Muissa en ole vielä noin pitkällä.Taas mielenkiintoista tehtävää iltaan. 82% selvitetty
Pikkujumit:
1.1
Soti ylös 11
Mita oikea 7
Kapte alas 9
1.2
Jää 7
pääsana kaakko 9
2.1
Pääsana kaakko 11
Puu-Pes 8
savu ylös 9
myrkytys ylös 11
Talli luode 11
2.2
Kansallis kaakko 14 ... toinen kan (samalla alulla)
Tuo-Kin 9
Muissa en ole vielä noin pitkällä.
1.1 pääsanasta 4 auttaisi... löysinkin jo
Tosi paljon samoja puutteita itselläni. Mutta tuossa nyt ainakin jotain jeesiä.Taas mielenkiintoista tehtävää iltaan. 82% selvitetty
Pikkujumit:
1.1
Soti ylös 11
Mita oikea 7 Mitä on jääkiekko, juoksu, suunnistus jne.
Kapte alas 9 Se tyyppi jolla on silmälappu ja puujalka
1.2
Jää 7
pääsana kaakko 9
2.1
Pääsana kaakko 11 Suomalainen ns. taruhahmo joka asuu tuolla
Puu-Pes 8
savu ylös 9
myrkytys ylös 11 Millaisesta asiasta voit saada tuon myrkytyksen
Talli luode 11 Saanet tämän helposti tuon pääsanan vihjeen kautta
2.2
Kansallis kaakko 14 Kasvi
Tuo-Kin 9
Kiitos. Jään notkumaan linjoille hetkeksi jos joku tarvii apujaKiitos avuista.
En löydää seuraaville mitään ratkaisua, ajattelen taas tietenkin liian monipuolisesti
1.2
siper-kylm 11 = maapallon kylmin paikka
(Toi oli ihan uus ja outo sana mulle, näin sitä taas sivistyy )
työn alla, jumissa 22/146. Ei saa otetta mitenkään. Yläruudut auki vastaOleppa hyvä, kiva, et vinkeistäni oli apua. Oletko tehnyt saman laatian rellua 1054 Kissa? Mä aloitin pari päivää sitten, iski ähky jo tilanteessa 32/146, täytynee silloin tällöin ja pikkuhiljaa jatkaa. Sanojen assosiaatiot ovat niin monihakuisia.
perun nuo 5:t... mielestäni olin kokeillut jo oikeita.2.1 koivusta ei keksi yhtään 5, 5 eikä 11
perun nuo 5:t... mielestäni olin kokeillut jo oikeita.
2.1 koivusta ei keksi yhtään 5, 5 eikä 11 koivujalaji toinen yleisimmistä Suomessa
Oisko kukaan vielä jeesia jakamassa?
Bastu
pal...var... 8 alku sulla jo onkin ja toinen sukupuoli
koiv 11 koivulaji suomessa
myr... ja kie.. välinen 11 tuo kie on sellainen (älä ajattele liian vaikeasti) samoin kärpässieni
Joutsen
bal... ylä oikea 8 mikä siellä soi
alhaalla luon 3 ja siitä lähtevä 11 tähän liittyy kalevalan kavereiden laulukilpailut, osallistujat ja mihin häviäjä joutui
mut jou... 11/4 käyppä tuon linnun wikissä, ensimmäinen kappale toinen rivi löytyy suoraan
Höy
pääsanasta ylävasen 4 synonyymi yläsanalle
mer ja kur välinen 5/6 Kinahmi wiki, ensimmäisen rivin viimeiset sanat
sip kyl välinen 11, ei auennyt aiemmilla vihjeillä (ja kyllä, tunnen oloni hölmöksi ) kylmyysnapa (suora)
KIITOS! <3
mitä siellä soitetaan niillä soittimilla? mu.....Kiitos! Kaikki muu aukesi paitsi bal... lau... 8. En löydä muuta kuin ooppera mutta se ei siihen käy.
Nyt meni sujuvammin kuin ed. relaatio kolme uupuisi:
2.1 Vasen alareuna He 15 Hevosrotu (Reykjavik suuntana) ja siitä 7 ja 9 Pe ja La saat tuolla vinkillä johdateltua kaikki loput