[QUO
OTE="9MM., post: 34835995, member: 154779"]
Hahaa minä syön suvakkeja aamupalaksi äh ei minua häiritse rellut jos maksavat kiltisti käyttäjä veron arkkuni kaipaa lisää kultaa koska tykkään kylpeä kullassa mitäs jos sun huoneen täyttää kolikoilla ni miten käy pääsetkö tekee käytävää siihen vai tuleeko niistä tiivis seinä ettei pääse eteenpäin?
En nyt ihan ymmärtänyt kysymystäsi. Siis jos huoeen täyttää kolikoilla, niin sehän on sitten täynnä riippumatta huoneen koosta. Toivottavasti nyt kukaane i tule minun taloani kolikoilla täyttämään. Oletko koskaan haistellut kultaa ja jos olet mille se sun mielestä tuoksui joku kultaharkko kenties?
On mulla jokunen kultakoru, mutta ei kyllä ole tullut haisteltua. Nojoo eilen sain ukilla paketoituu tytön lahjat tänään jatkan imuroimista ja luutuun huoneet jee huomen tulee 2 koirulia mun luokse yökyläileen ni ei voi olla sotkuu lattialla. Yks niist alkais mutustelemaan niit mut ihan jees tuleepa tehtyy lenkkeikin on syy. Tarviitko sinä jonkun syyn et lähet lenkille vai lähetkö ihan muutenkin vain.
Lenkkeily on minusta tylsää. Harrastan mieluummin jotain muuta liikuntaa kuin pelkkää kävelyä tai jolkottelua. Tänään tein tos aamul lenkin ja kävin iskäl kahvit. Juotko sinä kahvia?
Juon. Joko oot paketoinut lahjat?
Osan. Hei ku oon lukenut et moni ostaa tosi ajoissa pitkin vuotta nih paketoitteko heti lahjan?
En. Jos ostan ajoissa, paketoin silti vasta viime tipassa Vai pidätte sen sellaisenaan jouluun saakka mut minne jemmaatte nää lahjat ettei lapsi löydä niit nehän on uteliaita penkoon kaappeja?
Ei ole lapsia kotona penkomassa. Etenkin jos asut kerrostalossa ja ostat lahjat etuajassa?
Asun omakotitalossa
Hyvää joulun odotus juhlaa sinullekkin
Ps mikä on sinun lempi juhla?
Minusta paras on juhannus. Siihen ei liitä tällaista häsellystä ja perinteitä kuin jouluun vaan saa enempi rentoutua vaan. Ja miksi juuri se on? Mikä joulussa on parasta?
Joulussa parasta on lasten ilo.
[/QUOTE]