Relaatio 1053

vierailija
Nöihin kaivattaisiin edelleen lisävinkkejä:
3,2 anna p ylös 14=biisi
3.3 sarjakuvahahmo alas 5=tää löytyy alakautta, muuten liian vaikea tietää, naisnimi alkaa Sa
2.3 mikkeli 19 ei auennut vinkistä huolimatta=esihenkilö, vastaa kaavoituksesta, kaup.ark.te
 
vierailija
Tarvitsisin apua seuraavissa. Muissa ruuduissa voin auttaa;
2.1 Pu 10 + 8 Mu=tähän on ollut vinkkejä, yhdistä pumu=veikko lavin biisi
oikealla keskellä na et 7=selvinnee edellisestä
oikealle ha 10=rådhus
3.2 My 7 + 13 (alareunassa)=3.2. ei ole my, 3.3. löytyy my= avaruuslento
 
vierailija
Yksittäisiä sanoja puuttuu:

1-1: Mu-Po-HiMu 6 (oli vinkkikin jostain valkoisesta kuorrutteesta, mutta ei piispanmunkki tähän mene...)

1-3: VeVe-SiSa 14

2-2: Mum-Mum-Is 5 (eli toiseksi ylin, i ja o loppuiset mummot mulla on, mutta mikä vielä, kaikki synonyymit kokeillut)

2-3: Muur-LetPan 21

3-2: Puu 8 ylös
 
vierailija
Yksittäisiä sanoja puuttuu:

1-1: Mu-Po-HiMu 6=makea (oli vinkkikin jostain valkoisesta kuorrutteesta, mutta ei piispanmunkki tähän mene...)

1-3: VeVe-SiSa 14=vloggaaja

2-2: Mum-Mum-Is 5 =vokaalit ovat a (eli toiseksi ylin, i ja o loppuiset mummot mulla on, mutta mikä vielä, kaikki synonyymit kokeillut)

2-3: Muur-LetPan 21=mupo+letpan

3-2: Puu 8 ylös=Kanada
 
vierailija
Yksittäisiä sanoja puuttuu:

1-1: Mu-Po-HiMu 6=makea (oli vinkkikin jostain valkoisesta kuorrutteesta, mutta ei piispanmunkki tähän mene...)

1-3: VeVe-SiSa 14=vloggaaja

2-2: Mum-Mum-Is 5 =vokaalit ovat a (eli toiseksi ylin, i ja o loppuiset mummot mulla on, mutta mikä vielä, kaikki synonyymit kokeillut)

2-3: Muur-LetPan 21=mupo+letpan

3-2: Puu 8 ylös=Kanada
Kiitos, yksinkertaisia, mutta mulle jotenkin epäloogisia, kun eivät auenneet (esim. tuohon muurikkaan yritin satakertaa tuota sanaa ilman sitä lettua välissä....) Mutta nämä selvisi
 
vierailija
Näihin ei oikein selviä, lisää vinkkejä kaivattaisiin, kiitos etukäteen.
1.3. televisiojuon ja tanssii tähti välissä oleva 5 - 9 väliviivallinen ? ja Podcast ja Sita Sal väliin tuleva 14?
2.3 Mikkeli sanasta lähtevät lainausmerkeissä oleva 7+6 ja 5+ 8
3.3. Jere sanasta lähtevä 5+9 Jeren tyttöystävä alla oleva?
 

Yhteistyössä