vierailija
1.1. Jopy 13
2.3. Haak 14 ja Sor 10, jota on vinkattukin, mutta silti
3.3. No 14 ja 5
3.3. No 14 ja 5
2.3. Juhani A - 11 -> luonnonvarainen mansikkalajikeVaikuttaa siltä, että jollain olisi nämä
2.3. Juhani A - 11
PyöNop 9
HamAk 8+6
3.1 Haa 19
Voisiko joku ystävällisesti vinkata kunnolla ne 1.3. No au avaruuteen liittyvät 7 alkaa g-kirjaimella ja 10
lentävä eläin + miksi kutsutaan sitä missä juostaan esim 100 m ???
Nyt kyllä repes... voi elämän kevät mikä järjenjuoksu..... huhhuh..Favoa pukkaa2.3. Juhani A - 11 -> luonnonvarainen mansikkalajike
Onko sulla siis pääsanasta oikealle 17 ja tkp vasemmalle 16? Voisitko auttaa meitä vielä enemmän jäljessä olevia?Tekijöitä on joilla löytyy sanoja..voisitteko oikeasti auttaa meitä muita ?
3.2 hioa jatko 7
Mn 22
Khk 16
Tyhjää eikä eteenpäin pääse ollenkaan.
Alkaa mennä maku tähän vinkkaamiseen, kun toiset vain kyselevät eivätkä itse vinkkaa. Selvästi tälläkin kyselijällä on 2.3. PyNop 9 ja 3.3. ruudussa tuo No lienee KoPa 6 jatko ja näitä on kyselty jo eilen / aiemminkin, mutta nämä pidemmällä olevat vaan kyselevät eivätkä itse auta muita.1.1. Jopy 13
3.3. No 14 ja 5
ahma 12 ...alkuun yleisnimi missä se on ja loppuun mikä se on (lu+ma)2.3. Eikö kellään todellakaan ole tähän ruutuun oikealle ahma 12, sor 10 ja pyno 9?
Olisin kiitollinen avusta, kun itsekin paljon auttelen.
Alkaa mennä maku tähän vinkkaamiseen, kun toiset vain kyselevät eivätkä itse vinkkaa. Selvästi tälläkin kyselijällä on 2.3. PyNop 9 ja 3.3. ruudussa tuo No lienee KoPa 6 jatko ja näitä on kyselty jo eilen / aiemminkin, mutta nämä pidemmällä olevat vaan kyselevät eivätkä itse auta muita.
Itse olen paljon vinkannut ja autellut muita.
Itse en kysyjä ollut, mutta KoPa 6:n löysin wikipediasta luettelon Suomalaiset metalliteollisuusyhtiöt. Itseltä uupuu KoPa 10
2.3 ahma oik.. luonn..mar muita ei oo2.3. Eikö kellään todellakaan ole tähän ruutuun oikealle ahma 12, sor 10 ja pyno 9?
Olisin kiitollinen avusta, kun itsekin paljon auttelen.
Onko sulla siis pääsanasta oikealle 17 ja tkp vasemmalle 16? Voisitko auttaa meitä vielä enemmän jäljessä olevia?
Näihin kumpaankin on jo ketjussa vinkit
Kiitos. KoPa 10 on työkalu, jonka alku on Pa.Itse en kysyjä ollut, mutta KoPa 6:n löysin wikipediasta luettelon Suomalaiset metalliteollisuusyhtiöt. Itseltä uupuu KoPa 10
lisävinkkiä?Kiitos. KoPa 10 on työkalu, jonka alku on Pa.
Eikö kellään?Onko sulla siis pääsanasta oikealle 17 ja tkp vasemmalle 16? Voisitko auttaa meitä vielä enemmän jäljessä olevia?
Paja....lisävinkkiä?
Moskalisävinkkiä?
1.3. Hyvin yleinen sana suomessa talvella, loppuu ki1.3. pu ki 9 vasen yläkulma
2.3. va 6 ja py no 9 oikea alakulma ja ku va 10 vasen alkakulma
3.2. jou 13, 9 ja alin 11 vasen alakulma