Kipuun ja kuumeeseen, ei kuitenkaan Buranaaa, joo.. mulla puuttuu edelleen se terveys-ruudun sär.... 9
Kipuun ja kuumeeseen, ei kuitenkaan Buranaaa, joo.. mulla puuttuu edelleen se terveys-ruudun sär.... 9
Nyt keksin sen jatko 11. Yleissana tavasta tehdä noita eli on jokaisella tekijällä omanlaisensa.Kiitos, nyt tarvisin saman tien vihjeen siihen jatkoon, joka yhdistyy man...
Kiitos! Koko päivän tämän kanssa tuhrannut ja sanoja kasassa 886. Loppuja on tosi hankala löytää, mutta ehkä tämä näin ripotellen joskus valmistuu.Luonnonuskontojen ak...8 on suomen "muinaisrunouskirja"
Löysin kolme uutta. Peitsen sankarit ve.. ju.. se kolmikirjaiminen sana on taivaalla yöllä möllöttävä. Ja taas siitä jatkavan voi vinkata mulle jos keksii.Kiitos! Koko päivän tämän kanssa tuhrannut ja sanoja kasassa 886. Loppuja on tosi hankala löytää, mutta ehkä tämä näin ripotellen joskus valmistuu.
Nyt en tajunnut. Ne kaikki kolmeko loppuvat siihen möllöttävään? Eikun ihan vahingossa tajusinLöysin kolme uutta. Peitsen sankarit ve.. ju.. se kolmikirjaiminen sana on taivaalla yöllä möllöttävä. Ja taas siitä jatkavan voi vinkata mulle jos keksii.
Joo, ja ovat ihan selkeää suomea.Nyt en tajunnut. Ne kaikki kolmeko loppuvat siihen möllöttävään?
Kiitos! Jatkon alkuun tulee aine, joka suonissa kiertää Sen jatkoa en sitten vielä tiedä. Eikun jatko liittyy luonnonilmiöön.Joo, ja ovat ihan selkeää suomea.
Kiitokset.Kiitos! Jatkon alkuun tulee aine, joka suonissa kiertää Sen jatkoa en sitten vielä tiedä. Eikun jatko liittyy luonnonilmiöön.
Onko sulla matematiikkaan par... 12?Nyt listaan puuttuvat:
Maameri: as.. 11
Harrastus: su..on.. 10 9 ja T.D. 9
Lomakohde: sa.. 10 ja ko..pe..15
Kirjallisuuden tyylilaji: pe.. 15
Peitsen sankarit: ku.. ku.. 12
Finfanfun: fo..15 ja 17
Kirjailija: ki..sa...11 ka.. 14 ja ku..or.. 7 - viimeinen on tiedon säilömispaikka
Lohikäärmet: lo.. ra.. 7 6 ja li.. 10
Mytologia: ya.. 12
Televisiosarjat: S.C ja L.H. 21
Suomen tieverkosto: ke.. alas 8 ja so..hi.. 10 ja et.. 11 10
Astronomia: ti..ko.. 5 ti..kä..ti.. 9 ja se.. 5
Luonnonuskonnot: my.. 22 ja 13
Matematiikka: alas 12 ja be.. 10
Kulttuuri: ih..ma.. 17
Ammatti: ja.. ke.. 14 ja ha.. 11 11
Kiitos tuostaOnko sulla matematiikkaan par... 12 monikko kasveista?
no ei kyl aukee... panadol, aspirin, disperin, pronaxen... ei oo ysiäKipuun ja kuumeeseen, ei kuitenkaan Burana
On yksi noista, mutta kansankielellä pitemmässä muodossano ei kyl aukee... panadol, aspirin, disperin, pronaxen... ei oo ysiä
Alkaa lu..ja loppuun mausteetkin ovat niitä.ja tää ei aukee
matematiikan par.. 12 (jotenki nyt ei leikkaa)
Kiitos tuosta.Alkaa lu..ja loppuun mausteetkin ovat niitä.
Kiitos! Enää 40 sanaaKiitos tuosta.
Tekijälle kyllä hieman purnaisin noista monikoista, se on pikkuisen ärsyttävää joutua koettamaan samaa sanaa sekä yksikössä että monikossa.
Keksin sen saman ruudun be... , se on henkilö, joka tarkastaa mahdolliset virheet
kiitti enpä ees ajatellu että olis puhekielisessä muodossa... hankala löytää sanoja ku ei yhtään tiiä missä muodossa kirjotettuOn yksi noista, mutta kansankielellä pitemmässä muodossa
Se olin minä. Eilen illalla vielä löytyi yksi.oon eilisen kaivanu enkkuwikiä myöten sitä tv-sarjojen S.C 21 ja ei keksi.. suomentanu joka ikistä pitkää sanaa wikistä... mut jos se on jossain muussa kuin perusmuodossa niin asia on heti hankalampi sit...
tekijä vois varmaan jo tulla antamaan vinkkejä
joku on kuiten pudottanu mut sijalle 4
Yhden keksin juuri ja epäilen, että loputkin puuttuvat ovat jonkinmoisia yleissanoja yksikössä tai monikossa...kun vain vielä keksisi missä muodossa ja mitä haetaan.Laitetaan vielä puutelista, jos joltakulta vihjeitä heltiäisi. Muuten alkaa olla jo periksianto fiilikset.
maameri:
as.. 11
harrastus:
tr.. de.. 9
su.. on.. 10+9
lomakohde:
saa..10 ja jatko 15
peitsen sankarit:
kuu.. 12
dr... 7+6
finfanfun:
foo... 15 ja 17
kirjailija:
kir.. 11
kar.. 14
lohikäärmeet:
lin.. 10 eli dinojen aikaan
mytologia:
yak.. 12
pelit:
ko..pe.. 14 ja 5
televisiosarja:
S.C 21
suomen tieverkosto:
et.. 11+10
so..hi.. 10 ylempi
ke... 8
astronomia:
ti.. 5
se.. 5
ti..kä..ti.. 9
luonnonuskonnot:
myy.. 13 ja 22
matematiikka: 12 alas
kulttuuri:
ih..maa.. 17
ammatti:
ja.. ke.. 14
hal.. 11+11
Se on adjektiivi, kaikki aaveet ja muut kummajaiset ovat sellaisia.kiitti lamp ja newman... en tosin tota pei.. 15 oo vieläkään keksiny