Relaatio 1073

vierailija
4.2
-oikea yläreuna ko 4 5 ja 7 9 nimiä, vastasana auttaa tässäkin. Tulee kun keksit jatkon vasemmalle Su Ma - Lu -ketjuun, siinäkin haetaan etu- ja sukunimeä

Mä oon nyt käynyt sekä suomen- että enkunkielisestä wikistä kaikki luigit läpi, eikä löydy. Saisko vaikka vinkkiä, että minkä alan ihminen, niin vois hakea googlella.
Selasin suomenkielistä wikiä läpi sillä tavalla, että laitoin hakusanaksi Luigi ja valitsin "Etsi sivuja, joissa on Luigi". Oli ihan sivun otsikkona eli ei tarvitse lukea niitä pieniä pränttejä sieltä välistä.

vierailija
4.5
-oikea ylä ol 5 ja sl 5 ol-sanan loppu ja sl seura
-pääsanan vasen la 4 ja 5 kumpaa 5 tarkoitat? jos alempaa, niin ruoka, samoin kuin se ylempi 4

Kadoksissa on ol yläpuolella oleva 5 ja la ylempi 5, ei nuo vinkkaamasi.

vierailija
Yksittäisiä puutteita, joita ei voi keksiä, kun ei ole vastasanoja.

1-1: Runo 5-5 (onko suomalainen vai minkä maalainen? Näitä on niin loputtomasti, että ei mitään toivoa löytää)

1-3: Ravin 9-6

1-5: JalPal 4-10 (minkä maalainen?)

2-2: MäkHyp 5-7 (ei Nykänen, minkä maalainen?)

3-2: KoiRot 14 ja 16

4-4: Matem 4-10 ja 5-8

Paljon, paljon muutakin puuttuu, mutta tässä nyt muutama...

vierailija

1-1: Runo 5-5 (onko suomalainen vai minkä maalainen? Näitä on niin loputtomasti, että ei mitään toivoa löytää) ... suomalainen LV. Sen jatkoa en keksi.

1-3: Ravin 9-6

1-5: JalPal 4-10 (minkä maalainen?)... suomalainen ulkomailla

2-2: MäkHyp 5-7 (ei Nykänen, minkä maalainen?)

3-2: KoiRot 14 ja 16 ... 14 ei ole 26 kansalliskoira

4-4: Matem 4-10 ja 5-8... Suomalaisia molemmat

Paljon, paljon muutakin puuttuu, mutta tässä nyt muutama...

vierailija

1-3: Ravin 9-6 - r + Suomea tarkoittava lat. sana

2-2: MäkHyp 5-7 (ei Nykänen, minkä maalainen?) - suomalainen olympiamitalisti vuodelta 1960

3-2: KoiRot 14 ja 16 ... 14 ei ole 26 kansalliskoira
14 voisi olla kansalliskoira, jos tuo toinen ei olisi

vierailija
4.2
-oikea yläreuna ko 4 5 ja 7 9 nimiä, vastasana auttaa tässäkin. Tulee kun keksit jatkon vasemmalle Su Ma - Lu -ketjuun, siinäkin haetaan etu- ja sukunimeä

Mä oon nyt käynyt sekä suomen- että enkunkielisestä wikistä kaikki luigit läpi, eikä löydy. Saisko vaikka vinkkiä, että minkä alan ihminen, niin vois hakea googlella.
Italiainen jo edesmennyt urheilija

Yhteistyössä