Relaatio 1010

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitti Jiikoolle relluista, tämä varsinkin on tosi kiva

En vaan keksi 1.5 ruudun oikeassa laidassa Mu Pe ja Mi Hi yhdistävää 10 (vastasanakin kat on)

Aloitusruutu 1.1 pääsanasta oikealle Op. & I ylös 12 yhdistyy Kau...
 
vierailija
Huoh. Ruutu 3.5 ja lievästi sekavaa....
Alareuna Jy Ah ylös 12 , siitä 12 yhdistyy Pie Suur
Vasemmassa reunassa Li...ka... 11 yhdistyy Tup....
Alareunasta Lab..... 8 10
 
vierailija
Huoh. Ruutu 3.5 ja lievästi sekavaa....
Alareuna Jy Ah ylös 12 , siitä 12 yhdistyy Pie Suur - sarjakuva-albumi ja sanaleikki
Vasemmassa reunassa Li...ka... 11 yhdistyy Tup.... - sairaus löytyy sen terveysvaikutukset-wikistä
Alareunasta Lab..... 8 10 - elokuva, alkuun väri
Itse olisin kovasti vailla vinkkejä ruutuun 2.5 J ke ylös 5 7 ja T.S. jatko 5 7 ja 5 4 jääk
 
vierailija
Huoh II

Ymmärrys loppui ennen kuin alkoikaan...

1.4 ylhäällä On... alas 4+6
2.4 ylhäällä Hev... alas 10
alhaalla Rah. vasemmalle 8
3.4
alhaalla On,, 4+7
LA 5+7
3.5
oikealla Pie... Su... 12 (joku sanaleikki, ei ymmärrä)
Pent.. alas 6+5
alempana Marv... ylös 12+7
 
vierailija
2.2 vase ylänurkka Nato alas se väliviivallinen, oon yrittäny siihen kaikkea mahdollista mutta ei vaan satu oikee sana, lähinnä aattelin että ois N-aakk, mutta eipä ookkaan.

1.1 puuttuu vasen yläkulma taruol. ylös 5 ja alareunasta MW luoteeseen lähtevä 13 ja sen jatko, jossa on saksalainen S ja vielä pää 13 luoteen suuntaan
 
vierailija
2.2 vase ylänurkka Nato alas se väliviivallinen, oon yrittäny siihen kaikkea mahdollista mutta ei vaan satu oikee sana, lähinnä aattelin että ois N-aakk, mutta eipä ookkaan.

1.1 puuttuu vasen yläkulma taruol. ylös 5 ja alareunasta MW luoteeseen lähtevä 13 ja sen jatko, jossa on saksalainen S ja vielä pää 13 luoteen suuntaan
Eka on N-normi ja toiset kummitus - kirjailijaryhmittymä - samannimisen yhtyeen kappale - ruoka
 
vierailija
Kiitos avuista! Toi Nato-homma ei vieläkään aukene, niin voitko vääntää rautalangasta tai kertoa vaikka ihan suoraan mikä siihen pitäis laittaa...
Samassa ruudussa, eli 1.1 oikea alanurkka takkuaa, Is lounaaseen 12 ja sen jatko 4-6 joka yhdistyy alemmassa ruudussa Meh O
Lisäksi edelleen samassa ruudussa Sa Wa ja To Ha välienen 13
 

Yhteistyössä