, mutta loppuun "tapa muodostaa kuva sileälle alustalle". Laita toi tapa oikeaan muotoon.Kankaanvärjäyksestä jotain tietävä voisi ystävällisesti vihjata Ka ylös 14. Vaivannäkö palkitaan vaihtarilla, jos vain mahdollista.
Antamasi vinkki pätee erinomaisesti pääsanasta lähtevään ylä 15 päteekö se myös sen jatko 14, jota olin kysymässä?Onkohan tämä toinen kerta kautta aikojen kun voin neuvoa Alkaa samalla tavalla kuin pääsana, mutta loppuun "tapa muodostaa kuva sileälle alustalle". Laita toi tapa oikeaan muotoon.
Voitko auttaa pääsanasta alapuolelle lähteviä 13. Niitä on kaksi. Kiitos aiemmista vihjeistä - heti pääsee taas pikkasen pitemmälle.
äsch, vihje oli pääsanaan. Mulla ei ole tota jatkoa 14.Antamasi vinkki pätee erinomaisesti pääsanasta lähtevään ylä 15 päteekö se myös sen jatko 14, jota olin kysymässä?
Molemmat ala 13 ovat menetelmiä, toinen on alultaan eräs sininen ja toinen muistuttaa alultaan hieman liekin slangimaista ilmausta.
Ei puuttune kauan. Tässä hieman vihjettä: Tehdään samaa mitä muillekin mutta alkutekijälle.äsch, vihje oli pääsanaan. Mulla ei ole tota jatkoa 14.
Sinistä olen tässä arvuutellutkin, ehkä löydän. toi liekki mulla on mut sit on kolmas 13 alas. Se puuttuu.