Relaatio 110

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisiko pitkälle ehtineillä antaa vinkkiä Kirjonta- ja Käsityö-ruutujen yhdistävään 11 tai Käsityö-ruudun "vi 14"? Kaikkea olen yrittänyt, paitsi oikeita. :-(
 
vierailija
Kiitos, ihan heti ei nämä tuosta snasta tullu mieleen.

Ompelu -ruudusta multa viellä uupuu
Va.. 11
Ha..6
Om.. 12 yläreunan reunasana oikeelle
Va.. 7 ja 10
Rä..10
Muissa voin koettaa auttaa.
Va 11 Muotitietoisen suosima käänteisessä järjestyksessä.
Om 12 Kun se on tehty ulkonäön parantamiseksi.
Va 7 & 10 Mene kaapille ja katso mitä näet.
Muihin en valitettavasti osaa auttaa ja yhdyn vinkkipyyntöön.
 
Amy55
Kankaanvärjäyksestä jotain tietävä voisi ystävällisesti vihjata Ka ylös 14. Vaivannäkö palkitaan vaihtarilla, jos vain mahdollista.
Onkohan tämä toinen kerta kautta aikojen kun voin neuvoa :) Alkaa samalla tavalla kuin pääsana, mutta loppuun "tapa muodostaa kuva sileälle alustalle". Laita toi tapa oikeaan muotoon.
Voitko auttaa pääsanasta alapuolelle lähteviä 13. Niitä on kaksi. Kiitos aiemmista vihjeistä - heti pääsee taas pikkasen pitemmälle.
 
vierailija
Onkohan tämä toinen kerta kautta aikojen kun voin neuvoa :) Alkaa samalla tavalla kuin pääsana, mutta loppuun "tapa muodostaa kuva sileälle alustalle". Laita toi tapa oikeaan muotoon.
Voitko auttaa pääsanasta alapuolelle lähteviä 13. Niitä on kaksi. Kiitos aiemmista vihjeistä - heti pääsee taas pikkasen pitemmälle.
Antamasi vinkki pätee erinomaisesti pääsanasta lähtevään ylä 15 päteekö se myös sen jatko 14, jota olin kysymässä?
Molemmat ala 13 ovat menetelmiä, toinen on alultaan eräs sininen ja toinen muistuttaa alultaan hieman liekin slangimaista ilmausta.
 
Amy55
Antamasi vinkki pätee erinomaisesti pääsanasta lähtevään ylä 15 päteekö se myös sen jatko 14, jota olin kysymässä?
Molemmat ala 13 ovat menetelmiä, toinen on alultaan eräs sininen ja toinen muistuttaa alultaan hieman liekin slangimaista ilmausta.
äsch, vihje oli pääsanaan. Mulla ei ole tota jatkoa 14.
Sinistä olen tässä arvuutellutkin, ehkä löydän. toi liekki mulla on mut sit on kolmas 13 alas. Se puuttuu.
 

Yhteistyössä